Data publikacji: 2014-09-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #DlaWiększejIdei – nowa kampania Idea Expert
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
#DlaWiększejIdei – to hasło najnowszej kampanii Idea Expert, której głównym celem jest zachęcenie Polaków do realizowania marzeń poprzez zmianę codziennych nawyków.
#DlaWiększejIdei – to hasło najnowszej kampanii Idea Expert, której głównym celem jest zachęcenie Polaków do realizowania marzeń poprzez zmianę codziennych nawyków.
Wybór prysznica zamiast kąpieli w wannie, zakupy z kartką, samodzielne gotowanie w domu, czy polowanie na okazje podczas wyprzedaży to tylko przykłady drobnych zmian, które warto wprowadzać w życie #DlaWiększejIdei.
Dzięki nawet niewielkim zmianom w naszych codziennych przyzwyczajeniach czy eliminacji niezdrowych nawyków możemy znacznie szybciej realizować marzenia. Dla jednych jest to wymarzony sprzęt sportowy dla dzieci, rodzinny wyjazd na wakacje, dla innych nowy samochód lub własne mieszkanie. Pomysłów na odkładanie pieniędzy jest mnóstwo. Dzięki nim możemy wcześniej spłacić kredyt lub zdecydować się na jego zaciągnięcie, by nie odkładać realizacji marzeń.
Wszystko #DlaWiększejIdei!
Do udziału w kampanii zaproszono pięcioro blogerów, którzy w krótkich filmach prezentują swoje pomysły na oszczędzanie #DlaWiększejIdei.
Jacek Gadzinowski Gadzinowski.pl http://youtu.be/nnLbyfbuXX4
Piotr Trybalski FotografwPodrozy.pl
Karolina mama Nikoli autorka bloga Szafeczka.com
Sylwia Gaczorek sylviagaczorek.blogspot.com
Magdalena Kanoniak https://www.youtube.com/user/raaadzka
Â
Najważniejszym elementem kampanii jest inspiRATOR! www.dlawiekszejidei.pl/inspirator, czyli zabawny quiz, za pomocą, którego każdy użytkownik dowiaduje się ile pieniędzy może miesięcznie i rocznie zaoszczędzić zmieniając swoje przyzwyczajenia. Najciekawsze porady są prezentowane w formie #hashtagów popularnych w komunikacji internetowej, na których opiera się cała akcja.
Dodatkowo na stronie www.dlawiekszejidei.pl prowadzony jest konkurs na najlepszy film prezentujący Większą Ideę na oszczędzanie i sposób na jej realizację. W pierwszym etapie konkursu, w którym uczestnicy mogą zdobyć nagrody tygodnia (Amazon Kindle), głosują internauci. Spośród 5 najwyżej ocenianych filmików jury wybiera co tydzień jednego zwycięzcę. W finale spośród 20 najwyżej ocenianych prac, blogerzy wspierający kampanię zadecydują, komu przyznają nagrody.
Jacek Gadzinowski przekaże zwycięzcy nagrodę w postaci kursu kitesurfingu IKO (1;2;3) lub freestyle. Fotograf w podróży kamerę Go Pro HERO 3 + Black Edition. Szafeczka inteligentną zabawkę Bo i Yana oraz iPad mini Retina. Radzka elegancką torebką FurlaCandy Satchel,
a Sylwia Gaczorek rower Electra.
Dodatkowo Idea Expert przyzna nagrodÄ™ specjalnÄ…. Wybrany autor otrzyma wyjÄ…tkowy skuter Romet Retro.
Kreacje w ramach akcji pojawią się na kanale YouTube, VOD, TVNPlayer oraz mediach społecznościowych.
Podczas trwania kampanii klienci odwiedzający oddziały Idea Expert otrzymają naklejki
w formie #hashtagów, które będą im przypominały o sposobach na codzienne oszczędzanie.
Kreacja: Golden Submarine
Produkcja: Golden Submarine
Planowanie i zakup mediów: Sales&More
Social media: Valkea Social Media
Â
Kampania rusza 22 września.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE