Biznes Konsument

Ekskluzywne dodatki wymagajÄ… odpowiedniej oprawy

Ekskluzywne dodatki wymagajÄ… odpowiedniej oprawy
Spójna identyfikacja wizualna sklepów to bowiem element tożsamości marki. W Polsce, za adaptację włoskiego projektu salonów Furla na polski rynek, tym razem w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping, odpowiada Forbis

Data publikacji: 2014-04-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekskluzywne dodatki wymagają odpowiedniej oprawy
Kategoria: BIZNES, Konsument

Spójna identyfikacja wizualna sklepów to bowiem element tożsamości marki. W Polsce, za adaptację włoskiego projektu salonów Furla na polski rynek, tym razem w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping, odpowiada Forbis Group.

Ekskluzywne dodatki wymagają odpowiedniej oprawy BIZNES, Konsument - Spójna identyfikacja wizualna sklepów to bowiem element tożsamości marki. W Polsce, za adaptację włoskiego projektu salonów Furla na polski rynek, tym razem w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping, odpowiada Forbis Group.

Implementacja zagranicznych projektów wnętrz butików na lokalne rynki to nie lada wyzwanie, a jednocześnie konieczność gdy chodzi o światowe  marki odzieżowe. Spójna identyfikacja wizualna sklepów to bowiem element tożsamości marki. W Polsce, za adaptację włoskiego projektu salonów Furla na polski rynek, tym razem w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping, odpowiada Forbis Group.

Furla rozpoczęła swojÄ… dziaÅ‚alność 77 lat temu i od tamtego czasu sÅ‚ynie z najwyższej jakoÅ›ci produktów. Od poczÄ…tku znakiem rozpoznawczym marki byÅ‚y dodatki, a wiÄ™c apaszki, chusty, biżuteria, a także wysokiej klasy wyroby skórzane – paski, buty, portfele, torebki. Wszystko wyrabiane rÄ™cznie. Furla łączy klasyczny szyk z nutÄ… nowoczesnoÅ›ci, a jej produkty przeznaczone sÄ… dla kobiet w każdym wieku i o różnych upodobaniach. BoloÅ„ska marka odnosi sukcesy w ponad 60 krajach Å›wiata, dysponujÄ…c 320 salonami, miÄ™dzy innymi w tak znanych miejscach jak Madison Avenue w Nowym Jorku. Zaimplementowaniem wÅ‚oskiego konceptu w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping zajęła siÄ™ grupa Forbis.

Butik Furli przy placu Unii Lubelskiej idealnie wpisuje siÄ™ w klimat galerii. Z zewnÄ…trz sklep jest caÅ‚y przeszklony, co pozwala klientowi zapoznać siÄ™ z profilem firmy. Gra Å›wiateÅ‚ i szkÅ‚o w witrynach sprawiajÄ…, że produkty sÄ… dobrze widoczne. CaÅ‚ość jest przemyÅ›lana i spójnie urzÄ…dzona. Kolory na Å›cianach to przyjemne beże, natomiast podÅ‚oga zostaÅ‚a wykonana z jasnego drewna doskonaÅ‚ej jakoÅ›ci. W przyÅ›ciennych witrynach zrobionych z pÅ‚yt gipsowo-kartonowych stojÄ… regaÅ‚y wykonane na zamówienie w fabryce mebli Forbis. WykoÅ„czone sÄ… w kolorze czarnym, na wysoki poÅ‚ysk. Asortyment jest Å›wietnie wyeksponowany przez dobór odpowiedniego oÅ›wietlenia – halogeny umieszczone zostaÅ‚y w konstrukcji z karton-gipsu. W kilku punktach butiku znajdujÄ… siÄ™ dÅ‚ugie lustra – nie tylko optycznie powiÄ™kszajÄ… wnÄ™trze, ale pozwalajÄ… klientkom na dopasowanie torby czy innych dodatków do caÅ‚ego stroju. Na Å›rodku lokalu umieszczono gabloty również wykonane w pracowni mebli Forbis. SÄ… zrobione z grafitowo-szarego materiaÅ‚u w wysokim poÅ‚ysku. Z wierzchu sÄ… przeszklone, co pozwala na dobrÄ… ekspozycjÄ™ dodatków takich jak: apaszki, rÄ™kawiczki czy paski.

A to już wiesz?  Lata 20. Lata 30. WrzeÅ›niowa wystawa i aukcja

– Furla od lat stawia na na butiki, które podobnie jak produkty, sÄ… połączeniem elegancji z nutÄ… nowoczesnoÅ›ci. Dlatego niezwykÅ‚ym wyzwaniem byÅ‚a dla nas praca dla takiego klienta. AdaptujÄ…c koncept, staraliÅ›my siÄ™ zachować klasyczny styl wnÄ™trza zaproponowany prze wÅ‚oskich architektów. Zarówno poprzez kolorystykÄ™, jak i charakterystyczne bÅ‚yszczÄ…ce materiaÅ‚y – komentuje Anna Sulima-Gillow, architektka grupy Forbis. Przy tym koncepcie najważniejsze byÅ‚o znalezienie balansu miÄ™dzy przepychem, elegancjÄ…, a minimalizmem. Spójna koncepcja i speÅ‚nienie obietnicy zadeklarowanej marce umożliwiÅ‚y stworzenie niepowtarzalnego wnÄ™trza Å›ciÅ›le powiÄ…zanego z wizerunkiem firmy. DoÅ‚ożyliÅ›my wszelkich staraÅ„, aby speÅ‚nić oczekiwania Å›wiatowej marki i odtworzyć przestrzeÅ„ butiku tak, aby dostosować go do wybranego wnÄ™trza, nie tracÄ…c oryginalnoÅ›ci projektu – dodaje.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ekskluzywne dodatki wymagają odpowiedniej oprawy BIZNES, Konsument - Spójna identyfikacja wizualna sklepów to bowiem element tożsamości marki. W Polsce, za adaptację włoskiego projektu salonów Furla na polski rynek, tym razem w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping, odpowiada Forbis Group.
Hashtagi: #BIZNES #Konsument

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy