Data publikacji: 2016-11-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polski smak w indywidualnym tonie
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Wyborowa rusza z kampaniÄ… Wyborowa Party Challenge towarzyszÄ…cÄ… wprowadzeniu do regularnej sprzedaży polskich wódek Wyborowa Polska Pszenica i Wyborowa Polski Ziemniak, które wspólnie z Wyborowa Polskie Å»yto tworzÄ… unikatowÄ… kolekcjÄ™ trzech wariantów czystej polskiej wódki na staÅ‚e dostÄ™pnych na rynku. W kampanii marka zaprasza do odkrywania nieznanych wrażeÅ„, a hasÅ‚o jakie jej towarzyszy to „Poszukiwanie nowych doznaÅ„ zaczyna siÄ™ od Ciebie!â€. Główny element kampanii to zaawansowany technologicznie spot, który pozwala widzom decydować o tym, co dzieje siÄ™ na ekranie.
Â
Otwórz się na nowe doznania i wybierz smak
Trzy smaki czystej wódki Wyborowa stały się inspiracją do stworzenia komunikacji opartej na różnorodnych preferencjach, upodobaniach a także poszukiwaniu nowych doznań. Każdy z nas ma swoje ulubione miejsca, lubi określony rodzaj muzyki, a także otacza się paczką znajomych lub najlepszymi przyjaciółmi, w których towarzystwie czuje się sobą. Znając swoje preferencje kreujemy najbliższe otoczenie w taki sposób, by czuć się w nim jak najlepiej. Wprowadzamy do niego zmiany, które są zgodne z naszą osobowością, stylem i sposobem bycia. Czasem zwrot akcji może nas zaskoczyć, ale jeżeli jesteśmy kreatywni i gotowi na nowe przeżycia to doskonale się odnajdziemy w nieoczywistych sytuacjach.
Marka Wyborowa otwiera na nowe doznania i pokazuje, że możemy zyskać wiÄ™cej – kiedy bÄ™dziemy gotowi na nieoczekiwane wrażenia i… różnorodne smaki. Producent wódki Wyborowa przygotowaÅ‚ zaawansowany technologicznie spot, którego ideÄ… jest nawiÄ…zanie do wyzwaÅ„ czekajÄ…cych na nas na każdym kroku. Możemy wyjść z nich zwyciÄ™sko dziÄ™ki kreatywnemu podejÅ›ciu i nieszablonowemu myÅ›leniu. Marka zaprasza widzów do podróży przez 3 różne Å›wiaty w nawiÄ…zaniu do trzech wariantów czystej wódki Wyborowa – Polski Ziemniak, Polska Pszenica i Polskie Å»yto. Przewodnikiem po każdym z nich jest główny bohater, który staje przed wyzwaniem, by odnaleźć siÄ™ w trzech nieoczekiwanych sytuacjach. W każdych warunkach znajduje na to sposób, charakterystyczny dla każdego z wariantu Wyborowej, nadajÄ…c odpowiedni ton imprezie, na której siÄ™ znalazÅ‚. DziÄ™ki zaawansowanej technologii spotu oglÄ…dajÄ…cy majÄ… możliwość pÅ‚ynnego przełączania siÄ™ pomiÄ™dzy Å›wiatami bohatera poprzez wybranie dowolnej wersji filmu. MogÄ… to zrobić za pomocÄ… klikniÄ™cia i przytrzymania odpowiedniej litery znajdujÄ…cej siÄ™ w oknie spotu. W podstawowym wariancie video oglÄ…dajÄ…cy poczujÄ… atmosferÄ™ motocyklowego klubu z WyborowÄ… Polskie Å»yto. WybierajÄ…c „P†na ekranie – Wyborowa Polska Pszenica, użytkownicy przeniosÄ… siÄ™ wraz z bohaterem w Å›wiat miejskiego clubbingu, a klikajÄ…c na „Z†– Wyborowa Polski Ziemniak znajdÄ… siÄ™ w barze dla geeków. A każdej z imprez towarzyszy konkretny wariant czystej polskiej wódki. Film powstaÅ‚ wedÅ‚ug koncepcji IQ Marketing Poland we współpracy z Papaya Films i studiem Lunapark wedÅ‚ug technologii po raz pierwszy wykorzystanej w ramach kampanii realizowanej w Polsce. Spot można już oglÄ…dać na stronie wyborowa.pl.
Którą imprezę Ty wybierzesz
W ramach kampanii zostanie uruchomiona nowa odsłona strony wyborowa.pl a wraz z nią konkurs nawiązujący do spotu. Zadaniem jest przygotowanie odpowiedzi na pytanie „Impreza o mocy żyta, delikatności pszenicy czy słodkości ziemniaka? Na której z naszych trzech filmowych imprez bawiłbyś się najlepiej i dlaczego?†i wysłanie jej za pomocą formularza zamieszczonego na stronie. Konkurs podzielony jest na trzy sześciodniowe etapy. Zwycięzca każdego z nich zostanie wyróżniony nagrodą główną (w pierwszym etapie: iPhone, w drugim etapie: iPad, w trzecim etapie: iWatch). Dodatkowo codziennie przyznawane będą trzy zestawy, tzw. party boxy zawierające trzy warianty Wyborowej – Polski Ziemniak, Polska Pszenica i Polskie Żyto. Konkurs startuje 5 grudnia na stronie wyborowa.pl i potrwa przez 18 kolejnych dni.
Kampania Wyborowa Party Challenge realizowana będzie online oraz w punktach sprzedaży z wykorzystaniem materiałów POSM.
Wszystkie smaki czystej wódki na stałe
„Wprowadzenie na rynek limitowanych edycji wódki stworzonych z lokalnych surowców okazaÅ‚o siÄ™ ogromnym sukcesem. Dlatego w tym roku zdecydowaliÅ›my dołączyć WyborowÄ… Polska Pszenica i WyborowÄ… Polski Ziemniak do staÅ‚ej sprzedaży i stworzyć wokół tej implementacji kampaniÄ™ w której możemy siÄ™ bawić możliwoÅ›ciami, poszukiwać nowych doznaÅ„ i dokonywać wyboru, który najbardziej nam odpowiada, ale może też nas pozytywnie zaskoczyć – powiedziaÅ‚ Tadeusz Rusek, Polish Vodkas Senior Brand Manager. Wszystkie warianty czystej wódki Wyborowa dostÄ™pne sÄ… w butelkach 0,5l i 0,7l a także w kartonie zawierajÄ…cym wszystkie 3 warianty. Produkty można znaleźć w punktach sprzedaży w caÅ‚ej Polsce.Â
Â
Wybierz swój smak
Wyborowa Polska Pszenica – wyprodukowana jest z pieczoÅ‚owicie dobranych odmian polskiej pszenicy. Charakteryzuje siÄ™ delikatnym, bardzo Å›wieżym aromatem, z wyczuwalnymi nutami cytrusów oraz gÅ‚adkÄ… i krÄ…głą teksturÄ…. Finisz jest niezwykle przyjemny, dÅ‚ugi i czysty. W procesie produkcji wykorzystywany jest kwarc i ametyst.Â
Wyborowa Polski Ziemniak – charakteryzuje się delikatnym, lekko słodkim aromatem, z wyczuwalnymi nutami pieczonych w ognisku ziemniaków. W smaku wódka ta jest niezwykle gładka i kremowa, z odrobiną słodyczy, na końcu rozwija się delikatny posmak gałki muszkatołowej. Finisz jest długi, ciepły i kremowy. W procesie produkcji wykorzystywany jest kwarc i ametyst.
Wyborowa Polskie Å»yto – produkowana z najlepszego polskiego żyta, to klasyka polskiej wódki. Zdecydowany, jedyny w swoim rodzaju smak ceniony jest w Polsce i na Å›wiecie od pokoleÅ„. Wódka o wyraźnym charakterze, przeÅ‚amana subtelnÄ… sÅ‚odyczÄ….Â
O marceÂ
Wyborowa to coÅ› wiÄ™cej niż tylko wódka, to efekt zamiÅ‚owania do perfekcji i jakoÅ›ci okraszonej nutÄ… prawdziwej pasji. To dowód na mistrzostwo, doskonalonej od blisko 600. lat, polskiej sztuki gorzelniczej. Wyborowa to narodowe dziedzictwo, z którego Polacy mogÄ… być i sÄ… dumni. To także marka, która Å›miaÅ‚o spoglÄ…da w przyszÅ‚ość i nie boi siÄ™ innowacji, a wyjÄ…tkowy smak jej produktów jest doceniany nie tylko przez smakoszy, ale i ekspertów w Å›wiecie alkoholi mocnych. Od lat zdobywa uznanie i renomÄ™ w miÄ™dzynarodowych konkursach. Jej jakość potwierdzajÄ… otrzymane aż 23 zÅ‚ote medale, liczne wyróżnienia i tytuÅ‚y na prestiżowych wydarzeniach branżowych. W 2010 roku zostaÅ‚a uznana za najlepiej sprzedajÄ…cÄ… siÄ™ polskÄ… wódkÄ™ w rankingu Hot Brands Drinks International. WiÄ™cej informacji na: www.wyborowa.pl oraz www.facebook.com/wyborowapolskaÂ
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE