Wiadomości branżowe

Malgorzata Leitner: Pandemia koronawirusa miala duzy wplyw na branze rozrywkowa. Wielu artyst?w zostalo pozbawionych zarobku [DEPESZA]

W wywiadzie dla PRoto.pl menedzerka podkresla, ze kryzys i spoleczna izolacja wywolane koronawirusem calkowicie zaburzyly rytm funkcjonowania zar?wno branzy rozrywkowej, jak i modowej. Wiele gwiazd z dnia na dzien zostalo

W wywiadzie dla PRoto.pl menedzerka podkresla, ze kryzys i spoleczna izolacja wywolane koronawirusem calkowicie zaburzyly rytm funkcjonowania zar?wno branzy rozrywkowej, jak i modowej. Wiele gwiazd z dnia na dzien zostalo pozbawionych dochod?w.  Nie udalo sie tez zrealizowac zagranicznych kontrakt?w, co wiecej, nie wiadomo tez, kiedy zostanie wznowiona ta wsp?lpraca. Leitner zapewnia jednak, ze jej firma skupila sie na takiej formie dzialalnosci, dzieki kt?rej pomimo kryzysu nadal moze oferowac podopiecznym sporo zlecen.

– Wplyw COVID-19 i napedzanego przez niego strachu ma wplyw zar?wno na lokalne, jak i globalne interesy branzy rozrywkowej. W Warszawie odwolano koncerty, imprezy, pokazy mody, prezentacje, tym samym pozbawiajac wiekszosc artyst?w mozliwosci zarobku. Odwolane loty, przelozone sesje zdjeciowe postawily pod znakiem zapytania sens dalszych inwestycji w sektorze modelingu – m?wi  w wywiadzie dla PRoto.pl Malgorzata Leitner, menedzerka oraz zalozycielka i wlascicielka agencji Avant Mangement i szkoly Avant School.

Jej zdaniem pandemia koronawirusa, izolacja i obostrzenia juz poczynily duze zmiany w branzy modowej. Trudno cokolwiek planowac, bo nie wiadomo, co przyniesie przyszlosc. Szczeg?lnie niepewna jest wsp?lpraca zagraniczna.

– Zamknely sie dwie czolowe agencje modelek w Polsce. Miedzynarodowa moda zostala zamrozona z dnia na dzien wraz z zamknieciem granic panstw. Dziala tylko online booking internetowych swiadczen artyst?w-influencer?w. Kontrahenci chetniej decyduja sie na dzialania kr?tko- niz dlugoterminowe, wybieraja bezpieczna telewizje i wygodny internet, przerzucajac budzety do tych sektor?w. Dzialania sa podejmowane lokalnie zamiast globalnie – m?wi Malgorzata Leitner.

Zdaniem wlascicielki agencji Avant Management nawet w momencie, kiedy obostrzenia zostana calkowicie zniesione i wszystko wr?ci do normy, wsp?lpraca z zagranicznymi gwiazdami bedzie mocno ograniczona.

– Zanim ktokolwiek zdecyduje sie na zatrudnianie gwiazd z zagranicy, bedzie reklamowal swoje produkty i uslugi lokalnie przy pomocy wyspecjalizowanej w danej branzy agencji, realizujac latwo mierzalne, szybkie i wygodne w obsludze kampanie z udzialem gwiazd i tw?rc?w majacych lacznie miliony followers?w gotowych kupic ich produkty tutaj, zaraz – m?wi menedzerka.

A to już wiesz?  Bella Skyway Festival w "Ugotowanych" TVN

Zaznacza jednak, ze nawet w tym trudnym czasie jej agencja dziala nieprzerwanie. A wszystko dzieki odpowiednim decyzjom podjetym w 2016 roku.

– Chcac calkowicie uniezaleznic sie od zagranicznych rynk?w mody, weszlismy pelna para w new business kampanii influencerskich i produkcji program?w telewizyjnych. Dzieki takiej dywersyfikacji dzisiaj zachowujemy spok?j i plynnosc podczas kryzysu i co najwazniejsze – mozemy oferowac naszym artystom potok zlecen – m?wi Malgorzata Leitner.

Przyznaje, ze pandemia i zamkniecie w domach zmienily spos?b prowadzenia komunikacji artyst?w z mediami i fanami. Wiekszosc gwiazd jednak doskonale odnajduje sie w nowej rzeczywistosci.

Wobec braku mozliwosci spotkania i bezposredniego kontaktu wsr?d artyst?w kr?luja live’y, calle na Zoomie, relacje na stories i TikToki. Ewentualnie wirtualne wspomnienia z odwiedzanych zima cieplych zakatk?w swiata. Mam wrazenie, ze coraz bardziej liczy sie wartosciowy content i wygrywaja tw?rcy, kt?rzy potrafia tworzyc na zawolanie ciekawe tresci – m?wi wlascicielka agencji Avant Mangement i szkoly Avant School.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy