Data publikacji: 2020-10-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Karol Paciorek nowym ambasadorem marki Glenmorangie
Kategoria: Gwiazdy, LIFESTYLE
Glenmorangie (Moët Hennessy Polska) rozpoczyna współpracę z Karolem Paciorkiem, jednym z najzdolniejszych i najpopularniejszych twórców internetowych w Polsce.
Karol Paciorek od 2018 r. prowadzi w serwisie Youtube swój autorski program Imponderabilia,
w którym przeprowadza wywiady z ekspertami, celebrytami i influencerami. Jak sam o sobie mówi: „ProwadzÄ™ dÅ‚ugie i szczere rozmowy z moimi gośćmiâ€. Jego otwartość, szeroki wachlarz zainteresowaÅ„ i chęć poszukiwania sprawiajÄ…, że Karol jest naturalnym, doskonale komponujÄ…cym siÄ™ „ogniwem†świata i strategii Glenmorangie. Marka od zawsze wyróżnia siÄ™ w swojej kategorii, nie tylko pomaraÅ„czowym kolorem, ale i powszechnÄ… tendencjÄ… do zadziwiania. Najnowsza kampania to zaproszenie do odkrywania jej propozycji z zupeÅ‚nie innej perspektywy.
 – Postanowiłem podjąć współpracę i tym samym zostać ambasadorem marki, ponieważ wiem jak dobrze się rozmawia pijąc wybitny single malt. Jestem fanem Glenmorangie od lat, więc to świetne, że możemy współpracować – mówi Karol Paciorek.
Nieoczywisty świat Glenmorangie w nowej odsłonie
Twórcy Glenmoragie dzięki nieskończonej wyobraźni i piątce składników – drewno, woda, jęczmień, drożdże i czas – mogą kreować swoje smakowite single malty. Znani jako Distillers of Tain, doskonalą swoją sztukę od ponad 175 lat! Korzystając z najwyższych alembików w Szkocji, których „szyje†są wysokie niczym dorosłe żyrafy, tworzą delikatny i owocowy destylat, doskonały do eksperymentów. Prowadzeni przez Dr. Billa Lumsdena, Dyrektora Kreacji Whisky, wyruszają z misją stworzenia nowych smaków i możliwości w świecie single malt whisky. To wszystko sprawia, że Glenmorangie przełamuje schematy i na każdym kroku zadziwia w swojej kategorii.
– Jestem zachwycony podjÄ™ciem współpracy z Karolem Paciorkiem. Glenmorangie od zawsze byÅ‚a markÄ… poszukujÄ…cÄ…, czÄ™sto eksperymentujÄ…cÄ…, dlatego też zależaÅ‚o nam na stworzeniu czegoÅ› ciekawego, angażujÄ…cego – w dużej mierze oddajÄ…cego nasz klimat. Uważam, że Karol, speÅ‚nia wszystkie „kryteriaâ€, udowadniajÄ…c to w swojej twórczoÅ›ci – czÄ™sto wychodzi poza wyznaczone schematy poprzez swojÄ… ciekawość Å›wiata i odwagÄ™. Nasza współpraca bÄ™dzie opierać siÄ™ na wspólnych wartoÅ›ciach i ideaÅ‚ach, ponieważ przede wszystkim zależy nam na naturalnoÅ›ci.
Ponadto jako część grupy Moet Hennessy wiadomo, że wszystko, co proponujemy naszym klientom, musi być zawsze na najwyższym poziomie i jednocześnie bazować na kreowaniu niecodziennych doświadczeń (Crafting Experiences). Myślę, że kampania doskonale odda to, o czym mówię. Przy okazji mogę zdradzić, że Karol nie tylko jest fanem whisky, ale i doskonale się na niej zna – podsumowuje Jakub Grabowski Brand Manager Moët Hennessy Polska.
W ramach współpracy Glenmorangie i Karola Paciorka pojawi się 6 odcinków specjalnych nawiązujących do wcześniejszej twórczości. Każdy z nich będzie poświęcony wybranemu tematowi,
a co za tym idzie, pojawi się w nim dedykowany gość oddający jego atmosferę. Pierwszy odcinek planowany jest na 04.10.2020, a jego gościem będzie Mishon (niezwykle wyrazista twórczyni internetowa oraz fanka whisky w najlepszym wydaniu). Kolejne postacie będą ujawniane wraz
z upływem tygodni na social mediach Karola Paciorka. Odcinki będą ukazywały się raz w miesiącu.
Za komunikacjÄ™ odpowiadajÄ… agencje współpracujÄ…ce z Glenmorangie – koncept strategiczno-kreatywny przygotowaÅ‚ zespół Socialyse (Havas Media Group), natomiast egzekucjÄ™ po stronie Karola Paciorka prowadzi agencja Fantasyexpo.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Gwiazdy #LIFESTYLE