Data publikacji: 2019-04-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: REMINGTON NA SPORTOWO
Kategoria: Gwiazdy, LIFESTYLE
Konferencja marki Remington za nami. Prezentowano nowości produktowe na sezon wiosna-lato 2019, rozwinięcie strategii działań marketingowych oraz globalne partnerstwo z jednym z najlepszych klubów piłkarskich w Europie.
Konferencja marki Remington za nami. Prezentowano nowoÅ›ci produktowe na sezon wiosna-lato 2019, rozwiniÄ™cie strategii dziaÅ‚aÅ„ marketingowych oraz globalne partnerstwo z jednym z najlepszych klubów piÅ‚karskich w Europie. Spotkanie prowadziÅ‚a Karolina Szostak, prezenterka i dziennikarka telewizyjna, która o sporcie wie chyba wszystko.Â
Â
Na evencie pojawili siÄ™ również inni znani i lubiani: Katarzyna ZieliÅ„ska, Ilona WroÅ„ska, Joanna Derengowska, Natalia JakuÅ‚a, Angelika Kurowska z partnerem aktorem BartÅ‚omiejem Firletem, Magdalena Antosiewicz, Dorota MichaÅ‚owska, Åukasz KÄ™dzior Lukebook, Mistrzyni Europy w biegu na 1500m Angelika Cichocka i Eliza Gwiazda. GoÅ›ciem specjalnym byÅ‚a Katarzyna Hajduga, trenerka mentalna prowadzÄ…ca sygnowane markÄ… bezpÅ‚atne warsztaty dla kobiet z asertywnoÅ›ciÂ
i budowania poczucia wÅ‚asnej wartoÅ›ci, organizowane w ramach kampanii CSR "BÄ…dź sobÄ… po swojemu".Â
Wszystkie zgromadzone osoby doskonale znajÄ… i ceniÄ… akcesoria Remington, który wÅ‚aÅ›nie zostaÅ‚ pierwszym Oficjalnym Partnerem klubu piÅ‚karskiego Manchester United w kategorii urzÄ…dzeÅ„ do stylizacji. Partnerstwo obejmujÄ…ce zarówno drużyny mężczyzn jak i kobiet, bÄ™dzie dotyczyÅ‚o współpracy Remingtona oraz klubu przy prowadzeniu szeroko zasiÄ™gowych kampanii marketingowych, skierowanych zarówno do fanów Manchesteru, jak i klientów marki Remington. W ramach wielokanaÅ‚owej aktywacji, nawiÄ…zana zostanie współpraca przy kampanii celebrujÄ…cej indywidualność i moc pewnoÅ›ci siebie, która pochodzi z wnÄ™trza każdego z nas. Partnerstwo to wesprze i wzmocni kampaniÄ™ marki Remington pod nazwÄ… "Twoja Historia Po Twojemuâ€, która popularyzuje misjÄ™ marki, majÄ…cÄ… na celu pomoc konsumentom w rozwijaniu pewnoÅ›ci siebieÂ
i budowaniu wÅ‚asnego stylu – biorÄ…c pod uwagÄ™ to, że takie czynniki jak osobiste przeżycia, doÅ›wiadczenia, wartoÅ›ci i aspiracje skÅ‚adajÄ… siÄ™ na to, jakimi ludźmi siÄ™ stajemy. Partnerstwo bÄ™dzie staraÅ‚o siÄ™ inspirować i zachÄ™cać wiÄ™cej osób do „Bycia sobÄ… po swojemuâ€, inspirujÄ…c do dziaÅ‚ania, aby Å›wiat o nich usÅ‚yszaÅ‚.
Agencją odpowiadającą za działania wizerunkowe marki jest MagnifiCo Marketing&PR Consultants.
Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Gwiazdy #LIFESTYLE