Data publikacji: 2019-01-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: A Ty, co widzisz w Cheetos? Nowe Cheetos Crunchos i 100 000 zł
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Marka Cheetos proponuje konsumentom niecodzienną zabawę, a jednocześnie możliwość grania o 100 000 zł! Muzeum Cheetos to jedyne w swoim rodzaju miejsce, w którym na pokaz wystawione mogą zostać prawdziwe chrupki Cheetos Crunchos.

A Ty, co widzisz w Cheetos? Nowe chrupki Cheetos Crunchos i nagroda główna w wysokości 100.000 zł pobudzą Twoją wyobraźnię!
Takiego konkursu jeszcze w Polsce nie było – znana i lubiana marka Cheetos proponuje konsumentom niecodzienną zabawę, a jednocześnie możliwość grania o 100 000 zł! Muzeum Cheetos to jedyne w swoim rodzaju miejsce, w którym na pokaz wystawione mogą zostać prawdziwe chrupki Cheetos Crunchos o kształtach zbliżonych do postaci, roślin, zwierząt, przedmiotów lub obiektów architektury. O umieszczeniu niecodziennych eksponatów w muzeum decydują konsumenci – otwierając paczki z Cheetos Crunchos mogą uznać, że zamiast schrupać kolejny pyszny kształt, lepiej jego zdjęcie wstawić na wystawę. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 4 lutego do 10 marca 2019 roku na www.muzeumcheetos.pl.
Każda chrupka Cheetos Crunchos ma inny kształt – ich proces produkcji sprawia, że nie ma dwóch takich samych. A przy tym często przypominają coś, co już skądś znamy – np. konika morskiego, kota, czy krzywą wieżę w Pizie. W Ameryce konkurs ten zapoczątkował niezwykłe poruszenie wśród konsumentów, którzy z wielkim zaangażowaniem ruszyli na poszukiwania najbardziej niecodziennych kształtów Cheetos Crunchos, jakie kiedykolwiek im się trafiły w paczkach tej popularnej przekąski.
Niezwykle przyjemnie jest chrupać pyszne Cheetos Crunchos, ale uwaga: może warto przyjrzeć się bliżej poszczególnym chrupkom wyjmowanym z paczki? Bo jeśli znajdziesz niespotykany kształt, na przykład dwa nagie miecze spod Grunwaldu, możesz powalczyć o nagrodę główną w konkursie – niebagatelne 100.000 zł! Aby wziąć w nim udział i wstawić swój własny eksponat do Muzeum Cheetos, wystarczy że sfotografujesz znaleziony kształt, a po zarejestrowaniu na stronie konkursowej www.muzeumcheetos.pl wyślesz zgłoszenie, zawierające wykonane zdjęcie wraz z jego kreatywnym opisem – powiedziała Katarzyna Frydrych, Kierownik Marki Cheetos w PepsiCo.
W konkursie wykorzystać można nowy wariant chrupek, Cheetos Crunchos, dostępny w sklepach detalicznych na terenie Polski, w dwóch pysznych smakach: Sweet Chilli oraz Cheese & Ham Toast. Sprzedaż promocyjnych opakowań trwa od 4 lutego do 10 marca 2019 roku lub do wyczerpania zapasów produktów promocyjnych. Zwycięzca konkursu otrzyma premię pieniężną w wysokości 100 000 zł, a laureaci nagród I i II stopnia zostaną nagrodzeni kwotami odpowiednio 10 000 zł oraz 1000 zł. Każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie wielokrotnie. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu i warunków udziału znajdują się w regulaminie konkursu dostępnym pod tym linkiem.
W Ameryce konkurs cieszył się takim powodzeniem, że po jego zakończeniu powstało prawdziwe Muzeum Cheetos przy centralnym placu Nowego Jorku – Times Square. Fani Geparda Chestera i firmowanej przez niego przekąski mieli tam okazję zobaczyć najbardziej niezwykłe kształty, a wszystkie ściany były wykonane oczywiście z chrupek Cheetos – dodała Katarzyna Frydrych.
Kampania 360° pod hasłem „A Ty, co widzisz w Cheetos?†obejmuje zasięgiem TV, kina, kanał digital, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook) oraz kreatywne samplingi. Za jej strategię, koncept kreatywny, działania w kanałach digital oraz spot TV odpowiada VMLY&R Poland. Agencja przygotowała także promocyjne i produktowe reklamy w przerywniku oraz konkursowy landing page. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Organizacją i obsługą samplingów zajmuje się agencja EWESA. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
A Ty, co widzisz w Cheetos?
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na caÅ‚ym Å›wiecie siÄ™gajÄ… po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. ÅÄ…czny przychód netto pochodzÄ…cy ze sprzedaży produktów żywnoÅ›ciowych i napojów oferowanych przez przedsiÄ™biorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzÄ…ce w skÅ‚ad koncernu PepsiCo, wyniósÅ‚ w 2017 roku ponad 63 miliardy dolarów amerykaÅ„skich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szerokÄ… i różnorodnÄ… ofertÄ™ produktów żywnoÅ›ciowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedajÄ…cych siÄ™ marek generuje w ciÄ…gu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykaÅ„skich. DziaÅ‚alność PepsiCo opiera siÄ™ na filozofii „Performance with Purpose†– jesteÅ›my przekonani, że sukces biznesowy naszej firmy jest Å›ciÅ›le zwiÄ…zany ze zrównoważonym rozwojem na Å›wiecie, który współdzielimy. Wierzymy, że staÅ‚e udoskonalanie oferowanych przez nas produktów, prowadzenie dziaÅ‚alnoÅ›ci w zrównoważony sposób tak, aby chronić naszÄ… planetÄ™ oraz wspierać ludzi na Å›wiecie, umożliwia PepsiCo odnoszenie sukcesów biznesowych, tworzÄ…c dÅ‚ugoterminowÄ… wartość dla spoÅ‚eczeÅ„stwa i naszych udziaÅ‚owców. WiÄ™cej informacji na temat PepsiCo jest dostÄ™pnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE