Poradnik

Prawie dwukrotny wzrost sprzedazy Plantwear w 2019 r.

Informacja prasowa Radzyn Podlaski, 7 stycznia 2020 r. Plantwear, producent drewnianych akcesori?w lifestylowych, zaktualizowal prognoze wynik?w na 2019 r. w oparciu o dane sprzedazowe za

Informacja prasowa Radzyn Podlaski, 7 stycznia 2020 r.

Plantwear, producent drewnianych akcesori?w lifestylowych, zaktualizowal prognoze wynik?w na 2019 r. w oparciu o dane sprzedazowe za IV kwartal. Zgodnie z szacunkami przychody w calym 2019 r. wyniosly 9,1 mln zl i byly o 92 proc. wyzsze niz rok wczesniej. W samym IV kwartale 2019 r. sprzedazy wyniosla 3,0 mln zl. Juz jutro Plantwear zadebiutuje na rynku NewConnect.
– W 2019 r. osiagnelismy zdecydowanie lepsza sprzedaz niz pierwotnie zakladalismy. To efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, budowy spolecznosci klient?w oraz bardzo dobrego przyjecia naszej drewnianej bizuterii, kt?rej sprzedaz w minionym roku przekroczyla sprzedaz zegark?w. – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.
Bizuteria z drewna stanowila w ubieglym roku okolo 50 proc. sprzedazy sp?lki, co oznacza ponad 5 krotny wzrost r/r. Przygody ze sprzedazy drewnianych zegark?w wyniosly 3,7 mln zl i byly wyzsze r/r o niecale 10 proc.
W 2018 r. sp?lka osiagnela 4,7 mln zl sprzedazy oraz 510 tys. zl zysku netto. Zgodnie z pierwotna prognoza (opublikowana na poczatku 2019 r.) przychody ze sprzedazy mialy wyniesc 6,5 mln zl, a zysk netto 750 tys. zl. Sp?lka zaktualizowala prognoze przychod?w, a obecnie pracuje nad aktualizacja prognozy zysku netto.
W I polowie 2019 r. sp?lka przeprowadzila kampanie crowdinvestingowa na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC. Dodatkowo sp?lka w II p?lroczu ubieglego roku zrealizowala prywatna emisje akcji. nacznie sp?lka pozyskala od inwestor?w 2,4 mln zl, przy wycenie na poziomie 10,0 mln zl.
Uroczystosc debiutu na NewConnect zaplanowana jest na godzine 11:00. W tym samym dniu, na Gieldzie Papier?w Wartosciowych, o godzinie 10:00 odbedzie sie r?wniez sniadanie prasowe dotyczace rynku equity crowdfundingu oraz programu Partner Crowdfundingowy GPW z udzialem przedstawicieli Gieldy Papier?w Wartosciowych, Domu Maklerskiego INC oraz Plantwear. O 11:30 rozpocznie sie panel dyskusyjny na temat rynku crowdfundingu udzialowego w Polsce z udzialem organizatora – Gieldy Papier?w Wartosciowych oraz przedstawicieli Komisji Nadzoru Finansowego, Domu Maklerskiego INC, Plantwear oraz crowdfunding.pl.

A to już wiesz?  The Art of Swiss Ice Cream

O SP?nCE:
Plantwear – lider rynku lifestylowych akcesori?w drewnianych w Polsce, producent wysokiej jakosci, unikatowych drewnianych zegark?w, bizuterii i akcesori?w. Dzialajaca od 2013 roku marka systematycznie zwieksza sprzedaz i rozwija portfolio produktowe. Poza dzialalnoscia biznesowa, Plantwear koncentruje sie na budowaniu relacji ze srodowiskiem i spolecznoscia w kt?rej dziala. Ekologiczna filozofia, objawiajaca sie w polityce zero-waste, korzystaniu z certyfikowanego drewna oraz misji posadzenia wiekszej liczny drzew niz wykorzystuje w produkcji, sprawia, ze wok?l marki tworzy sie zaangazowana spolecznosc. Na poczatku stycznia 2020 r. Plantwear zamierza zadebiutowac na rynku NewConnect.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy