Data publikacji: 2018-05-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bałwanek Buli do usług
Kategoria: BIZNES, Konsument
LodyBonano zawsze zaskakujÄ…. W tym sezonie w ich ofercie pojawi siÄ™ lekki jak chmurka Buli. To lód w formie obÅ‚oczka albo baÅ‚wanka – co zresztÄ… jako pierwsze dostrzegÅ‚y dzieci – i o równie niebiaÅ„skim smaku. Jego twórcy spodziewajÄ… siÄ™ też, że „zmrozi†konkurencjÄ™.
LodyBonano zawsze zaskakujÄ…. W tym sezonie w ich ofercie pojawi siÄ™ lekki jak chmurka Buli. To lód w formie obÅ‚oczka albo baÅ‚wanka – co zresztÄ… jako pierwsze dostrzegÅ‚y dzieci – i o równie niebiaÅ„skim smaku. Jego twórcy spodziewajÄ… siÄ™ też, że „zmrozi†konkurencjÄ™.
Jako nowa pozycja, wejdzie obowiązkowo do tegorocznego menu, także zaskakującego, któremu producent nadał nazwę LodyBonano MIX. Jego nowatorstwo polega na tym, że klient sam będzie komponował swój lodowy deser, według własnego gustu, dobierając ulubione dodatki. Pozostałe lodziarnie będą mogły wprowadzić Buli jako urozmaicenie dotychczasowej, tradycyjnej oferty.
– Biznes lodowy opiera siÄ™ na nowinkach, tym siÄ™ wygrywa w tej branży i dystansuje konkurencjÄ™ – mówi Dorota Tyborowska, manager rozwoju sieci LodyBonano. – Pod wzglÄ™dem smaku Buli przypomina klasycznego Å›widerka, ale zadbaliÅ›my o to, by ciekawiej wyglÄ…daÅ‚. Nowy lód może przywodzić smakoszom na myÅ›l puszystÄ… chmurkÄ™, albo baÅ‚wanka, który z kolei kojarzy z tak upragnionym latem orzeźwieniem. Buli to chyba Å‚adna nazwa dla baÅ‚wanka? Powinny go polubić nie tylko dzieci.
Dzięki Buli atrakcyjniej przedstawiać się będzie sezonowe menu sieci, co jest ukłonem w stronę konsumentów. Ale jego wprowadzenie powinno także przynieść wymierne korzyści franczyzobiorcom. Na nowym produkcie mogą bowiem oprzeć swoją wakacyjną strategię promocyjną, zyskując tym samym ciekawych nowości klientów. Dzięki niespotykanemu wyglądowi deser ten będzie też dawał partnerom LodówBonano przewagę nad konkurencją, która uważnie śledzi niekonwencjonalne i na ogół trafione rynkowe pomysły marki z Podlasia.
– Staramy siÄ™ nie osiadać na laurach. Lody muszÄ… siÄ™ krÄ™cić. Także dziÄ™ki regularnie i umiejÄ™tnie wprowadzanym przez nas innowacjom ciÄ…gle nie brakuje inwestorów, zainteresowanych naszÄ… markÄ…, którzy chcÄ… dołączyć do sieci – dodaje Dorota Tyborowska.  Â
Obecnie pod szyldem LodyBonano dziaÅ‚a ponad 200 punktów i jest to tym samym najwiÄ™ksza w kraju sieć franczyzowych lodziarni. WiÄ™kszość franczyzobiorców już po kilku miesiÄ…cach decyduje siÄ™ na uruchomienie kolejnego punktu z lodami. Jest to biznes, w którym można siÄ™ spodziewać bardzo szybkiego zwrotu poniesionych na inwestycje kosztów.Â
Widok kolejek przed lodziarniami Bonano wszedł już do letniego pejzażu większości miast w północnej i centralnej Polsce. Teraz dzięki deserowi Buli mogą się one jeszcze wydłużyć. Na pewno nie zmartwi to lodziarzy.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument