Meble

Naroznik z eko sk?ry vintage

Naroznik z eko sk?ry vintage
Naroznik z eko sk?ry vintage Naroznik, kt?ry posiada tapicerke z eko sk?ry kosztuje mniej, jest ekologiczny, latwiej go wyczyscic, moze posiadac wiele kolor?w, a dzieki

Naroznik z eko sk?ry vintage

Naroznik, kt?ry posiada tapicerke z eko sk?ry kosztuje mniej, jest ekologiczny, latwiej go wyczyscic, moze posiadac wiele kolor?w, a dzieki przeszyciom nie mozna r?wniez odm?wic mu szyku. Jesli bedzie ona w stylistyce vintage, mebel nia obity stworzy ciekawa kompozycje w salonie, w kt?rym beda elementy industrialne.

Sk?ra ekologiczna jest syntetycznym zamiennikiem naturalnej, kt?ry do zludzenia przypomina pierwowz?r. Zalety tego materialu nie ograniczaja sie jedynie do ceny, gdyz jest znacznie tansza od sk?ry naturalnej, a ciagle dla wielu os?b to decydujace kryterium w kwestii wyboru mebli. Wytworzenie produkt?w z eko sk?ry nie wymaga wykorzystania sk?ry zwierzecej, czego w dzisiejszych czasach nie akceptuje coraz wieksza grupa Klient?w. Naroznik obity tym sztucznym tworzywem latwiej utrzymac w czystosci niz taki ze sk?ry naturalnej czy tkaniny. Wystarczy skorzystac ze sciereczki, kt?ra namoczona jest w wodzie z mydlem, a potem wytrzec powierzchnie do sucha. Opr?cz tego tapicerki ze sk?ry ekologicznej moga byc barwione na wiele kolor?w, co ulatwia dopasowanie naroznika do danego salonu.

Styl vintage ciezko jednoznacznie okreslic, gdyz nie nasladuje jednego trendu z przeszlosci, nie ograniczaja go wiec sztywne zasady. Jest za to polaczeniem wielu nurt?w, kt?re czesto pozostaja ze soba w kontrascie. Poczatkowo zaistnial w modzie i polegal na noszeniu ubran, kt?re pochodzily z r?znych epok. Warto dodac, ze charakterystyczne dla niego jasne i spokojne barwy, dotycza zar?wno mebli, jak i scian.

Modulowy naroznik Rancho, kt?ry produkowany jest za zam?wienie przez firme Agpol pokryty jest eko sk?ra Vintage. Posiada on 5 duzych poduch i 2 male, a takze ozdobne waleczki, dzieki czemu nie mozna odm?wic mu przytulnosci. Z kolei jego szykowny charakter podkreslaja przeszycia, kt?re znajduja sie na tapicerce. Jego standardowa szerokosc wynosi 214 cm, wysokosc 90 cm, dlugosc 323 cm, natomiast cena 3 852 zl. Warto dodac, iz produkt objety jest 2-letnia gwarancja, a kupujac go w e-sklepie producenta Klienci placa mniej o 40% niz w salonach. Zostanie on dostarczony, razem z rozladunkiem i montazem, w ciagu 30 dni.

A to już wiesz?  Fotel Bora - Ludwik XV ze szczypta egzotyki

Zastosowanie modul?w poprawia dopasowanie sie mebla do ksztaltu i wielkosci salonu. Budowa taka eliminuje to, co jest wada statycznych naroznik?w w stosunku do zestawu kanapa i dwa fotele, czyli trudna ustawnosc. Naroznik w wersji modulowej lepiej wypelnia wnetrze, gdyz sklada sie z r?znych element?w, za pomoca kt?rych stworzyc mozna mebel o dowolnej wielkosci i ksztalcie.

We wnetrzach, kt?re nawiazuja do stylu industrialnego znajdzie sie miejsce na meble i dodatki w przytulnym stylu vintage. Centralnym punktem takiego salonu powinien byc wygodny naroznik Rancho. Obok niego lezec moze szary badz kremowy dywan, kt?ry bedzie lagodny bez zadnych wzor?w. Zaleca sie takze zakup biurka lub stolu z drewna w kolorze orzech, palisander czy wenge. Produkty w salonie, kt?re r?wniez nawiazuja do stylu vintage powinny byc uzupelnione o cieple obrazy przedstawiajace krajobrazy, np. podczas zachodu slonca lub dzikich zwierzat, a takze o ksiazki.

Z kolei nawiazaniem do przemyslowych powierzchni, jakie obecne byly w starych fabrykach, bedzie metalowa sciana. Jesli widoczne beda na niej zarysy i przybrudzenia, w?wczas bedzie wygladac realistycznie. Mozna ja ewentualnie zastapic surowym tynkiem, kt?ry jest z pewnoscia tanszy i mniej klopotliwy, jednak nie bedzie tak oddawal klimatu. Na podlodze w takim salonie moze byc wylana posadzka zywiczna w kolorze bialym, kt?ra bedzie sprawiala wrazenie raczej chlodnej. Industrialna czesc pomieszczenia uzupelnia metalowe lampy.

naroznik_rancho_01-001-2015-05-05 _ 17_53_44-80

naroznik_rancho_02-002-2015-05-05 _ 17_53_46-80

naroznik_rancho_03-003-2015-05-05 _ 17_53_46-80

Link do zakladki nt. produktu na stronie producenta http://www.agpol.com/pol/oferta,cat,107,prod,407.html

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy