Data publikacji: 2018-11-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 60% Polek swój sukces postrzega jako pracę dającą satysfakcję
Kategoria: Gwiazdy, LIFESTYLE
#SukcesWMojejNaturze takie hasło przyświecało Ogólnopolskiemu Dniu Sukcesu. Z tej okazji w warszawskiej siedzibie Polskiej Rady Biznesu zaprezentowano wyniki badań DNA Sukcesu Polek.

Założycielka fundacji Sukces Pisany Szminką Olga Kozierowska zaprosiła znane i lubiane kobiety do dyskusji o tym jaka jest współczesna Polka. Agnieszka Hyży, Gabi Drzewiecka, Julia Pietrucha, Paulina Smaszcz-Kurzajewska czy Maria Sadowska od lat nie tylko są przykładem tak zwanego girls power, ale także determinacji i samorealizacji. Dla każdej z nich sukces wiąże się ze szczęśliwym domem oraz karierą zawodową.
Spotkanie zapoczątkowało kampanię społeczną, pokazującą, że sukces leży w naturze każdej kobiety. Specjalnie zaprojektowane koszulki z rysunkami Katarzyny Niewiadomskiej można kupić w sklepach marki TATUUM. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na wsparcie działań na rzecz kobiet.
Jaka jest współczesna Polka?
Przede wszystkim – bardziej Å›wiadoma swojego sukcesu. WedÅ‚ug najnowszego badania przeprowadzonego przez izmaÅ‚KOWA na zlecenie Fundacji Sukcesu Pisanego SzminkÄ… aż 63% Polek uważa, że sukcesem jest nie rodzina, ale praca, która daje poczucie speÅ‚nienia oraz równowaga miÄ™dzy wszystkimi aspektami życia. Polki nie majÄ… jednej definicji sukcesu. Część kobiet definiuje sukces przede wszystkim poprzez jego zewnÄ™trzne atrybuty, w szczególnoÅ›ci dobrÄ… sytuacjÄ™ zawodowÄ… lub po prostu wysoki stan konta. Rodzina jest ważna, ale postrzegana jest jako sukces, kiedy już siÄ™ jÄ… ma, a nie jako sukces, do którego siÄ™ dąży. Co wiÄ™cej, aż 26% Polek, które majÄ… dzieci odbiera sukces bardziej pozytywnie od tych, które sÄ… bezdzietne. Co ciekawe, wÅ›ród tych, które majÄ… dzieci, ale nie majÄ… partnera – sÄ… po rozwodzie – aż 67% ma jednoznacznie pozytywny stosunek do sukcesu. NajwiÄ™cej bo 34% badanych definiuje sukces poprzez wÅ‚asne osiÄ…gniÄ™cia zawodowe.Tylko 4% kobiet definiuje sukces w kategoriach stricte finansowych.
Â
Mimo, że 58% badanych kobiet uważa, że sukces jest zawsze pozytywny, to blisko 90% jest w stanie wskazać koszty sukcesu. Oznacza to, że sukces może się udać i nie udać.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Gwiazdy #LIFESTYLE