Data publikacji: 2020-10-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ArtBulans wyleczy sztuką
Kategoria: Sztuka, LIFESTYLE
Wszyscy, którzy cierpią w życiu na mocny niedobór sztuki, mają szansę na ozdrowienie. Pomogą im w tym Suzuki Motor Poland i Communication Unlimited, które w nietypowy sposób zapraszają do odwiedzenia Warsaw Gallery Weekend.
Sztuka inspiruje, pobudza, bawi i skłania do refleksji. Leczy marazm, koi ból codziennych bolączek i uzdrawia z …nudy. Jeśli któraś z tych „dolegliwości†nam doskwiera, nie ma lepszego miejsca na uleczenie niż Warsaw Gallery Weekend (WGW), czyli największy przegląd nowej sztuki w Polsce.
Suzuki Motor Poland wraz z agencjÄ… Communication Unlimited zaprasza i zachÄ™ca do udziaÅ‚u w tym wydarzeniu w dość nietypowy sposób.Â
– PostanowiliÅ›my przygotować specjalny samochód ArtBulans, czyli jeden z samochodów floty Suzuki, który wyglÄ…da jak ambulans medyczny. RolÄ™ personelu medycznego bÄ™dÄ… w nim peÅ‚nić sÅ‚ynÄ…cy z poczucia humoru dwaj dziennikarze motoryzacyjni RafaÅ‚ Jemielita i Jarek Maznas, którzy odwiedzÄ… nim biorÄ…ce udziaÅ‚ w WGW galerie i opowiedzÄ… o swoich wrażeniach – mówi RafaÅ‚ Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
PomysÅ‚ nawiÄ…zuje do bardzo popularnego w latach 90. satyrycznego programu „Za chwilÄ™ dalszy ciÄ…g programu†oraz skeczu „Gabinet lekarskiâ€Â z Wojciechem Manem i Krzysztofem MaternÄ….Â
– Å»aden z naszych „lekarzy†nie ukrywa, że jego wiedza medyczna, jak i wiedza artystyczna sÄ… mniej wiÄ™cej na tym samym poziomie. Za to ich sposób postrzegania, sztuki może trafić do wszystkich, którzy w życiu cierpiÄ… na mocny jej niedobór. Relacje z ich wizyt bÄ™dzie można oglÄ…dać w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – dodaje RafaÅ‚ Grzeszkowski.
Suzuki Motor Poland już od czterech lat jest partnerem Warsaw Gallery Weekend imprezy, która jest doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi pracami uznanych artystów. Dzięki Suzuki, uczestnicy wydarzenia mogą sprawnie i bezpiecznie przemieszczać się z galerii do galerii, korzystając z najnowszych, hybrydowych modeli
S-Cross i Vitara.
–  Nasza akcja ArtBulans ma na celu zainteresowanie sztukÄ… tych, którzy raczej nie sÄ… staÅ‚ymi uczestnikami Warsaw Gallery Weekend. Dziennikarze motoryzacyjni w roli recenzentów sztuki z pewnoÅ›ciÄ… zaintrygujÄ… i wzbudzÄ… uÅ›miech internautów. Marka Suzuki aktywnie wychodzi do ludzi i szuka niestandardowych form dotarcia do aktualnych i nowych klientów. Angażujemy siÄ™ w kulturÄ™ oraz sport, wdrażajÄ…c w życie idee Suzuki „Way of lifeâ€â€“ mówi MikoÅ‚aj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.
10 edycja Warsaw Gallery Weekend odbywa się w dniach 1-4 października 2020 r. Udział
w niej bierze 30 galerii: Asymetria, Biuro Wystaw, BWA Warszawa, Dawid Radziszewski, ESTA, Fundacja Galerii Foksal, Fundacja Profile, Galeria m², HOS gallery, Instytut Fotografii Fort, Jednostka, Le Guern, LETO, lokal_30, Monopol, Naga, Olszewski Gallery, Piktogram, Pola Magnetyczne, Polana Institute, Propaganda, Raster, Rodriguez, Serce Człowieka, Stereo, Szara, Szydłowski, WY, Wizytująca, Wschód.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Sztuka #LIFESTYLE