Data publikacji: 2016-06-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wystartowała nowa kampania z udziałem Super Alcotestera
Kategoria: Gwiazdy, LIFESTYLE
W trakcie tegorocznej edycji Gali Samochód Roku Playboya 2016 ujawnił się po raz pierwszy nowy ambasador marki Alco%Test – Super Alcotester.

Ta zamaskowana postać to nowy superbohater, którego zadaniem jest promowanie stosowania jednorazowych alkotestów. Super Alcotester otworzył niedawno swój przewrotny profil na Facebooku i Instagramie, zaczyna też pojawiać się na imprezach, gdzie budzi niemałe zainteresowanie.
Pierwszą okazję do wspólnej zabawy i osobistego poznania Super Alcotestera mieli uczestnicy Gali plebiscytu Samochód Roku Playboya 2016. Nagroda przyznawana jest najbardziej luksusowym markom, słynącym z najbardziej zaawansowanej technologii i nowoczesnego wzornictwa, ale też dbałości o bezpieczeństwo użytkowników.
Na motoryzacyjnÄ… galÄ™ Playboya jak co roku przybyÅ‚a Å›mietanka polskiego show-biznesu, a w trakcie zabawy celebrytom towarzyszyÅ‚ Super Alcotester, fotografujÄ…c siÄ™ z bywalcami imprez. Uczestnikom zabawy bohater rozdawaÅ‚ Alco%Test – jednorazowe testy do badania zawartoÅ›ci alkoholu w wydychanym powietrzu. Super Alcotester asystowaÅ‚ również w sesji zdjÄ™ciowej gwiazd na czerwonym dywanie. PojawiÅ‚ siÄ™ na zdjÄ™ciu miÄ™dzy innymi z MagdalenÄ… Gessler, Åukaszem Jakubiakiem, Dawidem WoliÅ„skim oraz AngelikÄ… Fajach.
Głównym zadaniem, do którego został powołany Super Alcotester, będzie przypominanie o konsekwencjach dobrej zabawy i ewentualnych po imprezowych skutkach. SuperAlcotester w zabawny sposób będzie przypominał o najważniejszej zasadzie, czyli o bezpieczeństwie. Będzie również wspierał coraz powszechniejszy nawyk dołączania do listy przed imprezowych zakupów testów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu. W kolejnych odsłonach kampanii SuperAlkotester pojawi się między innymi w sklepach, działaniach PR-owych oraz w kolejnych odsłonach w mediach społecznościowych.
Za kreację kampanii oraz poszczególne jej aktywności odpowiada agencja Ogilvy & Mather. Komunikację public relations koordynuje natomiast agencja Ogilvy Public Relations Poland.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Gwiazdy #LIFESTYLE