Data publikacji: 2019-07-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsumenci wybierają piosenki na gorące, letnie noce.
Kategoria: Muzyka, LIFESTYLE
W ramach trwającej od połowy czerwca kampanii marki Durex – Gorące Letnie Noce, wystartował konkurs na wakacyjne nagrody. Zgłoszenia przyjmowane są na Facebook’u, za pośrednictwem bota w Messengerze.
TrwajÄ…ca od poÅ‚owy czerwca letnia kampania GorÄ…ce Letnie Noce marki Durex, promuje miÅ‚ość oraz bezpieczny seks. Jej głównym elementem jest utwór „Bez słówâ€, który powstaÅ‚ przy współpracy z zespoÅ‚em The Dumplings – polskim duetem muzycznym, w skÅ‚adzie Justyna ÅšwiÄ™s i Kuba KaraÅ›, oraz wspólnie stworzony teledysk w reżyserii Daniela Jaroszka, wyprodukowany przez Papaya Films. Premiera klipu byÅ‚a połączona z oficjalnym startem kampanii rozpoczÄ™tej w poÅ‚owie czerwca. Potrwa do koÅ„ca sierpnia. Projekt GorÄ…ce Letnie Noce zostaÅ‚ stworzony w nowoczesnej, digitalowej formule, a jego komunikacja oparta jest o content bazujÄ…cy na klipie The Dumplings. Wybrane fragmenty wideo zostaÅ‚y wykorzystane do stworzenia komunikacji produktowej, osadzonej w lifestylowym, letnio-wakacyjnym otoczeniu.
Â
Kooperacja z The Dumplings i utwór „Bez słówâ€, bÄ™dÄ…ce osiÄ… do wszystkich dziaÅ‚aÅ„, bezpoÅ›rednio wpÅ‚ywajÄ… na odbiór kampanii, nadajÄ…c komunikacji nowoczesnego oraz lifestylowego charakteru. NawiÄ…zanie do muzycznego wymiaru GorÄ…cych Letnich Nocy Durex jest widoczne także w kolejnej fazie projektu, jakÄ… jest konkurs konsumencki. Zarówno zadanie konkursowe, jak i nagrody bezpoÅ›rednio wynikajÄ… z tego kontekstu.
Â
Konkurs prowadzony w środowisku Facebook’a, za pośrednictwem bota w Messengerze. Zadaniem konkursowym jest wskazanie i uzasadnienie, jaka piosenka kojarzy Ci się z gorącą, letnią miłością. Zwycięzcy są wybierani raz w tygodniu, a nagradzane są najlepsze odpowiedzi. Do zdobycia są bilety na festiwale wraz z noclegiem, słuchawki i głośniki Marshall, zestawy festiwalowe ze specjalnie zaprojektowaną koszulką od Momu oraz zestawy produktów Durex. Każdy uczestnik może wygrać tylko raz, a warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zakup dwóch dowolnych produktów Durex i zachowanie paragonu, niezbędnego do odbioru nagrody. Część aktywacyjna ruszyła 15 lipca i potrwa do połowy sierpnia.
Â
Konkurs, jak i cała kampania skierowany jest do szerokiej grupy odbiorców, na którą składają się użytkownicy Durex. Różnorodność tej grupy podkreśla zaangażowanie do wystąpienia w klipie osób w różnym wieku oraz o odmiennych preferencjach. Celem tego zabiegu było także zwrócenie uwagi na fakt, że temat seksu dotyczy wszystkich, niezależnie od płci, wieku czy stażu związku. Cały projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, w bezpieczny sposób u wszystkich. Marka oraz twórcy zachęcają do korzystania z przyjemności  w pełni, aby nadchodzące letnie noce stały się jeszcze bardziej gorące.
Â
Kontekst projektu wraz z klipem zostaÅ‚y osadzone podczas lata, które jest jednym z ważniejszych momentów sprzedażowych marki. Festiwalowe nagrody sÄ… powiÄ…zane z wakacjami i nawiÄ…zujÄ… do zainteresowaÅ„ użytkowników marki, którzy chÄ™tnie spÄ™dzajÄ… weekendy na festiwalach muzycznych, koncertach i letnich imprezach.  Okres wakacyjny i trwajÄ…cy podczas niego sezon festiwalowy sprzyja poczuciu beztroski i zachÄ™ca, by w peÅ‚ni cieszyć siÄ™ bliskoÅ›ciÄ… drugiej osoby. Z klipu pÅ‚ynie przekaz, aby niezależnie od sytuacji zawsze pamiÄ™tać o bezpieczeÅ„stwie i zdrowiu wÅ‚asnym oraz bliskich. Bezpieczny seks to wyraz troski zarówno o siebie, jaki i partnera.Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Muzyka #LIFESTYLE