Data publikacji: 2019-06-15
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: Durex GorÄ…ce Letnie Noce i The Dumplings Nowy utwór i teledysk „Bez Słówâ€
Kategoria: Sztuka, LIFESTYLE
The Dumplings – polski duet muzyczny w składzie Justyna Święs i Kuba Karaś, wykonujący muzykę electropop. Na swoim koncie mają już 3 albumy: „No Bad Days†– w 2014 roku nagrodzony Fryderykiem za fonograficzny debiut roku, „Sea You Later†z 2015 oraz „Raj†z 2018 roku.

Utwór „Bez słów†to efekt współpracy zespołu The Dumplings z marką Durex, promujący kampanię marki – Gorące Letnie Noce. Kooperacja ma zachęcać do cieszenia się prawdziwym seksem i atmosferą, którą tworzą gorące letnie noce, z zachowaniem bezpieczeństwa.
Â
Przed nami lato i gorÄ…ce noce. TytuÅ‚ kampanii to przewrotne nawiÄ…zanie do nachodzÄ…cych, jak co roku upałów, przed którymi nie da siÄ™ schronić, a które mogÄ… okazać siÄ™ bardzo przyjemne. Zespół The Dumplings i marka Durex zachÄ™cajÄ… do korzystania z lata w peÅ‚ni, aby nasze noce staÅ‚y siÄ™ jeszcze gorÄ™tsze. Utworowi towarzyszy wspólnie stworzony teledysk, którego premiera łączy siÄ™ z oficjalnym startem kampanii GorÄ…ce Letnie Noce. Projekt ma zwracać uwagÄ™ na naturalnÄ… potrzebÄ™ bliskoÅ›ci oraz czerpanie z niej radoÅ›ci, w bezpieczny sposób.Â
Â
„KawaÅ‚kiem „Bez słów†chcemy mówić o tym, że dwójka ludzi może i powinna wspólnie cieszyć siÄ™ seksem. Jest to coÅ› naturalnego i unikalnego jednoczeÅ›nie. Każda relacja jest inna, bo każdy z nas jest inny, jednak to co je łączy to emocje i bliskość. To piÄ™kne, gdy dwoje ludzi siÄ™ kocha i sprawia sobie wzajemnÄ… przyjemność.Korzystajcie z lata, pielÄ™gnujcie swoje relacje lub poznawajcie nowych ludzi, zakochujcie siÄ™ – zawsze bezpiecznie.â€â€“ komentuje Justyna ÅšwiÄ™s z The Dumplings.
Â
„Bez słów†to nowy singiel The Dumplings, który swojÄ… premierÄ™ miaÅ‚ 14 czerwca 2019 roku. Do tekstu autorstwa Justyny ÅšwiÄ™s muzykÄ™ skomponowaÅ‚ Kuba KaraÅ›. W rezultacie powstaÅ‚ energetyczny kawaÅ‚ek z gatunku elektropop, utrzymany w stylistyce zespoÅ‚u. SÅ‚owa piosenki opowiadajÄ… o bliskoÅ›ci, w liryczny sposób opisujÄ…c budowane napiÄ™cie i przyjemność, którÄ… przynosi jej doÅ›wiadczanie. Artystka, w subtelnych i bezpretensjonalnych sÅ‚owach, przekazuje jak istotne jest pielÄ™gnowanie relacji oraz fizycznej bliskoÅ›ci.Â
Â
„O uczuciach i seksie trzeba rozmawiać, dzielić siÄ™ zarówno swoimi emocjami, jak i doÅ›wiadczeniem. DziÄ™ki temu wzajemnie siÄ™ uczymy, wspieramy, możemy bardziej o siebie zadbać. To bardzo ważny krok na drodze do budowania wiÄ™kszej Å›wiadomoÅ›ci oraz otwartoÅ›ci, które dziÄ™ki temu projektowi możemy promować. Ma on dla nas wymiar kampanii spoÅ‚ecznej i bardzo cieszy nas fakt, że jesteÅ›my jego częściÄ….â€â€“ dodaje Kuba KaraÅ› z The Dumplings.
Â
Utworowi towarzyszy klip, wyreżyserowany przez Daniela Jaroszka. Do realizacji wideo zostaÅ‚y zaangażowane prawdziwe pary, bez doÅ›wiadczenia aktorskiego. Twórcom zależaÅ‚o na pokazaniu autentycznych relacji oraz emocji pomiÄ™dzy partnerami. W klipie wystÄ™pujÄ… cztery różne pary, by podkreÅ›lić, że temat seksu dotyczy każdego niezależnie od wieku, pÅ‚ci, czy stażu zwiÄ…zku. Wszystkie łączy silne uczucie i intymność, której piÄ™kno realizatorzy starali siÄ™ uchwycić.Â
Â
„WspółpracÄ… z The Dumplings, marka Durex siÄ™ga po nowÄ… jakość, którÄ… chce na staÅ‚e wpisać w swoje DNA. Zwracamy siÄ™ w kierunku edukacji i otwartoÅ›ci wokół seksu. ChcielibyÅ›my, by ludzie nie wstydzili siÄ™ o tym rozmawiać, aby seks przestaÅ‚ być tematem tabu. GorÄ…ce, letnie noce wÅ‚aÅ›nie nadeszÅ‚y, a my chcemy zachÄ™cić wszystkich, by cieszyli siÄ™ sobÄ…, okazywali sobie uczucia i robili piÄ™kne rzeczy. Uważamy, że wiÄ™cej bliskoÅ›ci w codziennoÅ›ci może uczynić Å›wiat piÄ™kniejszym.â€Â – mówi Justyna DadaÅ‚, Senior Brand Manager marki Durex.
Â
Sceneria została dobrana tak by, jak najlepiej oddać naturalny charakter każdej z par, a kontekst osadzenia akcji w czasie letnich wakacji dodatkowo sprzyja poczuciu beztroski i zachęca, by w pełni cieszyć się sobą. Z klipu płynie przekaz, aby niezależnie od sytuacji zawsze pamiętać o bezpieczeństwie i zdrowiu swoim oraz bliskich. Bezpieczny seks to wyraz troski o siebie oraz partnera. Odpowiednio dobrane produkty mogą jeszcze dodatkowo zwiększyć przyjemność i intensywność doznań.
Â
Link do wideo:Â https://youtu.be/N-vYyTuzIOo
Â
The Dumplings – BEZ SÅÓW | [Durex: GorÄ…ce Letnie Noce]
Tekst: Justyna Święs
Muzyka: Kuba KaraÅ›
Â
The Dumplings na FBÂ
https://www.facebook.com/TheDumplings/
The Dumplings na IGÂ Â
https://www.instagram.com/thedumplings/
Durex na FBÂ Â Â Â
https://www.facebook.com/DurexPolska/
Durex na IGÂ Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â
https://www.instagram.com/durex_polska/
Â
Â
Â
CLIENT: Durex
Senior Brand Manager: Justyna Dadał
Â
CAMPAIGN IDEA:
Agency: Feeders Agency |Â www.feeders.agencyÂ
Creative Concept & Communication Strategy: Åukasz SzczybelskiÂ
Art Director: Konrad Wullert
Copywriter: Åukasz Szczybelski
Graphic Designer: Jagoda Gizińska
Account Team: Antonina Kolarczyk, Krzysztof Kiełpiński, Daria Polarczyk [2012 Agency]
Agency Producer: Agnieszka Fatek
Creative Support: Adam Czartoryski
Â
VIDEO:
Production House: Papaya Films
Director: Daniel JaroszekÂ
Script: Daniel Jaroszek, Åukasz Szczybelski
DoP: Kuba Burakiewicz
Producer: Maciek Szrek
Production Manager: Julia Guz
Costume Design: Sandra Kowalska, Konrad Wullert
Edit: Maciej Kozłowski
Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Sztuka #LIFESTYLE