Data publikacji: 2016-02-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jude Law zaprasza na czerwony dywan
Kategoria: Gwiazdy, LIFESTYLE
14 scen przygotowanych przez Toma Dixona, w scenerii londyńskiego hotelu Mondrian oraz w ukrytym podziemnym skarbcu bankowym.
14 scen przygotowanych przez Toma Dixona, w scenerii londyÅ„skiego hotelu Mondrian oraz w ukrytym podziemnym skarbcu bankowym. Poprzedniego wieczoru, hollywoodzki gwiazdor i producent Jude Law wraz z grupÄ… aktorów teatru immersyjnego, zaprosiÅ‚ 100 goÅ›ci do wziÄ™cia udziaÅ‚u w niezwykÅ‚ym przedstawieniu. Tak odbyÅ‚a siÄ™ premiera Lexusa RX – „The Life RXâ€.
Teatr immerysyjny to zatarcie granic między aktorami, a widownią, pomiędzy sztuką a życiem. Widzowie stają się częścią przedstawienia. Bez wględu na wielkość odgrywanej roli, są w środku akcji, mogą kreować własne scenariusze, dowolnie reagować, mieć swój własny odbiór sceny.
„Mimowolni†uczestnicy zostali wciągnięci do świata luksusu, fascynacji i emocji, który poznaliśmy w najnowszej reklamie telewizyjnej nowego Lexusa RX. Każde pomieszczenie wiązało się z inną sytuacją i zaskakującymi doświadczeniami, wymagającymi od gości wcielenia się w postać gwiazdy światowego kina. W jednym z kulminacyjnych momentów, następował gwałtowny zwrot akcji – dołączył do nich Jude Law, krocząc z nimi w finałowej scenie po czerwonym dywanie.
Przemieszczając się od jednego kadru do kolejnego, goście kierowani byli światłem laserowym pośród podziemi bankowych, przeczołgiwali się przez gigantyczne głośniki, wzorowane na zestawie nagłośnieniowym inżyniera dźwięku Marka Levinsona, uciekając przed ścigającym ich tłumem wciskali się do RX-ów oraz prosili o przejażdżkę incognito w specjalnym wózku bagażowym.
Kulinarne umiejętności naszych gwiazd testował mistrz-perfekcjonista. Ich prezencja ekranowa oceniana była przez kinową elitę. „Świeże†gwiazdy musiały też stawiać czoła rzeszom fanów, rzucających się na nie podczas premiery ich filmu. Wcielały się nawet w muzy mody. Luksusowy krawiec brytyjski, Joshua Kane, który również brał udział w tej produkcji, zabiegał u gwiazd by na zbliżającej się ceremonii rozdania nagród wystąpiły w jednej z jego niepowtarzalnych kreacji.
Jude Law skomentowaÅ‚ wydarzenie: „Teatr immersyjny to forma medialna, która mnie w tym momencie zafascynowaÅ‚a. Jest to rodzaj doÅ›wiadczenia, w którym widz zasiada w fotelu kierowcy i zabierany jest do niesamowicie magicznego Å›wiata, z jakim zetknÄ…Å‚em siÄ™ podczas filmowania reklamy The Life RX i chciaÅ‚em stać siÄ™ jego częściÄ…. DaÅ‚o mi to mnóstwo radoÅ›ci i mam nadziejÄ™, że każdy, kto siÄ™ pojawiÅ‚ na tym spektaklu, bawiÅ‚ siÄ™ równie dobrze jak my przy jego tworzeniu.â€Â
Inscenizacja zostaÅ‚a profesjonalnie opracowana i zrealizowana przez elitÄ™ branży, miÄ™dzy innymi przez takie osobistoÅ›ci, jak Hamish Jenkinson – dyrektor artystyczny London’s Old Vic Tunnels, Simon Evans – dyrektor Secret Cinema, Stephen Dobbie – projektant oprawy dźwiÄ™kowej i graficznej interaktywnych widowisk Punchdrunk, Joanna Scotcher – nagrodzona za scenografiÄ™ i kostiumy do sztuki „The Railway Children’sâ€, Tupac Martir – projektant oÅ›wietlenia dla Moschino i Beyonce, a także wielu aktorów biorÄ…cych udziaÅ‚ w kultowych przedstawieniach teatru immersyjnego, takich jak „You Me Bum Bum Trainâ€.Â
Â
Źródło zdjęć: www.newsroom.lexus.eu
Reklama telewizyjna „The Life RXâ€: https://www.youtube.com/watch?v=qF9NTslNGpY
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Gwiazdy #LIFESTYLE