Data publikacji: 2016-11-10
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: Sukces akcji Dzikiego Sadu. Niemal czterdzieÅ›ci tysiÄ™cy „sprzymJEÅ»eÅ„cówâ€!
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Obchodzony 10 listopada Dzień Jeża jest dobrą okazją do przypomnienia, że te zwierzęta są zagrożone obecnie całkowitym wyginięciem.

Akcję pomocy jeżom z sukcesem przeprowadziła marka Dziki Sad. W działania służące ocaleniu tych pożytecznych zwierząt zaangażowało się niemal czterdzieści tysięcy osób, a w rozpropagowanie akcji włączyło się szerokie grono influencerów.
Â
Dziki Sad to nowy produkt w portfolio Grupy Å»ywiec, bÄ™dÄ…cy intrygujÄ…cym połączeniem piwa z napojem o smaku cydru – mówi Maja Bucholc, Junior Brand Manager Dziki Sad & Strongbow w Grupie Å»ywiec. – Od momentu powstania marka jest zwiÄ…zana z jeżami – sÄ… one istotnym ogniwem w historii Dzikiego Sadu i bohaterami kampanii. StÄ…d nasza decyzja o zaangażowaniu w dziaÅ‚ania sÅ‚użące ich ochronie.
Â
Dzięki zorganizowanej przez Dziki Sad akcji, konsumenci mogli w prosty sposób włączyć się w pomoc jeżom. Wystarczyło wejść na stworzoną na potrzeby akcji stronę www.dzikisad.com.pl i kliknąć w zdjęcie jeża. Wszystkie kliknięcia (było ich łącznie 39 300) zamieniły się we wsparcie dla Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Jeży „Nasze Jeże†– organizacji, która zajmuje się ratowaniem jeży i pomaga im wrócić do naturalnego środowiska. W nagłośnienie akcji zaangażowało się niemal pięćdziesięciu influencerów, a zasięg wygenerowany przez nich na samym tylko Instagramie to 935 tysięcy.
Â
Ogromnym powodzeniem cieszyÅ‚ siÄ™ również towarzyszÄ…cy akcji konkurs na stronie www.dzikisad.com.pl – osoby biorÄ…ce w nim udziaÅ‚ rozwiÄ…zaÅ‚y łącznie ponad 85 tysiÄ™cy „zaJEÅ»ystych†rebusów. Nagrodami w konkursie byÅ‚y koszulki i zapas Dzikiego Sadu.
Â
KampaniÄ™ przygotowaÅ‚a agencja GoldenSubmarine. KomunikacjÄ™ PR prowadzi agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE