Data publikacji: 2018-10-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards!
Kategoria: BIZNES, Kultura
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny!
Galeria Katowicka, zarzÄ…dzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskaÅ‚a uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcjÄ™, realizacjÄ™ i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!â€, przyznajÄ…c Galerii nagrodÄ™ głównÄ… w kategorii „Kampania prosprzedażowa rokuâ€.
Galeria Katowicka, jako obiekt o bardzo solidnych i stabilnych podstawach, dziÄ™ki umiejÄ™tnemu zarzÄ…dzaniu wykorzystujÄ…ca swój potencjaÅ‚ i osiÄ…gajÄ…ca dynamicznie rosnÄ…ce wyniki sprzedażowe, zostaÅ‚a także wyróżniona w kategorii „Best Performanceâ€.
11 października Polska Rada Centrów Handlowych, po przeanalizowaniu aplikacji marketingowych zgłoszonych przez 59 centrów handlowych oraz 15 sieci handlowych, ogłosiła nagrodzonych w 9. edycji konkursu PRCH Retail Awards 2018. Zwycięzcą w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku†została Galeria Katowicka, która zaoferowała swoim klientom nowatorskie spojrzenie na „zwyczajną†akcję handlową Black Friday.
Nagrodzona kampania „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!â€, zrealizowana w kontrze do typowych propozycji rynkowych, kilkukrotnie przewyższyÅ‚a wczeÅ›niejsze zaÅ‚ożenia sprzedażowe i frekwencyjne. Połączono w niej Å›lÄ…skie poczucie tożsamoÅ›ci z ogólnoÅ›wiatowym trendem, z lekkim przymrużeniem oka odwoÅ‚ujÄ…c siÄ™ do tradycji i poszukiwanych przez mieszkaÅ„ców ÅšlÄ…ska emocji. DziÄ™ki temu zabiegowi osiÄ…gniÄ™to bardzo wysokie wyniki sprzedażowe najemców, padÅ‚ także rekord odwiedzalnoÅ›ci dziennej i weekendowej. Katowickie centrum handlowe zostaÅ‚o również nagrodzone za efekty caÅ‚oksztaÅ‚tu dziaÅ‚aÅ„ zarzÄ…dczych. Jury konkursu przyznaÅ‚o Galerii Katowickiej wyróżnienie w kategorii „Best Performanceâ€. Doceniono sprawne funkcjonowanie obiektu na wielu polach, m.in. wzmacniania oferty leasingowej, marketingu, tenant-mix, architektury, udogodnieÅ„, a co najważniejsze wyników sprzedażowych i footfallu.
 – Ogromnie cieszÄ™ siÄ™, że nasze dziaÅ‚ania, zwiÄ…zane z oswajaniem typowo zakupowej akcji Black Friday z lokalnÄ… specyfikÄ… ÅšlÄ…ska, zostaÅ‚y zauważone przez PRCH. NagrodÄ™ doceniamy tym bardziej, że tegoroczna edycja konkursu obfitowaÅ‚a w wiele innowacyjnych i nietuzinkowych projektów – mówi Aleksander Poltier, Marketing Manager Galerii Katowickiej. A Joanna BagiÅ„ska, Dyrektor Galerii Katowickiej, podkreÅ›la: – Warto eksperymentować i szukać nowych Å›cieżek i kierunków komunikowania siÄ™ z lokalnÄ… spoÅ‚ecznoÅ›ciÄ…, nie zapominajÄ…c o realizowaniu celów biznesowych. A o tym, że umiemy zarzÄ…dzać naszÄ… GaleriÄ… i dbamy o efektywność ekonomicznÄ…, najlepiej Å›wiadczy nasze kolejne wyróżnienie, tym razem w kategorii „Best Performanceâ€. JesteÅ›my Centrum innowacyjnym, konsekwentnie podążajÄ…cym wÅ‚asnÄ… drogÄ…, wyznaczajÄ…cym nowe horyzonty. To motywuje caÅ‚y nasz zespół do jeszcze bardziej wytężonej pracy.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Kultura