Data publikacji: 2015-09-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bujakiewicz, Chajzer, Chylińska, Wojewódzki – giganci programów telewizyjnych
Kategoria: Gwiazdy, LIFESTYLE
Odpowiednio dobrany zespół prowadzących może przynieść programowi telewizyjnemu promocję wartą miliony złotych.

Odpowiednio dobrany zespół prowadzących może przynieść programowi telewizyjnemu promocję wartą miliony złotych. Na temat gwiazd reprezentujących „Małych Gigantów†opublikowano 11 tys. materiałów, których ekwiwalent reklamowy wyniósł 150 mln złotych – podsumował PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Z analizy domu mediowego Lowe Media wynika, że Magda Gessler i program „Kuchenne rewolucje†są żyłami złota dla TVN. Stacja zarobiła na kolejnej edycji kultowego już programu w pierwszych dwóch kwartałach tego roku aż 57 mln złotych. Przeprowadzona analiza sprawdza przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej dochodowych celebrytów. Raport dotyczy okresu od początku stycznia do końca czerwca 2015 r.
Na podium zestawienia Lowe Media z zarobionÄ… sumÄ… ponad 50 mln zÅ‚ znalazÅ‚ siÄ™ BronisÅ‚aw CieÅ›lak, twarz serialu „Malanowski i Partnerzy†(Polsat) oraz Ewa Drzyzga, gospodyni talk show „Rozmowy w toku†(TVN) z wynikiem 46 mln zÅ‚. Czwarte miejsce i ponad 42 mln zÅ‚otych to wynik jurorów programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomoâ€, którymi sÄ…: MaÅ‚gorzata Walewska, Katarzyna Skrzynecka, DJ Adamus, PaweÅ‚ Królikowski, Maciej Dowbor, Piotr GÄ…sowski. Zaledwie 4 mln zÅ‚ mniej przynieÅ›li stacji TVN „Mali Giganci†z AgnieszkÄ… ChyliÅ„skÄ…, KatarzynÄ… Bujakiewicz, KubÄ… Wojewódzkim i Filipem Chajzerem. W TOP10 znalazÅ‚y siÄ™ także programy: „Nasz nowy domâ€, „Dancing with the Starsâ€, „Mamy CiÄ™â€, „Jaka to melodia†i „Must Be The Musicâ€.
 „Mali Giganci†na szczycie
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przygotowaÅ‚ raport dotyczÄ…cy medialnoÅ›ci gwiazd poszczególnych programów telewizyjnych z zestawienia Lowe Media. Zdecydowanymi liderami badania zostali przedstawiciele „MaÅ‚ych Gigantówâ€. W pierwszej poÅ‚owie tego roku o Wojewódzkim, ChyliÅ„skiej, Bujakiewicz i Chajzerze opublikowano łącznie prawie 11 tys. doniesieÅ„ medialnych, dziÄ™ki którym oni i program zyskali promocjÄ™ wartÄ… blisko 150 mln zÅ‚otych. 43 proc. tych materiałów nawiÄ…zywaÅ‚o do Kuby Wojewódzkiego, który jest jednoczeÅ›nie prowadzÄ…cym autorskiego programu.
Na drugim miejscu uplasowali siÄ™ jurorzy „Dancing with the Starsâ€, zapewniajÄ…c stacji promocjÄ™ za 83,8 mln zÅ‚otych. Liczba publikacji na temat Andrzeja Grabowskiego, Krzysztofa Ibisza, Beaty Tyszkiewicz, Anny GÅ‚ogowskiej oraz Iwony Pavlović wyniosÅ‚a 8,8 tys. NajwiÄ™kszy udziaÅ‚ w takim wysokim wyniku miaÅ‚ Andrzej Grabowski.Â
Ostatnie miejsce na podium zajÄ™li odpowiednio: pod wzglÄ™dem liczby publikacji reprezentanci „Twoja Twarz Brzmi Znajomo†z wynikiem 7,8 tys. materiałów (AVE na poziomie 79,6 mln zÅ‚), a jeżeli chodzi o wartość ekwiwalentu reklamowego – „Must Be The Music†– 80,8 mln zÅ‚ (5881 publikacji).
W przypadku programów, w których wystÄ™puje tylko jedna znana osoba, liderem zostaÅ‚a Magda Gessler, w nawiÄ…zaniu do której dziennikarze napisali 3,4 tys. informacji. Za niÄ… uplasowaÅ‚ siÄ™ Robert Janowski z wynikiem 1,3 tys. materiałów.Â
„Nasz nowy dom†w ogólnopolskich, „Jaka to melodia†w regionalnych
Na najwiÄ™ksze wsparcie mediów ogólnopolskich mogÅ‚a liczyć Katarzyna Dowbor, prowadzÄ…ca „Nasz nowy dom†(74 proc. przekazu), Ewa Drzyzga – „Rozmowy w toku†(72 proc. przekazu) gwiazdy formatu „Mali Giganci†oraz Marcin Prokop i Szymon HoÅ‚ownia, reprezentujÄ…cy „Mamy Cię†(po 63 proc.).
Natomiast źródła regionalne często pisały o Robercie Janowskim z „Jaka to melodia†(71 proc.), przedstawicielach tanecznego programu „Dancing with the Stars†(59 proc.) i Bronisławie Cieślaku, odtwórcy roli detektywa w „Malanowski i Partnerzy†(58 proc.).
Najbardziej emocje widzów i dziennikarzy rozgrzewaÅ‚y programy „Dancing with the Stars†i „Must Be The Musicâ€. Popularność medialna gwiazd tych formatów rosÅ‚a z odcinka na odcinek. Zazwyczaj najwiÄ™ksza liczba publikacji w nawiÄ…zaniu do przedstawicieli analizowanych audycji tv przypadaÅ‚a na poczÄ…tek wiosennej ramówki. PrzykÅ‚adowo najwiÄ™ksza medialność bohaterów „Mamy Cię†dotyczyÅ‚a lutego – w zwiÄ…zku z promocjÄ… nowego formatu. Reprezentanci „MaÅ‚ych Gigantów†i „Twoja Twarz Brzmi Znajomo†najczęściej pojawiali siÄ™ na czołówkach gazet w marcu, co zwiÄ…zane jest bezpoÅ›rednio z poczÄ…tkiem emisji programów.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę firmy lub logotyp) przy każdym wykresie.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Gwiazdy #LIFESTYLE