Data publikacji: 2018-08-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZAMIAST PERFUM WOLIMY PRZEJAŻDŻKĘ FERRARI!
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Trendy w podlegają nieustannym zmianom, dotyczy to także zakupowych preferencji konsumenckich.
Aby sprawić komuÅ› przyjemność nieraz nie wystarczy już markowy zegarek czy ekskluzywne perfumy, bo  Polacy coraz częściej Å‚aknÄ… wrażeÅ„, a nie rzeczy! Sprzyja temu rozwój internetowego handlu, nowych technologii czy moda na ekologiÄ™. Dlatego coraz wiÄ™cej specjalistycznych firm oferuje nietuzinkowe prezenty, których idea oparta jest na dostarczaniu emocji i wrażeÅ„. Â
Zasadniczo istniejÄ… dwie orientacje rynkowe odpowiedzialne za tworzenie trendów. – Pierwsza polega na rozpoznaniu czego potrzebuje klient na podstawie sytuacji spoÅ‚ecznej. Druga natomiast skupia siÄ™ na kreowaniu potrzeb i popytu wÅ›ród klienteli. Z tÄ… drugÄ… łączÄ… siÄ™ silne dziaÅ‚ania marketingowe, które majÄ… na celu wytworzenie w potencjalnych klientach chÄ™ci zakupu danego towaru lub usÅ‚ugi klientów chęć zakupu danego towaru lub usÅ‚ugi – przypomina dr Marek BorowiÅ„ski, znany Shop Doctor, specjalista ds. visual merchandisingu i kolorów. Tymczasem obecnie wolimy żyć wrażeniami, doÅ›wiadczać nowych rzeczy i przeżywać atrakcyjne przygody. Powstaje coraz wiÄ™cej firm, np. Super prezenty, które wyspecjalizowaÅ‚y siÄ™ w dostarczaniu  wrażeÅ„, których nikt nam nie odbierze, które zapamiÄ™tamy do koÅ„ca życia. Przejazd Ferrari dla niego? Skok ze spadochronu? 100 procent wrażeÅ„, których przedmioty nam nie zapewniÄ….
– Zakup prezentów przynosi wiele emocji, nie zawsze jednak pozytywnych. Stresujemy siÄ™, czy wybrany prezent zadowoli obdarowanÄ… osobÄ™. Nieważna jest kwota wydana na prezent, liczy siÄ™ oryginalność. Polacy coraz częściej siÄ™gajÄ… po nietuzinkowe rozwiÄ…zania, co zresztÄ… wpisuje siÄ™ w ogólnoÅ›wiatowy trend. Coraz lepiej sprzedajÄ… siÄ™ wÅ‚aÅ›nie „wrażenia i emocjeâ€, które zapamiÄ™tamy na zawsze – mówi Shop Doctor, dr Marek BorowiÅ„ski.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE