Data publikacji: 2019-07-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła akcja promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu w placówkach medyczny
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę†w tegorocznej edycji są Vienio, Karolina Pilarczyk i Kasia Bigos
Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę†w tegorocznej edycji są Vienio– warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk– pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos– znana trenerka fitness i ambasadorka serwisu Myfitness.pl.  Kampanii towarzyszą działania informacyjno-edukacyjne w wybranych placówkach medycznych grupy Lux Med i grupy Medicover w całej Polsce.
Bohaterowie filmików w charakterystyczny dla siebie sposób interpretujÄ…, czym jest dla nich „trzeźwe myÅ›lenie†i jak siÄ™ nim kierować w codziennym życiu. Wywiady z twarzami kampanii możemy już zobaczyć na ich profilach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, na serwisach Agory i Carlsberg Polska. Na Haps.pl, 11 czerwca br. pojawiÅ‚ siÄ™ wywiad z Vieniem, w którym raper mówi o odpowiedzialnoÅ›ci artysty, a od 25 czerwca br. na Moto.pl – Karolina Pilarczyk opowiada, jak być odpowiedzialnym kierowcÄ….
Jak co roku, kampanii „Trzeźwo Myślę†towarzyszą też działania edukacyjne w wybranych placówkach medycznych grupy Lux Med i grupy Medicover na terenie całego kraju. Kampania displayowa, która potrwa do 29 lipca br., skierowana jest głównie do kobiet w ciąży, opiekunów małoletnich dzieci i kierowców.
Więcej informacji o kampanii „Trzeźwo myślę†na www.carlsbergpolska.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE