Data publikacji: 2018-09-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kinowy hit Goplany w Cinema City! Wafelki „Grześki Tyci†tylko w kinach
Kategoria: BIZNES, Konsument
Firma Colian wprowadza do sprzedaży w barach sieci kin Cinema City w caÅ‚ej Polsce mini wafelki „GrzeÅ›ki Tyciâ€, produkt w specjalnych opakowaniach adresowany do widzów kinowych, niedostÄ™pny w tej wersji w regularnej sprzedaży.
Firma Colian  wprowadza do sprzedaży w barach sieci kin Cinema City w caÅ‚ej Polsce mini wafelki „GrzeÅ›ki Tyciâ€, produkt w specjalnych opakowaniach adresowany do widzów kinowych, niedostÄ™pny w tej wersji w regularnej sprzedaży. Umowa koncesyjna pomiÄ™dzy Colianem, a Cinema City zostaÅ‚a podpisana na rok. Autorem kampanii/materiałów promocyjnych dla „GrzeÅ›ki Tyci†jest agencja Just. DziaÅ‚ania promocyjne w kinach koordynuje New Age Media (NAM).
„GrzeÅ›ki Tyci to prawdziwie kinowy wariant naszych sÅ‚ynnych wafli. Mini wafelki przekÅ‚adane kremem kakaowym w czekoladzie sÄ… idealnÄ… przekÄ…skÄ… do chrupania i przegryzania. Do potrzeb widzów dostosowaliÅ›my rodzaj opakowania, które ma formÄ™ kubeczka, tak aby Å‚atwiej byÅ‚o cieszyć siÄ™ smakiem naszego produktu podczas seansów.â€â€“ powiedziaÅ‚a Beata Telega Marketing Manager marki GrzeÅ›ki w firmie Colian. Pojawieniu siÄ™ „GrzeÅ›ków Tyci†w barach kinowych Cinema City towarzyszyć bÄ™dÄ… kampania na ekranach oraz dziaÅ‚ania off – screen w holach kinowych. Â
Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument