Data publikacji: 2016-10-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Po raz pierwszy w historii marki Królewskie konsumenci zadecydowali o wyglądzie limitowanej edycji puszki.
Fani wybrali projekt okolicznościowej puszki na 100-lecie Legii
Po raz pierwszy w historii marki Królewskie konsumenci zadecydowali o wyglÄ…dzie limitowanej edycji puszki. Marka, która od ponad 10 lat jest sponsorem piÅ‚karskiej drużyny Legii Warszawa, po raz kolejny włączyÅ‚a siÄ™ w obchody 100-lecia Klubu i zaprosiÅ‚a fanów do internetowych wyborów limitowanej edycji puszki. Wyborom towarzyszyÅ‚ konkurs “Puszka na 100-lecie Legiiâ€, w którym przy okazji gÅ‚osowania można byÅ‚o wygrać m.in. bilety VIP na mecz Legii. Zgodnie z zapowiedziÄ…, limitowana edycja Królewskiego bÄ™dzie dostÄ™pna w sklepach od listopada 2016 r.
Królewskie, marka o autentycznych stołecznych korzeniach, w komunikacji z dumą podkreśla swoją warszawskość i silny związek ze stołeczną drużyną. Aby uświetnić obchody jubileuszu 100-lecia Legii, marka postanowiła wprowadzić na rynek limitowaną edycję puszki. Po raz pierwszy o jej wyglądzie zdecydowali sami konsumenci. Oddanie konsumentom decyzji o tym, jak będzie wyglądała jubileuszowa puszka, to ukłon Królewskiego w stronę najwierniejszych kibiców Klubu.
3 projekty puszek i wyniki głosowania na żywo
Decyzja zapadÅ‚a w internetowym gÅ‚osowaniu podczas konkursu „Puszka na 100-lecie Legiiâ€. Aktywacja wystartowaÅ‚a 25 sierpnia 2016 r. i trwaÅ‚a do 18 wrzeÅ›nia 2016 r. Królewskie zaproponowaÅ‚o kibicom 3 projekty. ByÅ‚y to: Puszka Mistrzowska, Puszka MarszaÅ‚ka i Puszka Meczowa. W gÅ‚osowaniu oddano łącznie ponad 34 000 gÅ‚osów.
Konkurs “Puszka na 100-lecie Legii†nawiÄ…zuje do tradycji, którÄ… udaÅ‚o nam siÄ™ stworzyć przez lata bliskiej współpracy z Klubem. Limitowanymi edycjami (etykiet, puszek lub butelek) Królewskie od lat Å›wiÄ™tuje wraz z kibicami zdobyte przez drużynÄ™ tytuÅ‚y mistrzowskie – mówi Anna Paciejewska, kierownik marki Królewskie. W tym roku jednak zależaÅ‚o nam na tym, aby podkreÅ›lić wagÄ™ jubileuszu i zÅ‚ożyć ukÅ‚on w stronÄ™ najwierniejszych kibiców Klubu. Dlatego to wÅ‚aÅ›nie ich zaprosiliÅ›my do dokonania wyboru.
Marszałek górą
OgromnÄ… przewagÄ… gÅ‚osów zwyciężyÅ‚a Puszka MarszaÅ‚ka, której projekt graficzny i kolorystyka nawiÄ…zujÄ… do wojskowego rodowodu Klubu i patrona stadionu, MarszaÅ‚ka Józefa PiÅ‚sudskiego. W opisie puszki na konkursowej stronie można przeczytać: “To tu wojskowy dryl łączymy siÄ™ z piÅ‚karskÄ… legendÄ…â€. Na zielono-zÅ‚otÄ… puszkÄ™ zagÅ‚osowaÅ‚o niemal 23 000 fanów. Limitowana edycja puszki bÄ™dzie dostÄ™pna na rynku w listopadzie 2016 r.
Za przygotowanie projektów wszystkich jubileuszowych puszek jest odpowiedzialna agencja Wilk Studio. Konkurs i głosowanie prowadziła agencja Point of View, działania PR dla marki realizuje agencja ROOTS PR.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE