Data publikacji: 2016-07-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coca-Cola orzeźwia na Woodstocku
Kategoria: BIZNES, Kultura
Coca-Cola, jako partner napojowy, ponownie zagwarantuje orzeźwienie podczas 22. Przystanku Woodstock. Firma zaprojektowała również unikalną puszkę Coca-Cola.

Coca-Cola, jako partner napojowy, ponownie zagwarantuje orzeźwienie podczas 22. Przystanku Woodstock. Firma zaprojektowała również unikalną puszkę Coca-Cola specjalnie na potrzeby tego kultowego festiwalu nad Odrą. Limitowana edycja puszki Coca-Cola będzie dostępna na rynku na początku lipca. Ponieważ zarówno atmosfera, jak i pogoda w trakcie Przystanku, jak co roku zapowiada się gorąco, Coca-Cola zadba, aby każdy uczestnik mógł razem z bliskimi ugasić pragnienie i przeżyć niezapomniane emocje.
Â
W dniach 14-16.07 odbędzie się 22. Edycja Przystanku Woodstock – festiwalu będącego hołdem i podziękowaniem za wsparcie, jakie co roku udzielane jest Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy przez setki wolontariuszy i darczyńców. Idea największej orkiestry świata będzie wspierana przez markę Coca-Cola, która zapewni wszystkim festiwalowiczom szereg dodatkowych atrakcji.
Â
Na tegorocznym festiwalu pojawi się specjalny Coke Store, w którym będzie można kupić wyjątkowe koszulki stworzone we współpracy z Woodstock. Będzie on zlokalizowany w najwyżej położonym miejscu na terenie festiwalu, z którego roztacza się niezapomniany widok na cały Przystanek – to idealne miejsce na słoneczne selfie z przyjaciółmi lub odpoczynek przy zimnej Coca-Coli.
Â
Dla miłośników dobrej zabawy, Coca-Cola przygotuje na swoim profilu na Facebooku konkursy z możliwością wygrania pamiątek związanych z 22. Przystankiem Woodstock tj. wyjątkowej koszulki, festiwalowej puszki Coca-Cola oraz specjalnej naklejki. Wystarczy śledzić profil marki, na którym już wkrótce pojawią się dodatkowe informacje na ten temat.
Â
Dla wszystkich wielbicieli muzyki, którzy nie mogli przyjechać na tegoroczny Przystanek, Coca-Cola wraz z zaprzyjaźnionymi YouTuberami (wśród nich m.in. Ajgor) przygotuje bezpośrednią, subiektywną relację z Przystanku. Warto śledzić popularnych bohaterów Internetu, którzy podzielą się z fanami swoimi doświadczeniami i emocjami podczas festiwalu.
Â
„Coca-Cola to synonim radości, przyjaźni i chęci dzielenia się nią z innymi. Dlatego nie mogło nas zabraknąć na imprezie, która w swoim założeniu opiera się właśnie na tych unikalnych wartościach. Cieszymy się, że możemy po raz kolejny zagrać z Jurkiem Owsiakiem, ponieważ czujemy, że jego misja jest nie tylko bliska naszemu sercu, ale także jako globalna marka pragniemy wspierać inicjatywy, których założeniem jest pomoc i dzielenie się radością z innymi†– mówi Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu w Coca-Cola Poland Services.
Â
Â
Więcej informacji można znaleźć na stronie Coca-Coli oraz na Facebooku.
Â
Â
O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:
Â
System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola,Coca-Cola Zero, Coca-Cola Cherry, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu, Kropla Delice, napoje Kropla oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów
Â
Więcej informacji udziela:
Anna Solarek
Kierownik ds. kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services
Coca-Cola Poland Services
kom.: +48Â 695 617 136; e-mail: [email protected]
Â
Katarzyna Fabjaniak
Group Account Director
Hill+Knowlton Strategies
kom.: +48 607 661 166; e-mail: [email protected]
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Kultura