Data publikacji: 2018-05-08
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: Edyta Górniak twarzÄ… kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPROâ€
Kategoria: Gwiazdy, LIFESTYLE
Edyta Górniak, jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została twarzą marki ChiodoPRO.

Kreatywność, niezależność, wrażliwość, pewność siebie i dążenie do perfekcji to cechy, które są bliskie wielu dzisiejszym kobietom. Ucieleśnieniem wszystkich tych wartości jest Edyta Górniak. Jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została twarzą marki ChiodoPRO.
MisjÄ… ChiodoPRO jest dostarczanie klientkom profesjonalnych produktów do stylizacji i pielÄ™gnacji paznokci, gwarantujÄ…cych najwyższÄ… jakość w przystÄ™pnej cenie. Szeroka oferta odpowiada na zróżnicowane potrzeby konsumentek, zapewniajÄ…c im trwaÅ‚y efekt i perfekcyjny wyglÄ…d paznokci na co dzieÅ„. Nie bez powodu ambasadorkÄ… marki i twarzÄ… najnowszej kampanii, „My Life, My Choice, My ChiodoPROâ€, zostaÅ‚a Edyta Górniak, artystka, której zamiÅ‚owanie do perfekcji w każdym calu jest inspiracjÄ… dla wielu kobiet. Â
– W ramach kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO†prezentujemy osiem linii lakierów hybrydowych współtworzonych przez EdytÄ™ Górniak. Ponieważ każda „kobieta zmiennÄ… jestâ€, kolekcje zostaÅ‚y stworzone tak, aby nadążać za tempem życia naszych klientek. ZależaÅ‚o nam, by ta odsÅ‚ona ChiodoPRO byÅ‚a odpowiedziÄ… na ich zróżnicowane potrzeby i jednoczeÅ›nie dawaÅ‚a im gwarancjÄ™ najwyższej jakoÅ›ci. DziÄ™ki dopracowanej w każdym detalu formule nasze lakiery sÄ… niezwykle trwaÅ‚e i niezawodne we wszystkich sytuacjach, w jakich musi siÄ™ odnaleźć współczesna kobieta – mówi Marek Moroz, prezes Magnificco Sp.j., producenta marki ChiodoPRO.
SezonowÄ… komunikacjÄ™ kampanii otwiera pierwsza linia produktowa LUXURY FRENCH, skÅ‚adajÄ…ca siÄ™ z 18 lakierów hybrydowych w kolorach nude. PowstaÅ‚a ona z myÅ›lÄ… o kobiecie, która ceni sobie klasykÄ™ i romantyczny styl. W jej wiosennej garderobie królujÄ… naturalne barwy i materiaÅ‚y, a codziennÄ… stylizacjÄ™ dopeÅ‚nia Å›wieży, delikatny makijaż i luźna fryzura. Francuski szyk, niezobowiÄ…zujÄ…ca elegancja, a także naturalny wdziÄ™k i subtelna kobiecość – tak można opisać LUXURY FRENCH.
Strategię komunikacji opracowała i realizuje agencja Kuźnia PR Sp. z o.o. W ramach kampanii będą prowadzone działania PR, digital i influencer marketing. Została również opracowana koncepcja sesji zdjęciowej z Edytą Górniak. Zdjęcia będą publikowane wieloetapowo, a poszczególnym odsłonom sesji będą towarzyszyć działania wizerunkowe i prosprzedażowe.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Gwiazdy #LIFESTYLE