Data publikacji: 2018-02-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 2 500 000 zł od marki Wawel na cele społeczne dzięki zaangażowaniu konsumentów
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
2 500 000 zł od marki Wawel na cele społeczne dzięki zaangażowaniu konsumentów

Dzięki zaangażowaniu konsumentów pierwszy etap akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie†firmy Wawel zakończył się sukcesem. Udało się jeszcze przed planowanym terminem w wirtualny sposób nakleić aż 2,5 miliona serc, co oznacza, że Wawel przeznaczy 2 500 000 zł na cele społeczne. Wnioski? Polacy chcą pomagać. Teraz, w drugim etapie akcji, to również konsumenci będą decydować, jakiej wysokości kwoty trafią od Wawelu do poszczególnych organizacji charytatywnych.
Za sukces pierwszego etapu akcji „Serce RoÅ›nie†niezaprzeczalnie odpowiadajÄ… konsumenci. To oni na dedykowanej stronie www.sercerosnie.com.pl naklejali milion wirtualnych serduszek na czekoladÄ™ Wawel, zwiÄ™kszajÄ…c pulÄ™ Å›rodków, którÄ… Wawel przeznaczy na wsparcie organizacji charytatywnych – bÄ™dzie to aż do 2 500 000 zÅ‚otych.
Teraz przed konsumentami kolejny etap i nowe wyzwanie – każdy może przyczynić się do tego, jaka kwota trafi na wybrany cel społeczny. Teraz wystarczy na stronie www.sercerosnie.com.pl rejestrować kody z opakowań produktów marki Wawel oznaczonych serduszkiem akcji lub paragony za zakup produktów na wagę. Dzięki temu realna kwota wskazana na opakowaniu – od 50 groszy z batonów po nawet kilka złotych z bombonierek z czekoladkami Wawel – przy każdej rejestracji zasili konto konkretnej, wybranej przez konsumenta organizacji spośród pięciu biorących udział w akcji. Moc pomagania ma cała oferta Wawelu, w tym limitowana seria wiosenna.
„Ogromnie nas cieszy, że Polacy tak chÄ™tnie dołączyli do akcji, zresztÄ… nie ma siÄ™ co dziwić bo jest to akcja wyjÄ…tkowa w swoim rodzaju, a Polacy majÄ… duże poczucie niezależnoÅ›ci, oryginalnoÅ›ci i sÄ… wrażliwi na sprawy wyjÄ…tkowe†– mówi Tomasz Schimscheiner, prezes Fundacji “Wawel z RodzinÄ…â€. „A teraz mogÄ… siÄ™ jeszcze przekonać, że dobro szybko do nich wraca i to jak szybko! – każdy, kto przekazuje Å›rodki m.in. na naszÄ… FundacjÄ™, może też zbierać punkty na swoim koncie i wymieniać je na wprawdzie drobne, ale jakże atrakcyjne i przyjemne nagrody, jak np. bilety do kina.â€
“Akcja organizowana przez Wawel to dowód na to, że jeÅ›li ktoÅ› stworzy odpowiedniÄ… możliwość, to okazuje siÄ™, że w Polakach jest wielka wola pomagania. Trzeba jÄ… tylko wyzwolić. Proste klikniÄ™cie to w efekcie wielki gest, a codzienne zakupy, które wiÄ™kszość z nas robi bez wiÄ™kszej refleksji, mogÄ… siÄ™ przyczynić do czegoÅ› wyjÄ…tkowego†– mówi Ewa BÅ‚aszczyk, prezes Fundacji “Akogo?â€. Pozostali Ambasadorzy akcji to Anna Dymna, Jasiek Mela i ks. Jacek Stryczek.
Akcja “Serce Rośnie†trwa do końca roku 2018 r.
Firma Wawel dziaÅ‚alność dobroczynnÄ… rozpoczęła już na poczÄ…tku XX wieku, kiedy to część zysku ze sprzedaży czekolady Lotniczej przeznaczano na cele spoÅ‚eczne. PowoÅ‚anie w 2008 roku Fundacji „Wawel z RodzinÄ…â€, która wspiera potrzebujÄ…ce rodziny i udziela im pomocy spoÅ‚ecznej, a także akcja „Serce RoÅ›nie†to kontynuacja dziaÅ‚alnoÅ›ci charytatywnej marki.â€
Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE