Data publikacji: 2019-06-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fresco Frizzante otwiera sezon orzeźwienia!
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Chociaż do wakacji zostaÅ‚a jeszcze chwila czasu marka Fresco – jeden z liderów na polskim rynku wina – nie zwalnia tempa i już teraz rozpoczyna kolejnÄ… edycjÄ™ kampanii „Wszystko dla orzeźwieniaâ€. Tym razem do współpracy weszÅ‚a firma Limango.
Chociaż do wakacji zostaÅ‚a jeszcze chwila czasu marka Fresco – jeden z liderów na polskim rynku wina – nie zwalnia tempa i już teraz rozpoczyna kolejnÄ… edycjÄ™ kampanii „Wszystko dla orzeźwieniaâ€. Tym razem do współpracy weszÅ‚a firma Limango. Kampania wraz z towarzyszÄ…cym konkursem potrwa do 18 sierpnia, a nagrodÄ… głównÄ… jest wyjazd np. na SycyliÄ™ dla czterech osób.
Kampania „Wszystko dla orzeźwienia†to kolejna odsłona akcji konsumenckiej Fresco, która wystartowała 3 czerwca. Tegoroczna edycja dedykowana jest standardowym i owocowym smakom Fresco Frizzante, również w małych, 250 ml opakowaniach.
Konkurs wspierający kampanię realizowany jest we współpracy z firmą Limango. Na czym polega i jakie są jego etapy?
– Nasz tegoroczny konkurs nosi tytuÅ‚ „Przejdź na stronÄ™ orzeźwienia!â€. NagrodÄ… gwarantowanÄ… dla każdego jest 50 zÅ‚ w prezencie na letni shopping w sklepie internetowym Limango. Wystarczy tyko wejść na naszÄ… stronÄ™ www i podać swój adres mailowy. Innym, nieco bardziej angażujÄ…cym dziaÅ‚aniem jest podjÄ™cie wyzwania w postaci rozwiÄ…zania quizu i przesÅ‚ania zdjÄ™cia pokazujÄ…cego czym dla zgÅ‚aszajÄ…cych siÄ™ osób jest orzeźwienie. Codziennie można wygrać 400 zÅ‚ na zakup odzieży i dodatków, a także letnich akcesoriów oraz gadżetów w sklepie internetowym. NagrodÄ… głównÄ… z kolei jest bon od wakacje.pl na kwotÄ™ 12 tys. zÅ‚otych na dowolny wyjazd. Wygra go ta osoba, której nadesÅ‚anie zdjÄ™cie okaże siÄ™ najlepsze i najbardziej kreatywne. Jako marka gorÄ…co zapraszamy do udziaÅ‚u w konkursie, a szczęśliwego zwyciÄ™zcÄ™ zachÄ™camy do wyjazdu na gorÄ…cÄ… SycyliÄ™ wraz z grupÄ… przyjaciół. – tÅ‚umaczy Zuzanna Amarante, Senior Brand Manager firmy AMBRA S.A.
Tegoroczna kampania to już trzecia odsÅ‚ona akcji, która cieszy siÄ™ bardzo dużym zainteresowaniem. Edycja 2019 zostanie wsparta dziaÅ‚aniami w internecie oraz w tradycyjnych kanaÅ‚ach sprzedaży.Â
Kampania promocyjna dedykowana jest Fresco Frizzante, w skład której wchodzi pięć wariantów smakowych: Fresco Frizzante Rose, White, Red oraz Fresco Frizzante Frutti – Fragola i Mango, o niższej zawartości alkoholu wynoszącej 5,5%. Cała gama Fresco Frizzante dostępna jest w klasycznych 0,75 l opakowaniach oraz kompaktowych 250 ml buteleczkach.
Cena rekomendowana: 11, 99 zł / 0,75 l, 4, 99 zł / 025 l.
Więcej na: www.wszystkodlaorzezwienia.pl
                                         ***
Grupa AMBRA Grupa AMBRA jest liderem rynku wina w Polsce oraz czołowym producentem, importerem i dystrybutorem win w Europie Środkowej i Wschodniej. Tworzące ją spółki prowadzą działalność na rynkach Polski, Czech, Słowacji i Rumunii. DORATO, CIN&CIN, PICCOLO, CYDR LUBELSKI czy PLISKA to przykłady marek, które należą do Grupy i są liderami pod względem sprzedaży w swoich segmentach rynku.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE