Kosmetyki

Kosmetyki na wiosna nawilzajaca mgielka do twarzy, ciala i wlos?w oraz serum modelujace twarz

WIOSENNE ODMnADZANIE Z INNOWACYJNYMI KOSMETYKAMI EISENBERG
DOSTa?PNYM TYLKO W SEPHORA

Warszawa, 29 kwietnia 2013 r. – Sephora, najwieksza siec perfumerii na swiecie, czesc modowego koncernu LVMH, rozszerza swoja oferte produkt?w marki Eisenberg o dwa niezwykle produkty pielegnacyjne – intensywnie nawilzajaca mgielke do twarzy, ciala i wlos?w oraz serum modelujace twarz, kt?re pozwoli odzyskac jej prawidlowy owal. Paryska marka stworzona przez Jos? Eisenberga, bardzo ceniona przez klientki Sephora, gdzie dostepna jest na wylacznosc, laczy dazenie do piekna i doskonalosci z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanych technologii bio-kosmetycznych opracowywanych w szwajcarskich laboratoriach.

Dwa innowacyjne produkty do pielegnacji
Jezeli przegladajac sie w lustrze zauwazasz na twarzy pierwsze oznaki wiotczenia sk?ry, koniecznie wypr?buj innowacyjne serum modelujace Eisenberg! Dziala ono kompleksowo liftingujac, modelujac i zageszczajac strukture sk?ry, dzieki czemu przywraca delikatny owal podbr?dka i pomaga odzyskac utracona jedrnosc. Serum zawiera wyciag z kakaowca, bogaty w kofeine i teobromine, kt?re wspomagaja eliminacje tluszczu oraz glaucyne, kt?ra opr?cz przeciwdzialania kumulacji tluszcz?w pobudza synteze i produkcje kolagenu odpowiedzialnego m.in. za utrzymanie prawidlowego napiecia sk?ry. Z kolei dwufazowa mgielka nawilzajaca, zawierajaca unikalna kompozycje pieciu naturalnych olejk?w oraz kwas hialuronowy o niskim ciezarze czasteczkowym, zapewni twojemu cialu, wlosom i twarzy dlugotrwale nawilzenie i ukojenie polaczone z wszechstronnym dzialaniem przeciwstarzeniowym.

“Sephora od zawsze zapewnia swoim klientkom dostep do najnowszych swiatowych osiagniec w dziedzinie kosmetologii, oferujac w naszych perfumeriach najgoretsze nowinki pielegnacyjne i makijazowe. Dlatego z ogromna satysfakcja wprowadzamy do perfumerii Sephora najnowsze kosmetyki pielegnacyjne znakomitej marki Eisenberg” – powiedzial Sergiusz Osmanski, dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska. “Opatentowana przez Eisenberg technologia Trio-MoleculaireŽ, wchodzaca w sklad m.in. mgielki nawilzajacej, to jedno z licznych innowacyjnych rozwiazan opracowanych przez marke. Zapewnia regeneracje oraz dotlenienie sk?ry i wlos?w oraz przywraca im elastycznosc. Z kolei lekkie zelowe serum przeznaczone do pielegnacji podbr?dka blyskawicznie sie wchlania i wnika gleboko w sk?re. Aplikowane pod krem stosowany na co dzien sprawia, ze nawet zwiotczala, zmeczona cera staje sie bardziej sprezysta, policzki odzyskuja jedrnosc, a na podbr?dku i szyi zmniejsza sie oznaki wiotczenia sk?ry” – dodal Sergiusz Osmanski.
Sephora i Eisenberg radza jak stosowac nowe produkty
Stosujac nawet najbardziej zaawansowane technologicznie kosmetyki, pamietaj zawsze o ich wlasciwej aplikacji. Mistrzyni Pielegnacji Sephora 2012, Anna Kobus podpowiada:

“Serum modelujace twarz nalezy stosowac na twarz i szyje, nakladajac kosmetyk od srodka w kierunku na zewnatrz, wedlug metody Eisenberg (na obrazku), pamietajac przy tym, aby omijac kontur oczu. Produktu nalezy uzywac codziennie przez minimum 28 dni. W razie potrzeby mozna tez zaaplikowac sobie intensywna kuracje miejscowa, stosujac serum rano i wieczorem, az do osiagniecia pozadanych rezultat?w. Po ukonczeniu takiej kuracji warto przejsc na systematyczne uzywanie produktu raz dziennie naprzemiennie z innym serum z gamy produkt?w Eisenberg. Zalecam dwa lub trzy cykle kuracyjne w ciagu roku, szczeg?lnie jezeli czesto przybieramy i tracimy na wadze lub jezeli mamy sklonnosc do drugiego podbr?dka”

“Mgielke nawilzajaca nalezy rozpylic na dloni i nakladac na oczyszczona sk?re twarzy, jako samodzielna pielegnacje lub przed ulubionym kremem. Warto takze spryskac nia cialo po kapieli lub prysznicu i wmasowac szerokimi ruchami. Swietne efekty przynosi stosowanie mgielki na wlosy, zwlaszcza jezeli sa przesuszone. Warto zafundowac sobie taka intensywna kuracje. Rozpylamy mgielke na wlosach, rozczesujemy i przykrywamy je zwilzonym cieplym recznikiem. Po uplywie 5 minut zmywamy szamponem, a na koniec, jezeli zachodzi taka potrzeba, nakladamy odzywke. Posiadaczki bardzo suchych wlos?w powinny przed czesaniem rozprowadzic niewielka ilosc produktu na calej dlugosci wlos?w, zwracajac szczeg?lna uwage na konc?wki”

Sephora - Eisenberg - Serum modelujace twarz

Sephora - Eisenberg mgielka nawilzajaca

__________________________________________________________________________________
Sephora to lider sprzedazy rynku kosmetyk?w selektywnych oraz najwieksza siec perfumerii na swiecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwsza perfumeria, kt?ra dzieki wyjatkowej aranzacji wnetrz pozwolila konsumentom na nieograniczony dostep do produkt?w.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na calym swiecie, w tym 91 perfumerii w Polsce.
Od poczatku swojej obecnosci na polskim rynku firma konsekwentnie sie rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodacych centrach handlowych w najwiekszych miastach. Wyrazem uznania dla sily marki Sephora jest dwukrotne przyznanie jej prestizowego wyr?znienia Superbrands, a takze certyfikatu Quality International. Kolejnym cennym wyr?znieniem dla osiagniec firmy w branzy detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyzej 100 m2. Dzieki wyjatkowej wiedzy i kompetencji swoich pracownik?w Sephora zapewnia klientom najwyzsza jakosc obslugi, czego dowodem sa przyznane firmie przez konsument?w w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyr?znienia: Godlo “Jakosc Obslugi” oraz “Laur Klienta”.

Sephora jest czescia koncernu Mo??t Hennessy Louis Vuitton (LVMH), najwiekszej na swiecie korporacji dzialajacej w sektorze d?br luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu naleza takie marki jak Mo??t & Chandon, Dom P?rignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Ch??teau d??Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrob?w sk?rzanych w portfolio grupy LVMH znajduja sie m.in. Louis Vuitton, wiodaca swiatowa marka luksusowa, a takze C?line, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyk?w do portfolio grupy naleza marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujace marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest takze wlascicielem sieci handlowych oferujacych dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon March?, la Samaritaine i Saks, kt?rych palc?wki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do dzialu zegark?w i bizuterii LVMH naleza TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewelry, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wsp?lne przedsiewziecie z najwieksza na swiecie firma zajmujaca sie wydobyciem, obr?bka i sprzedaza diament?w.

Wiecej informacji na temat firmy mozna znalezc na www.sephora.pl

Dodatkowych informacji udzielaja:
Sephora Polska
Sergiusz Osmanski, dyrektor artystyczny i PR, [email protected], telefon:+48 22 319 52 00

Questia sp. z o.o. sp.k.
Communications Management Consultants
Anna Hadrych, [email protected], telefon +48 22 623 07 00
Katarzyna Szewczyk, [email protected], telefon +48 22 623 07 00,

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy