Data publikacji: 2021-01-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Idea Creative Group z kolejną realizacją Wirtualnego Studia dla DNB Bank Polska
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Za agencją Idea Creative Group kolejna realizacja wydarzeń online dla DNB Bank Polska S.A. transmitowanych za pomocą Wirtualnego Studia.
Dynamicznie zmieniajÄ…ce siÄ™ potrzeby i oczekiwania rynku wymagajÄ… staÅ‚ego poszukiwania tak skutecznych, jak i bezpiecznych rozwiÄ…zaÅ„ w ramach komunikacji z Klientem. NarzÄ™dziem odpowiadajÄ…cym na te potrzeby sÄ… obecnie wydarzenia online. Z racji tego, iż stanowiÄ… one doskonałą alternatywÄ™ dla swoich stacjonarnych odpowiedników, siÄ™ga po nie coraz wiÄ™cej podmiotów rynkowych – w tym również i DNB Bank Polska S.A., za którym kolejna – przy współpracy z agencjÄ… Idea Creative Group – realizacja wydarzeÅ„ online, transmitowanych za pomocÄ… Wirtualnego Studia. Warto podkreÅ›lić, iż projekt stanowi jeden z elementów cyklu, skÅ‚adajÄ…cego siÄ™ z szeÅ›ciu konferencji branżowych w formie wirtualnych spotkaÅ„, podczas których prezentowane i omawiane sÄ… – kluczowe dla poszczególnych sektorów gospodarki – zagadnienia.
„ByliÅ›my jednym z pierwszych organizatorów, którzy odważyli siÄ™ przenieść wydarzenia do Å›wiata online w bardzo profesjonalnej formie. Ponieważ jesteÅ›my nowoczesnym bankiem, szukamy również i nowoczesnych rozwiÄ…zaÅ„. Tak oto narodziÅ‚o siÄ™ Wirtualne Studio DNB. Tej formy komunikacji musieliÅ›my nauczyć również i naszÄ… grupÄ™ odbiorców. Jak bowiem wiemy, Å›wiat szybko przestawiÅ‚ siÄ™ na cyfrowe rozwiÄ…zania – w tym również i nasi klienci, którzy docenili nas za nowoczesnÄ… formÄ™ i profesjonalizm†– tÅ‚umaczy Agnieszka Stryjecka, Marketing & PR Manager w DNB Bank Polska S.A.
Za realizację projektu odpowiadała agencja Idea Creative Group. „Byliśmy odpowiedzialni nie tylko za obsługę techniczną wydarzenia, lecz również i odpowiednią stronę wizualną wydarzenia. W tym celu powstała cała seria animacji oraz specjalna, rozbudowana oprawa wizji. Co ważne, na potrzeby przedsięwzięcia powstała w pełni spersonalizowana, dedykowana całemu cyklowi, platforma internetowa, która musiała spełniać restrykcyjne wymogi bezpieczeństwa†– tłumaczy Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Wspomniana powyżej platforma posiadała trzy poziomy zabezpieczeń. To na niej osadzony został player LIVE do streamingu spotkań, wraz z możliwością komentowania na bieżąco treści merytorycznych oraz zadawania pytań do prelegentów. Nie bez znaczenia jest tu również fakt, iż witryna dostępna była w polskiej i angielskiej wersji językowej z tłumaczeniem symultanicznym w oddzielnym oknie streamingowym.
Warto dodać, iż studio powstało w oparciu o dwa moduły diodowe, ustawione pod kątem prostym. Do realizacji wykorzystano również oddzielne studio z ekranem greenbox, z którego transferowana była jedna z osób prowadzących (już jako postać wirtualna). Całość zaś zmiksowano na żywo na miejscu wydarzenia i osadzano online.
„Każde nowe rozwiązanie, wyjście poza utarte schematy, wiąże się z licznymi obawami. Nie inaczej było w przypadku przejścia z organizacji stacjonarnych eventów do organizacji wydarzeń w trybie online w formie Wirtualnego Studia DNB. Zastanawialiśmy się, czy nowa formuła się przyjmie, a także czy zdołamy przyciągnąć publiczność przed ekrany, czy uda nam się utrzymać ich atencję oraz czy nie zawiedzie nas sama technologia. Całe szczęście wiele z tych obaw okazało się być zupełnie bezpodstawne i nasze realizacje spotkały się z uznaniem odbiorców, na czym nam ogromnie zależało†– podkreśla Iwona Jurkowska, Marketing & PR Manager w DNB Bank Polska S.A.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE