Data publikacji: 2017-09-25
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: „A ty, co zobaczysz?â€. Kampania Muzeum Narodowego w Warszawie
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
„A Ty, co zobaczysz?†– pytają w spotach ambasadorzy Muzeum Narodowego w Warszawie: Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński. W kontakcie ze sztuką każdy może odkryć coś dla siebie i poczuć się dobrze w jej otoczeniu – w MNW warto spędzać czas.
„A Ty, co zobaczysz?†– pytają w spotach ambasadorzy Muzeum Narodowego w Warszawie: Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński. W kontakcie ze sztuką każdy może odkryć coś dla siebie i poczuć się dobrze w jej otoczeniu – w MNW warto spędzać czas.
Chciałabym, aby każdy zwiedzający odbierał sztukę na swój sposób. Marzę, aby muzea przestały być miejscami tylko dla wtajemniczonych, a otwierały się na społeczeństwo. Staramy się, aby w MNW widz czuł się pożądanym gościem i partnerem. Chciałabym, aby Muzeum było przyjaznym miejscem spotkań ze sztuką i z innymi ludźmi – mówi Agnieszka Morawińska, dyrektor Muzeum Narodowego w Warszawie.
Kampania „A Ty, co zobaczysz?†zachęca wszystkich do spędzania czasu w otoczeniu sztuki i przekonuje odbiorców, że wizyta w Muzeum to niepowtarzalne doświadczenie. Filmowe spoty, będące osią kampanii, przedstawiają moment intymnego spotkania ambasadorów Muzeum – piosenkarki Moniki Brodki, koszykarza Marcina Gortata i podróżnika Marka Kamińskiego – ze swoimi ulubionymi eksponatami ze zbiorów MNW. Pokazują, jak subiektywny jest odbiór obrazów i jak wiele może dać chwila refleksji, zatrzymania się w codziennym pędzie. Muzeum chce być nowoczesną, otwartą instytucją, która pozwala swoim gościom na przeżywanie sztuki w indywidualny sposób.
Kampania ma również uzmysłowić widzom, że w Muzeum można oderwać się od codzienności i przyjemnie spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Jej autorzy zachęcają do rozpoczynania weekendów spacerem po galeriach MNW. Dlatego też od października Muzeum będzie w piątki otwarte aż do godz. 21.00.
Muzeum Narodowe w Warszawie jest jednÄ… z najciekawszych instytucji kultury w Polsce, którÄ… rocznie odwiedza nawet do 700 tysiÄ™cy osób. Warto wiedzieć, że modernistyczny Gmach Główny, oprócz różnorodnych galerii staÅ‚ych i intrygujÄ…cych wystaw czasowych, ma do zaoferowania również koncerty, seanse Akademii Filmu Polskiego w Kinie Muz oraz wizytÄ™ w ksiÄ™garni artystycznej. OdwiedzajÄ…cy mogÄ… odpocząć w kawiarni Café Lorentz na zielonym DziedziÅ„cu Lorentza lub w restauracji aleje3.Â
WiÄ™cej o MNW i kampanii „A Ty, co zobaczysz?â€:
www.mnw.art.pl
www.mnw.art.pl/atycozobaczysz
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE