Biznes Kultura

Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards!

Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards!
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie

Data publikacji: 2018-10-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards!
Kategoria: BIZNES, Kultura

Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny!

Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards! BIZNES, Kultura - Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny!

Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.

Galeria Katowicka, jako obiekt o bardzo solidnych i stabilnych podstawach, dzięki umiejętnemu zarządzaniu wykorzystująca swój potencjał i osiągająca dynamicznie rosnące wyniki sprzedażowe, została także wyróżniona w kategorii „Best Performance”.

11 października Polska Rada Centrów Handlowych, po przeanalizowaniu aplikacji marketingowych zgłoszonych przez 59 centrów handlowych oraz 15 sieci handlowych, ogłosiła nagrodzonych w 9. edycji konkursu PRCH Retail Awards 2018. Zwycięzcą w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku” została Galeria Katowicka, która zaoferowała swoim klientom nowatorskie spojrzenie na „zwyczajną” akcję handlową Black Friday.

Nagrodzona kampania „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, zrealizowana w kontrze do typowych propozycji rynkowych, kilkukrotnie przewyższyła wcześniejsze założenia sprzedażowe i frekwencyjne. Połączono w niej śląskie poczucie tożsamości z ogólnoświatowym trendem, z lekkim przymrużeniem oka odwołując się do tradycji i poszukiwanych przez mieszkańców Śląska emocji. Dzięki temu zabiegowi osiągnięto bardzo wysokie wyniki sprzedażowe najemców, padł także rekord odwiedzalności dziennej i weekendowej. Katowickie centrum handlowe zostało również nagrodzone za efekty całokształtu działań zarządczych. Jury konkursu przyznało Galerii Katowickiej wyróżnienie w kategorii „Best Performance”. Doceniono sprawne funkcjonowanie obiektu na wielu polach, m.in. wzmacniania oferty leasingowej, marketingu, tenant-mix, architektury, udogodnień, a co najważniejsze wyników sprzedażowych i footfallu.

A to już wiesz?  Ekocuda po raz drugi w GdaÅ„sku!

 – Ogromnie cieszÄ™ siÄ™, że nasze dziaÅ‚ania, zwiÄ…zane z oswajaniem typowo zakupowej akcji Black Friday z lokalnÄ… specyfikÄ… ÅšlÄ…ska, zostaÅ‚y zauważone przez PRCH. NagrodÄ™ doceniamy tym bardziej, że tegoroczna edycja konkursu obfitowaÅ‚a w wiele innowacyjnych i nietuzinkowych projektów – mówi Aleksander Poltier, Marketing Manager Galerii Katowickiej. A Joanna BagiÅ„ska, Dyrektor Galerii Katowickiej, podkreÅ›la: – Warto eksperymentować i szukać nowych Å›cieżek i kierunków komunikowania siÄ™ z lokalnÄ… spoÅ‚ecznoÅ›ciÄ…, nie zapominajÄ…c o realizowaniu celów biznesowych. A o tym, że umiemy zarzÄ…dzać naszÄ… GaleriÄ… i dbamy o efektywność ekonomicznÄ…, najlepiej Å›wiadczy nasze kolejne wyróżnienie, tym razem w kategorii „Best Performance”. JesteÅ›my Centrum innowacyjnym, konsekwentnie podążajÄ…cym wÅ‚asnÄ… drogÄ…, wyznaczajÄ…cym nowe horyzonty. To motywuje caÅ‚y nasz zespół do jeszcze bardziej wytężonej pracy.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards! BIZNES, Kultura - Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny!
Hashtagi: #BIZNES #Kultura

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy