Data publikacji: 2020-07-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lech Premium zapowiada projekt Lech Music Festiwale Inaczej
Kategoria: Muzyka, LIFESTYLE
Lech Premium z myślą̨ o wszystkich festiwalowiczach, którzy tęsknią̨ za atmosferą letnich festiwali, łączy siły z Alkopoligamią odpowiedzialną za projekt Albo Inaczej i nadaje rytm tegorocznym wakacjom w ramach aktywacji Lech Music Festiwale Inaczej.

W tym roku Lechendy powracają̨ na festiwale w zupeÅ‚nie innym stylu! Lech Premium z myÅ›lą̨ o wszystkich festiwalowiczach, którzy tÄ™sknią̨ za atmosferą letnich festiwali, łączy siÅ‚y z AlkopoligamiÄ… odpowiedzialnÄ… za projekt Albo Inaczej i nadaje rytm tegorocznym wakacjom. Efektem wspólnych dziaÅ‚aÅ„Ì jest aktywacja Lech Music Festiwale Inaczej, zrealizowana z czoÅ‚owymi, polskimi artystami sceny muzycznej.
Kiedy lato zapowiada siÄ™ nadzwyczaj spokojnie, a festiwale na Å›wieżym powietrzu pozostajÄ… jedynie w strefie marzeÅ„ Polaków, Lech Premium wychodzi naprzeciw oczekiwaniom festiwalowiczów i podtrzymuje wÅ›ród nich muzyczne emocje. Marka, wspólnie z wytwórniÄ… Alkopoligamia, odpowiedzialnÄ… za wydawnictwo Albo Inaczej, prezentuje nietypowy projekt czerpiÄ…cy z polskich festiwali muzycznych, również tych, których sponsorem jest Lech Premium (Pol’and’Rock Festival, Polish Hip-Hop Festival i FEST Festival). Nowe dziaÅ‚ania realizowane pod hasÅ‚em Lech Music Festiwale Inaczej to propozycja dla pozytywnie nastawionych Lechend, które wiedzą, że choÄ‡Ì festiwale w tym roku przyjmÄ… innÄ… formÄ™ lub w ogóle nie odbÄ™dÄ… siÄ™, to nadal bÄ™dą̨ im towarzyszyÄ‡Ì takie emocje jak kiedyÅ›.
10 artystów, 5 nowych aranżacji i 1 winylowa pÅ‚yta – to sposób Lech Music i Albo Inaczej na odtworzenie wakacyjnych wspomnieÅ„ i przeżycie zupeÅ‚nie na nowo muzycznych uniesieÅ„. W koÅ„cu miÅ‚oÅ›nicy festiwali przekonajÄ… siÄ™, że niezależnie od sytuacji, klimat letnich koncertów można poczuć wszÄ™dzie, nie tylko w tÅ‚umie pod sama scenÄ…! W ramach projektu Lech Music Festiwale Inaczej, popularni polscy artyÅ›ci postanowili odnieść siÄ™ do kultowych kawaÅ‚ków rodzimych raperów w zupeÅ‚nie innym stylu. Aby dostarczyć mocnych muzycznych wrażeÅ„, artyÅ›ci wziÄ™li na warsztat letnie klasyki polskiego hip-hopu, poddajÄ…c je wÅ‚asnej, zaskakujÄ…cej interpretacji. PrzeplatajÄ…c zróżnicowane style muzyczne, niektórzy z wokalistów postawili na popowe i alternatywne aranżacje hiphopowych kawaÅ‚ków, podczas kiedy inni siÄ™gnÄ™li do korzeni funku i rocka, aby połączyć ze sobÄ… dwa, z pozoru tak odmienne Å›wiaty.
Pierwszą reinterpretację jednego z klasyków poznamy już 20. lipca. To właśnie tego dnia ujrzy światło dzienne premierowy singiel wraz z klipem video, zrealizowanym wspólnie z artystą zaangażowanym w projekt. Kto nim będzie? Tego dowiemy się wraz z publikacją utworu w sieci! Pozostałe single i teledyski będą publikowane w odstępie tygodniowym na kanale Youtube Alkopoligamii i na www.lech.pl aż do połowy sierpnia.
Jednak to nie koniec niespodzianek! Wszystkie interpretacje nagrane przez czołowych polskich artystów zostaną wydane w formie kolekcjonerskiej płyty winylowej, którą już teraz można zamówić w sklepie Alkopoligamii w formie preorder. Każdy zakupiony krążek Lech Music Festiwale Inaczej, to również gwarantowane wsparcie fundacji WOŚP.
Dźwięki płynące z gramofonu pozwolą przypomnieć niezwykłą energię bijącą ze sceny, a jeśli w te wakacje będziemy mogli spotkać się pod nią ponownie, Lech nie zapomni, by dobrze to uczcić i zorganizuje wyjątkowy koncert! Szczegóły planowanej akcji zostaną podane wkrótce na stronie www.lech.pl.
Za strategię, kreację, działania w digitalu, komunikację w social media oraz współpracę z artystami odpowiada agencja Cut The Mustard. Za produkcję materiałów video odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Działania PR oraz współpracę z influencerami powierzono agencji Tailor Made PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Link do spotu: https://youtu.be/Rm9tRDzQnl8
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Muzyka #LIFESTYLE