Aktualności LIFESTYLE gwiazdy

Edyta Górniak twarzą kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”

Edyta Górniak twarzą kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”
Edyta Górniak, jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została twarzą marki

Data publikacji: 2018-05-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Edyta Górniak twarzą kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”
Kategoria: Gwiazdy, LIFESTYLE

Edyta Górniak, jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została twarzą marki ChiodoPRO.

Edyta Górniak twarzą kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” Gwiazdy, LIFESTYLE - Edyta Górniak, jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została twarzą marki ChiodoPRO.

Kreatywność, niezależność, wrażliwość, pewność siebie i dążenie do perfekcji to cechy, które są bliskie wielu dzisiejszym kobietom. Ucieleśnieniem wszystkich tych wartości jest Edyta Górniak. Jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została twarzą marki ChiodoPRO.

Misją ChiodoPRO jest dostarczanie klientkom profesjonalnych produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci, gwarantujących najwyższą jakość w przystępnej cenie. Szeroka oferta odpowiada na zróżnicowane potrzeby konsumentek, zapewniając im trwały efekt i perfekcyjny wygląd paznokci na co dzień. Nie bez powodu ambasadorką marki i twarzą najnowszej kampanii, „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”, została Edyta Górniak, artystka, której zamiłowanie do perfekcji w każdym calu jest inspiracją dla wielu kobiet.  

– W ramach kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” prezentujemy osiem linii lakierów hybrydowych współtworzonych przez EdytÄ™ Górniak. Ponieważ każda „kobieta zmiennÄ… jest”, kolekcje zostaÅ‚y stworzone tak, aby nadążać za tempem życia naszych klientek. ZależaÅ‚o nam, by ta odsÅ‚ona ChiodoPRO byÅ‚a odpowiedziÄ… na ich zróżnicowane potrzeby i jednoczeÅ›nie dawaÅ‚a im gwarancjÄ™ najwyższej jakoÅ›ci. DziÄ™ki dopracowanej w każdym detalu formule nasze lakiery sÄ… niezwykle trwaÅ‚e i niezawodne we wszystkich sytuacjach, w jakich musi siÄ™ odnaleźć współczesna kobieta – mówi Marek Moroz, prezes Magnificco Sp.j., producenta marki ChiodoPRO.

SezonowÄ… komunikacjÄ™ kampanii otwiera pierwsza linia produktowa LUXURY FRENCH, skÅ‚adajÄ…ca siÄ™ z 18 lakierów hybrydowych w kolorach nude. PowstaÅ‚a ona z myÅ›lÄ… o kobiecie, która ceni sobie klasykÄ™ i romantyczny styl. W jej wiosennej garderobie królujÄ… naturalne barwy i materiaÅ‚y, a codziennÄ… stylizacjÄ™ dopeÅ‚nia Å›wieży, delikatny makijaż i luźna fryzura. Francuski szyk, niezobowiÄ…zujÄ…ca elegancja, a także naturalny wdziÄ™k i subtelna kobiecość – tak można opisać LUXURY FRENCH.

A to już wiesz?  Deli Catering Partnerem miÄ™dzynarodowej konferencji INSIDE TREN

Strategię komunikacji opracowała i realizuje agencja Kuźnia PR Sp. z o.o. W ramach kampanii będą prowadzone działania PR, digital i influencer marketing. Została również opracowana koncepcja sesji zdjęciowej z Edytą Górniak. Zdjęcia będą publikowane wieloetapowo, a poszczególnym odsłonom sesji będą towarzyszyć działania wizerunkowe i prosprzedażowe.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Edyta Górniak twarzą kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” Gwiazdy, LIFESTYLE - Edyta Górniak, jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została twarzą marki ChiodoPRO.
Hashtagi: #Gwiazdy #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy