„Tygodnik Biznes i Prawo” zadebiutuje 3 lutego. Planowany naklad to 550 tysiecy wersji elektronicznej i 5000 wersji drukowanej. Bedzie to pierwszy tygodnik biznesowo-prawny na rynku z dominujacym e-wydaniem.
„Tygodnik Biznes i Prawo” to czasopismo o charakterze informacyjno-poradnikowym, skierowane do przedsiebiorc?w, menedzer?w, specjalist?w i urzednik?w. Bedzie wydawane w formacie elektronicznym i dystrybuowane do 550 tysiecy odbiorc?w – czytelnik?w publikacji, newsletter?w i uzytkownik?w portali Wiedzy i Praktyki – wydawcy tygodnika. Opr?cz bezplatnej wersji elektronicznej tytul, w niewielkim nakladzie 5 tysiecy egzemplarzy, bedzie dostepny w sieci salon?w prasowych RUCH, Garmound oraz EMPIK. Cena egzemplarza to 5 zl. Wydanie elektroniczne i wydanie drukowane beda zwierac te same informacje i artykuly, wydanie elektroniczne bedzie sukcesywnie poszerzane o funkcjonalnosci wynikajace z cyfrowego formatu, m.in. materialy audio i video.
Tygodnik bedzie dystrybuowany w poniedzialki. Dzieki temu osoby rozpoczynajace tydzien pracy beda mialy w swoich skrzynkach pocztowych aktualny przewodnik po wydarzeniach gospodarczych i prawnych w nadchodzacym tygodniu. Wydawca juz dzis umozliwia dopisywanie sie do listy dystrybucyjnej tygodnika kazdemu zainteresowanemu jego otrzymywaniem, mozna to zrobic na stronie tbip.pl.
„Tygodnik Biznes i Prawo” bedzie mial 48 stron podzielonych na dwie sekcje tematyczne – biznesowa oraz prawna. W sekcji biznes znajda sie artykuly, kt?re opisuja czynniki wplywajace na rozw?j firm i przedsiebiorstw w sektorach przemyslu, uslug, handlu, transportu, rolnictwa i finans?w.Dopelnienie kazdego dzialu stanowia zapowiedzi najwazniejszych wydarzen gospodarczych nadchodzacego tygodnia oraz opiniotw?rcze BLOGI, prowadzone przez rozpoznawalnych ekspert?w i praktyk?w gospodarczych. Sekcja prawna bedzie informowac o zmianach w prawie i przepisach ze wskazaniem przelozenia regulacji na aktywnosc zawodowa czytelnik?w. Kazdy artykul bedzie uzupelniany komentarzami ekspert?w i specjalist?w wsp?lpracujacych z redakcja.
Redaktorem naczelnym „Tygodnika Biznes i Prawo” jest Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy Wiedzy i Praktyki, do 2012 roku zastepca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej” odpowiedzialny za dzialy Podatki, Praca i Prawo, wczesniej kierownik dzialu podatkowego w Gazecie Prawnej i DGP. Dzialem Biznes pokieruje Zbigniew Biskupski – wczesniej zwiazany z Dziennikiem Gazeta Prawna, „Prawo i zycie” oraz tygodnikiem „Tw?j Biznes”.