Give me ALDO – wiosenno-letnia kampania 2014
Nowa kolekcja ALDO to kopalnia doskonalych propozycji zar?wno na pierwsze wiosenne dni, jak i wakacyjne upaly. Kolor, styl i glamour najlepiej okreslaja nowe projekty but?w i torebek. Marka ALDO, inspirujac sie charakterystyczna uroda modelki Lindsey Wixson
i minimalizmem ogarniajacym swiat mody, sprowadzila swoja wiosenna kampanie do czystej, minimalistycznej bieli. Biel jako tlo i jako motyw przewodni stylizacji pozwala zaistniec kolorowym butom jak nigdy wczesniej.
Wiosne 2014 marka po raz kolejny rozpoczyna kampania Give me ALDO, tym razem jako jasny i sloneczny znak yang, kt?ry stanowi przeciwwage dla mrocznego yin poprzedniej jesieni. Gwiazdami najnowszej kolekcji ALDO zostaly buty zaprojektowane w oparciu o najgoretsze trendy sezonu. Kolorystyczny misz-masz, sportowe inspiracje i casual
w luksusowym wydaniu znalazly odzwierciedlenie w wiosenno-letnich wzorach obuwia.
Kampania inspirowana ikonami pop kultury z lat 80. i 90. przepelniona jest energia, entuzjazmem i radoscia przywolujaca na mysl zdjecia Oliviero Toscani. Dzieki szczypcie kontrowersji i kontrastujacym kolorom obecnym na modowych fotografiach, kampania Give me ALDO jest pelna zycia, r?wniez dzieki modelkom – Lindsey Wixson, Ming Xi i Camille Rowe – oraz przystojnemu Simonowi Nessmanowi i Ericowi Ramosowi.
Film promujacy wiosenno-letnia kolekcje, stworzony przez Tanie i Vincenta, to doskonale zblizenie na buty ALDO, kt?re tej wiosny wypelnia ulice miast.
Surrealistyczny kolaz z sylwetkami Lindsey i calej ekipy modeli oddaje estetyke charakterystyczna dla duetu filmowc?w. Dominujaca w kampanii ALDO biel zostala r?wniez naznaczona stylem kalifornijskiego artysty Stevena Harringtona, kt?ry dodal do filmowego swiata ALDO typowe dla siebie akcenty wizualne.