Biznes Konsument

Grupa KOLTER doceniona przez rynek

Grupa KOLTER doceniona przez rynek
Sieć sklepów Broń.pl, wchodząca w skład grupy KOLTER, została nagrodzona złotym „Laurem Konsumenta 2015”. To siódme tego rodzaju wyróżnienie dla specjalizującej się w handlu artykułami strzeleckimi i obronnymi

Data publikacji: 2015-07-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa KOLTER doceniona przez rynek
Kategoria: BIZNES, Konsument

Sieć sklepów Broń.pl, wchodząca w skład grupy KOLTER, została nagrodzona złotym „Laurem Konsumenta 2015”. To siódme tego rodzaju wyróżnienie dla specjalizującej się w handlu artykułami strzeleckimi i obronnymi sieci.

Grupa KOLTER doceniona przez rynek BIZNES, Konsument - Sieć sklepów Broń.pl, wchodząca w skład grupy KOLTER, została nagrodzona złotym „Laurem Konsumenta 2015”. To siódme tego rodzaju wyróżnienie dla specjalizującej się w handlu artykułami strzeleckimi i obronnymi sieci.

Sieć sklepów Broń.pl, wchodząca w skład grupy KOLTER, została nagrodzona złotym „Laurem Konsumenta 2015”. To siódme tego rodzaju wyróżnienie dla specjalizującej się w handlu artykułami strzeleckimi i obronnymi sieci. Sklep internetowy Broń.pl zdobył również 2. miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Opineo 2015.

Konsumenci biorący udział w ogólnopolskim plebiscycie uhonorowali markę Broń.pl złotym „Laurem Klienta” już po raz siódmy w historii. Tytuły te przyznawane są najpopularniejszym produktom oraz markom w swoich kategoriach.

Sieć została też wyróżniona w Rankingu Sklepów Internetowych Opineo 2015. W kategorii „Militaria i Survival” sklep internetowy Broń.pl zdobył 2. miejsce. Klienci dobrze ocenili m.in. jakość zapakowania przesyłek, szybkość realizacji oraz poziom obsługi.

„Cieszymy się z obu wyróżnień. Pokazują nam bowiem, że rozwijamy działalność w dobrym kierunku, a wprowadzane przez nas zmiany spotykają się z pozytywnym przyjęciem. Przykładem jest pełna optymalizacja sklepu pod kątem zakupów za pośrednictwem urządzeń przenośnych. Dzięki temu każdy klient może w prosty i intuicyjny sposób złożyć zamówienie za pomocą np. smartfona” – mówi dyrektor generalny grupy KOLTER, Mirosław Klekot.

Jak uważa Mirosław Klekot, wysokie pozycje sieci Broń.pl w rankingach konsumenckich to nie tylko zasługa dobrej obsługi, ale również stawiania na rozpowszechnianie branżowej wiedzy. Grupa KOLTER prowadzi m.in. własną telewizję internetową – w efekcie każdy zainteresowany strzelectwem i obronnością może zobaczyć, jak działają poszczególne produkty, oraz zdobyć bardziej szczegółową wiedzę na ich temat.

Grupa KOLTER zapowiada, że w jej najbliższych planach znajduje się m.in. dalsza budowa synergii działań online i offline – firma zamierza doskonalić obsługę klientów i rozszerzać kanały dystrybucji.

A to już wiesz?  Przedpremierowy pokaz Å›wietlny na Piotrkowskiej

O grupie KOLTER:

Firma KOLTER została założona w 1991 r. Od ponad 20 lat jest liderem sprzedaży hurtowej i detalicznej artykułów strzeleckich oraz obronnych, niewymagających posiadania zezwolenia. W skład grupy wchodzą m.in. sklepy sieci Broń.pl i Hobby4Men.com.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Grupa KOLTER doceniona przez rynek BIZNES, Konsument - Sieć sklepów Broń.pl, wchodząca w skład grupy KOLTER, została nagrodzona złotym „Laurem Konsumenta 2015”. To siódme tego rodzaju wyróżnienie dla specjalizującej się w handlu artykułami strzeleckimi i obronnymi sieci.
Hashtagi: #BIZNES #Konsument

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy