Data publikacji: 2013-11-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wysoka frekwencja na Małopolskich Targach Ślubnych
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Podczas XXIV Małopolskich Targów Ślubnych, które odbyły się w dniach 16-17 listopada 2013 roku w Krakowie, odnotowano rekordową frekwencję.
Podczas XXIV Małopolskich Targów Ślubnych, które odbyły się w dniach 16-17 listopada 2013 roku w Krakowie, odnotowano rekordową frekwencję. Blisko 6 tysięcy osób pojawiło się w Centrum Targowym Chemobudowa, by zapoznać się z ofertą wystawców.
Pomimo kryzysu ekonomicznego i demograficznego, jaki w ostatnim czasie przeżywa branża ślubna, organizatorom Targów udało się przyciągnąć ogromną liczbę uczestników. W porównaniu z poprzednim rokiem liczba ta zwiększyła się o ponad 10 procent.
Jednocześnie w Targach wzięło udział ponad 200 wystawców z terenu całej Małopolski. Już dwa miesiące przed planowanym wydarzeniem zabrakło wolnej powierzchni dla zainteresowanych firm, które chciały zaprezentować swoje produkty i usługi. Tym przedsiębiorcom, którym udało się zarezerwować wcześniej miejsce, zagwarantowano uczestnictwo w Targach oraz możliwość przedstawienia odwiedzającym swojej oferty.
Podczas Targów zaprezentowano szereg produktów, usÅ‚ug i nowoczesnych rozwiÄ…zaÅ„ zwiÄ…zanych z branżą Å›lubnÄ…, poczÄ…wszy od modnych kreacji po usÅ‚ugi zwiÄ…zane zarówno z przygotowaniem ceremonii zaÅ›lubin, jak i uroczystoÅ›ci weselnych. Przyszli nowożeÅ„cy mogli zapoznać siÄ™ z najnowszymi trendami panujÄ…cymi w modzie Å›lubnej oraz z ofertami m.in. salonów kosmetycznych, fotograficznych, restauracji, hoteli, jubilerów czy cukierników. – Wzrost zarówno liczby wystawców, jak i osób, które odwiedziÅ‚y Targi, Å›wiadczy o tym, że wciąż cieszÄ… siÄ™ one dużą popularnoÅ›ciÄ…. Chcemy, aby ten trend siÄ™ utrzymaÅ‚ i dlatego nastÄ™pnÄ… edycjÄ™ Targów również przygotujemy z myÅ›lÄ… o zaprezentowaniu nowych, równie atrakcyjnych propozycji. W dużej mierze sukces ten zawdziÄ™czamy konsekwentnie realizowanej strategii promocyjnej, która od wielu lat jest prowadzona z naszymi partnerami, tj. Radiem ESKA i brytyjskÄ… firmÄ… doradczÄ… UnitedCast Entertainment Ltd. OddziaÅ‚ w Polsce – mówi Monika Klekowska, komisarz Targów i wydawca magazynu „SUFLER MÅ‚odej Paryâ€.
NastÄ™pne Targi odbÄ™dÄ… siÄ™ już 26 stycznia 2014 roku. Jak zapewniajÄ… organizatorzy, przed nimi kolejne spore organizacyjne wyzwanie, ponieważ obecnie już 90% powierzchni zostaÅ‚o wstÄ™pnie zarezerwowane. – Dlatego, zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby zagwarantować miejsce jak najwiÄ™kszej liczbie firm – podkreÅ›la Monika Klekowska. Wystawcy muszÄ… jednak pamiÄ™tać, że dużą rolÄ™ odgrywa tu kolejność zgÅ‚oszeÅ„. Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE