Aktualności LIFESTYLE Styl życia

Polski smak w indywidualnym tonie

Polski smak w indywidualnym tonie
Data publikacji: 2016-11-23 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polski smak w indywidualnym tonie Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE Wyborowa rusza z kampanią Wyborowa Party Challenge towarzyszącą wprowadzeniu

Data publikacji: 2016-11-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polski smak w indywidualnym tonie
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Polski smak w indywidualnym tonie Styl życia, LIFESTYLE -

Wyborowa rusza z kampanią Wyborowa Party Challenge towarzyszącą wprowadzeniu do regularnej sprzedaży polskich wódek Wyborowa Polska Pszenica i Wyborowa Polski Ziemniak, które wspólnie z Wyborowa Polskie Żyto tworzą unikatową kolekcję trzech wariantów czystej polskiej wódki na stałe dostępnych na rynku. W kampanii marka zaprasza do odkrywania nieznanych wrażeń, a hasło jakie jej towarzyszy to „Poszukiwanie nowych doznań zaczyna się od Ciebie!”. Główny element kampanii to zaawansowany technologicznie spot, który pozwala widzom decydować o tym, co dzieje się na ekranie.

 

Otwórz się na nowe doznania i wybierz smak

Trzy smaki czystej wódki Wyborowa stały się inspiracją do stworzenia komunikacji opartej na różnorodnych preferencjach, upodobaniach a także poszukiwaniu nowych doznań. Każdy z nas ma swoje ulubione miejsca, lubi określony rodzaj muzyki, a także otacza się paczką znajomych lub najlepszymi przyjaciółmi, w których towarzystwie czuje się sobą. Znając swoje preferencje kreujemy najbliższe otoczenie w taki sposób, by czuć się w nim jak najlepiej. Wprowadzamy do niego zmiany, które są zgodne z naszą osobowością, stylem i sposobem bycia. Czasem zwrot akcji może nas zaskoczyć, ale jeżeli jesteśmy kreatywni i gotowi na nowe przeżycia to doskonale się odnajdziemy w nieoczywistych sytuacjach.

Marka Wyborowa otwiera na nowe doznania i pokazuje, że możemy zyskać wiÄ™cej – kiedy bÄ™dziemy gotowi na nieoczekiwane wrażenia i… różnorodne smaki. Producent wódki Wyborowa przygotowaÅ‚ zaawansowany technologicznie spot, którego ideÄ… jest nawiÄ…zanie do wyzwaÅ„ czekajÄ…cych na nas na każdym kroku. Możemy wyjść z nich zwyciÄ™sko dziÄ™ki kreatywnemu podejÅ›ciu i nieszablonowemu myÅ›leniu. Marka zaprasza widzów do podróży przez 3 różne Å›wiaty w nawiÄ…zaniu do trzech wariantów czystej wódki Wyborowa – Polski Ziemniak, Polska Pszenica i Polskie Å»yto. Przewodnikiem po każdym z nich jest główny bohater, który staje przed wyzwaniem, by odnaleźć siÄ™ w trzech nieoczekiwanych sytuacjach. W każdych warunkach znajduje na to sposób, charakterystyczny dla każdego z wariantu Wyborowej, nadajÄ…c odpowiedni ton imprezie, na której siÄ™ znalazÅ‚. DziÄ™ki zaawansowanej technologii spotu oglÄ…dajÄ…cy majÄ… możliwość pÅ‚ynnego przełączania siÄ™ pomiÄ™dzy Å›wiatami bohatera poprzez wybranie dowolnej wersji filmu. MogÄ… to zrobić za pomocÄ… klikniÄ™cia i przytrzymania odpowiedniej litery znajdujÄ…cej siÄ™ w oknie spotu. W podstawowym wariancie video oglÄ…dajÄ…cy poczujÄ… atmosferÄ™ motocyklowego klubu z WyborowÄ… Polskie Å»yto. WybierajÄ…c „P” na ekranie – Wyborowa Polska Pszenica, użytkownicy przeniosÄ… siÄ™ wraz z bohaterem w Å›wiat miejskiego clubbingu, a klikajÄ…c na „Z” – Wyborowa Polski Ziemniak znajdÄ… siÄ™ w barze dla geeków. A każdej z imprez towarzyszy konkretny wariant czystej polskiej wódki. Film powstaÅ‚ wedÅ‚ug koncepcji IQ Marketing Poland we współpracy z Papaya Films i studiem Lunapark wedÅ‚ug technologii po raz pierwszy wykorzystanej w ramach kampanii realizowanej w Polsce. Spot można już oglÄ…dać na stronie wyborowa.pl.

A to już wiesz?  ÅšwiÄ™to ToruÅ„skiego Piernika 2017 – najlepszy festiwal kulinariów i kultury

Którą imprezę Ty wybierzesz

W ramach kampanii zostanie uruchomiona nowa odsłona strony wyborowa.pl a wraz z nią konkurs nawiązujący do spotu. Zadaniem jest przygotowanie odpowiedzi na pytanie „Impreza o mocy żyta, delikatności pszenicy czy słodkości ziemniaka? Na której z naszych trzech filmowych imprez bawiłbyś się najlepiej i dlaczego?” i wysłanie jej za pomocą formularza zamieszczonego na stronie. Konkurs podzielony jest na trzy sześciodniowe etapy. Zwycięzca każdego z nich zostanie wyróżniony nagrodą główną (w pierwszym etapie: iPhone, w drugim etapie: iPad, w trzecim etapie: iWatch). Dodatkowo codziennie przyznawane będą trzy zestawy, tzw. party boxy zawierające trzy warianty Wyborowej – Polski Ziemniak, Polska Pszenica i Polskie Żyto. Konkurs startuje 5 grudnia na stronie wyborowa.pl i potrwa przez 18 kolejnych dni.

Kampania Wyborowa Party Challenge realizowana będzie online oraz w punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POSM.

Wszystkie smaki czystej wódki na stałe

„Wprowadzenie na rynek limitowanych edycji wódki stworzonych z lokalnych surowców okazało się ogromnym sukcesem. Dlatego w tym roku zdecydowaliśmy dołączyć Wyborową Polska Pszenica i Wyborową Polski Ziemniak do stałej sprzedaży i stworzyć wokół tej implementacji kampanię w której możemy się bawić możliwościami, poszukiwać nowych doznań i dokonywać wyboru, który najbardziej nam odpowiada, ale może też nas pozytywnie zaskoczyć – powiedział Tadeusz Rusek, Polish Vodkas Senior Brand Manager. Wszystkie warianty czystej wódki Wyborowa dostępne są w butelkach 0,5l i 0,7l a także w kartonie zawierającym wszystkie 3 warianty. Produkty można znaleźć w punktach sprzedaży w całej Polsce. 

 

Wybierz swój smak

Wyborowa Polska Pszenica – wyprodukowana jest z pieczołowicie dobranych odmian polskiej pszenicy. Charakteryzuje się delikatnym, bardzo świeżym aromatem, z wyczuwalnymi nutami cytrusów oraz gładką i krągłą teksturą. Finisz jest niezwykle przyjemny, długi i czysty. W procesie produkcji wykorzystywany jest kwarc i ametyst. 

Wyborowa Polski Ziemniak – charakteryzuje się delikatnym, lekko słodkim aromatem, z wyczuwalnymi nutami pieczonych w ognisku ziemniaków. W smaku wódka ta jest niezwykle gładka i kremowa, z odrobiną słodyczy, na końcu rozwija się delikatny posmak gałki muszkatołowej. Finisz jest długi, ciepły i kremowy. W procesie produkcji wykorzystywany jest kwarc i ametyst.

A to już wiesz?  ÅšwiÄ™ta bez niespodzianek, czyli jak zadbać o sprzÄ™t AGD z Ludwikiem

Wyborowa Polskie Żyto – produkowana z najlepszego polskiego żyta, to klasyka polskiej wódki. Zdecydowany, jedyny w swoim rodzaju smak ceniony jest w Polsce i na świecie od pokoleń. Wódka o wyraźnym charakterze, przełamana subtelną słodyczą. 

O marce 

Wyborowa to coś więcej niż tylko wódka, to efekt zamiłowania do perfekcji i jakości okraszonej nutą prawdziwej pasji. To dowód na mistrzostwo, doskonalonej od blisko 600. lat, polskiej sztuki gorzelniczej. Wyborowa to narodowe dziedzictwo, z którego Polacy mogą być i są dumni. To także marka, która śmiało spogląda w przyszłość i nie boi się innowacji, a wyjątkowy smak jej produktów jest doceniany nie tylko przez smakoszy, ale i ekspertów w świecie alkoholi mocnych. Od lat zdobywa uznanie i renomę w międzynarodowych konkursach. Jej jakość potwierdzają otrzymane aż 23 złote medale, liczne wyróżnienia i tytuły na prestiżowych wydarzeniach branżowych. W 2010 roku została uznana za najlepiej sprzedającą się polską wódkę w rankingu Hot Brands Drinks International. Więcej informacji na: www.wyborowa.pl oraz www.facebook.com/wyborowapolska 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Polski smak w indywidualnym tonie Styl życia, LIFESTYLE -
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy