Data publikacji: 2019-06-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WITAMY W HOTELU Z ROKU 2119
Kategoria: BIZNES, Konsument
Wycieczki na księżyc, posiłki przygotowywane na drukarce 3d i wysoce spersonalizowane wnętrza

Międzygalaktyczne podróże, fast food w formie pigułek, 2- lub 3-godzinny dzień pracy i samodostosowujące się pokoje hotelowe, które mogą przenieść gości w każde miejsce – od dżungli po górskie szczyty. Na 100-lecie swojego istnienia Hilton podejmuje się przewidzenia trendów, jakie będą panowały w branży turystyczno-hotelarskiej za 100 lat.
Raport, którego wnioski potwierdzają eksperci w obszarze ekologii, innowacji, designu, relacji międzyludzkich oraz odżywiania, pokazuje, jak rozwijająca się technologia oraz zmiany klimatyczne wpłyną na przyszłość branży hotelarskiej.
Najważniejsze kwestie opisujące hotel przyszłości:
Liczy siÄ™ personalizacja
Technologia pozwoli na dostosowanie w czasie rzeczywistym każdej powierzchni, wyposażenia czy mebla do indywidualnych preferencji gościa – lobby hotelowe będzie mogło zamienić się w każde inne pomieszczenie: od relaksującego spa do wypełnionego dźwiękami muzyki baru, dzięki czemu możliwa będzie personalizacja powitania każdego z gości.
Podskórne chipy umożliwią nam bezprzewodowe sterowanie otoczeniem: temperaturą, oświetleniem, multimediami i wszystkim innym, dostosowując je do naszych potrzeb.
Kontakt z drugim człowiekiem
W świecie przesyconym sztuczną inteligencją, kontakt z drugim człowiekiem stanie się jeszcze bardziej pożądany, niż do tej pory.
Dzięki wykorzystaniu technologii, pracownicy hotelu zyskają więcej czasu, by móc zająć się tym, co najważniejsze – ułatwianiem kontaktu gości z innym człowiekiem i budowaniu niezapomnianych wspomnień.
Zrównoważony rozwój w każdym aspekcie – rola odpowiedzialności
Kolejne 100 lat przetrwają tylko takie firmy, dla których odpowiedzialność będzie nieodłączną częścią prowadzonej przez nie działalności.
Zrównoważony rozwój będzie częścią każdego aspektu powstawania hotelu – od kopuł odpornych na ekstremalne warunki pogodowe do materiałów budowlanych wykonanych z pozyskanego z oceanów plastiku.
Hotele będą miały podobne zadania, jak dzisiejsze lokalne władze: zarządzanie lokalnymi zasobami oraz przyczynianie się do rozwoju miejsc, w których będą funkcjonować poprzez tworzenie prowadzonych przez lokalne społeczności owadzich farm oraz hydroponicznych ogrodów warzywnych budowanych na elewacjach budynków.
ZaskakujÄ…ce zmiany w menu restauracyjnym i personalizacja
Będziemy odżywiać się głównie produktami pochodzenia roślinnego, a nasze diety zostaną wzbogacone o dość zaskakujące źródła białka. W menu będą królować bolognese z żuka, zapiekanka z planktonu, czy muffinka z wodorostów.
Nowoczesne posiłki przygotowywane będą przy pomocy drukarek 3D, a obsługa pokojowa będzie mogła pochwalić się niespotykanym dotąd poziomem personalizacji dań.
Szefowie kuchni będą przygotowywać posiłki dla gości bazując na otrzymanych danych biometrycznych dotyczących ich preferencji kulinarnych i wymagań żywieniowych.
Fitness przyszłości i technologiczny detoks
Zmierzymy się w wyścigu pływackim z wirtualnym morskim żółwiem lub wespniemy się po cyfrowo wygenerowanej ścianie prowadzącej na Mount Everest – uprawianie sportu będzie tak wyjątkowe, jak tylko możemy to sobie wyobrazić. Ponadto, energia generowana podczas ćwiczeń będzie mogła zasilać sieć energetyczną hotelu, dzięki czemu budynek będzie w stanie osiągnąć zerowy poziom wpływu na środowisko. Goście hotelowi będą mogli zdobywać nagrody za osiągane przez nich cele podczas treningu.
Dzięki danym podróżującym razem z nami od hotelu do hotelu, będziemy mogli kontynuować swój trening w innymi miejscu, również z pomocą trenera personalnego, który pojawi się obok nas w formie hologramu.
Czas spędzony z dala od technologii będzie luksusem – chwile spędzane w ten sposób będą niezwykle cenne.
„Od poczÄ…tku swojego istnienia, czyli od 1919 roku, Hilton wyznacza trendy w branży hospitality jako pierwszy wprowadzajÄ…c na rynek takie udogodnienia jak klimatyzacja czy telewizja w pokojach hotelowych. W zeszÅ‚ym roku Hilton staÅ‚ siÄ™ pierwszÄ… firmÄ… w branży, która obraÅ‚a sobie za cel zmniejszenie swojego wpÅ‚ywu na Å›rodowiskoâ€, powiedziaÅ‚ Simon Vincent, EVP oraz prezes EMEA w firmie Hilton. „Wchodzimy w drugi wiek dziaÅ‚alnoÅ›ci naszej firmy z takimi samymi postanowieniami w obszarze innowacji, wykorzystujÄ…c siłę technologii oraz naszych pracowników wychodzÄ…c naprzeciw potrzebom naszych klientów. Przeprowadzone przez nas badania przewidujÄ… wspaniałą przyszÅ‚ość dla branży hospitality podkreÅ›lajÄ…c rosnÄ…ce znaczenie interakcji miÄ™dzyludzkich w Å›wiecie coraz bardziej wypeÅ‚nionym przez różnego rodzaju technologie.â€
„W roku 2119 nadal bÄ™dziemy poszukiwać wyjÄ…tkowych doÅ›wiadczeÅ„, ale bÄ™dÄ… one bardziej spersonalizowane w porównaniu do dzisiejszych,†twierdzi futurolog Gerd Leonhard. „Ponieważ technologia bÄ™dzie w naszym życiu wszechobecna, bÄ™dziemy poszukiwali realnego kontaktu z drugim czÅ‚owiekiem, w tym z pracownikami hoteli, którzy pomogÄ… nam uczynić nasz pobyt takim, jaki chcemy by byÅ‚. Za 100 lat hotele bÄ™dÄ… musiaÅ‚y tworzyć okazje do kontaktu i współpracy, serwujÄ…c nam chwile, które sÄ… na prawdÄ™ ważne dla każdego goÅ›cia z osobna.â€
By dowiedzieć siÄ™ wiÄ™cej, Å›ciÄ…gnij raport Hiltona opisujÄ…cy hotele przyszÅ‚oÅ›ci: https://we.tl/t-r1LCRr4ARkÂ
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument