Biznes Konsument

Klienci Designer Outlet Warszawa wydają na zakupy więcej niż przed rokiem

Klienci Designer Outlet Warszawa wydają na zakupy więcej niż przed rokiem
O 13,6% wzrosła sprzedaż w I półroczu 2019 r. w Designer Outlet Warszawa w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Centrum odnotowało 3% wzrost odwiedzalności pomimo ponad dwukrotnie mniejszej, wynikającej z ustawy, liczby niedziel

Data publikacji: 2019-07-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klienci Designer Outlet Warszawa wydają na zakupy więcej niż przed rokiem
Kategoria: BIZNES, Konsument

O 13,6% wzrosła sprzedaż w I półroczu 2019 r. w Designer Outlet Warszawa w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Centrum odnotowało 3% wzrost odwiedzalności pomimo ponad dwukrotnie mniejszej, wynikającej z ustawy, liczby niedziel handlowych.

Klienci Designer Outlet Warszawa wydają na zakupy więcej niż przed rokiem BIZNES, Konsument - O 13,6% wzrosła sprzedaż w I półroczu 2019 r. w Designer Outlet Warszawa w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Centrum odnotowało 3% wzrost odwiedzalności pomimo ponad dwukrotnie mniejszej, wynikającej z ustawy, liczby niedziel handlowych.

O 13,6% wzrosła sprzedaż w I półroczu 2019 r. w Designer Outlet Warszawa w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Centrum odnotowało 3% wzrost odwiedzalności pomimo ponad dwukrotnie mniejszej, wynikającej z ustawy, liczby niedziel handlowych.

 

W pierwszym półroczu 2019 r. centra handlowe musiały zmierzyć się z zaostrzeniem przepisów o zakazie handlu w niedziele. W wyniku kolejnych obostrzeń sklepy miały do dyspozycji aż o 8 niedziel handlowych mniej niż w tym samym okresie w roku poprzednim. Czy w tej nowej rzeczywistości odnalazło się jedno z największych centrów outletowych w województwie mazowieckim?

 

– PodejmowaliÅ›my wiele dziaÅ‚aÅ„ majÄ…cych na celu ograniczenie negatywnego wpÅ‚ywu zakazu handlu w niedziele na nasze centrum, najemców oraz klientów. AnalizujÄ…c dane finansowe możemy przyznać, że nam siÄ™ to udaÅ‚o. Designer Outlet Warszawa zakoÅ„czyÅ‚ pierwsze półrocze ze wzrostem sprzedaży aż o 13,6% w porównaniu z tym samym okresem w 2018 r. To bardzo dobry wynik zważywszy na wczeÅ›niejsze prognozy zakÅ‚adajÄ…ce, że na zakazie handlu w niedziele najbardziej stracÄ… wÅ‚aÅ›nie outlety – mówi Katarzyna CiemiÅ„ska, Center Manager Designer Outlet Warszawa.

 

Coraz większe znaczenie marek premium

Nie bez znaczenia dla dobrych wyników finansowych jest oferta marek premium. Ich obecność w Designer Outlet Warszawa, gdzie ceny są zawsze o 30-70% niższe od cen regularnych sprawia, że moda „z wyższej półki” jest dostępna dla szerokiego grona klientów.

 

– NaszÄ… przewagÄ… na rynku jest przede wszystkim duża różnorodność oferty. Znane miÄ™dzynarodowe firmy modowe, takie jak Armani, Calvin Klein, Furla, Pinko, Tommy Hilfiger, Trussardi oraz wiele innych wybierajÄ… nasze centrum na lokalizacjÄ™ swoich salonów. Warto podkreÅ›lić, że część z nich to jedyne sklepy outletowe w Polsce. Klienci doceniajÄ… ich dostÄ™pność oraz bogatÄ… ofertÄ™, co przekÅ‚ada siÄ™ na wzrost sprzedaży – dodaje Katarzyna CiemiÅ„ska.

A to już wiesz?  OSTR czyli Adam Ostrowski odwiedzi salon Empik Silesia

 

Outlet przyjazny obcokrajowcom

Designer Outlet w Piasecznie pod Warszawą to także jedyne centrum handlowe w Polsce, które umożliwia klientom spoza Unii Europejskiej natychmiastową refundację podatku VAT w kantorze znajdującym się na terenie outletu. Nie ma więc potrzeby wywożenia produktów poza granicę, aby uzyskać zwrot. Turyści otrzymują pieniądze jeszcze tego samego dnia i mogą kontynuować zakupy.

 

– Nasze centrum odwiedzane jest przez klientów z wielu krajów. LicznÄ… grupÄ™ stanowiÄ… podróżni spoza Unii Europejskiej, np. z Izraela, Ukrainy, BiaÅ‚orusi, Norwegii czy nawet Chin. To wÅ‚aÅ›nie dla nich przygotowaliÅ›my uÅ‚atwienie w postaci możliwoÅ›ci uzyskania natychmiastowego zwrotu podatku za zakupy. Analizowanie potrzeb wszystkich klientów jest naszym kluczowym zadaniem i przynosi zamierzone efekty, co odwzorowujÄ… wyniki uzyskane przez Designer Outlet Warszawa w I poÅ‚owie 2019 roku – mówi Katarzyna CiemiÅ„ska.

 

 

 

Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych,
w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć: Armani Outlet, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Liu Jo, Mango, Nike, Pandora, Pinko, Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje
do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów.

 

PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management jest operatorem Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec oraz Fashion Outlet Kraków w Polsce. ROS Retail Outlet Shopping zarządza outletami w Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Chorwacji, na Węgrzech i we Francji.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Klienci Designer Outlet Warszawa wydają na zakupy więcej niż przed rokiem BIZNES, Konsument - O 13,6% wzrosła sprzedaż w I półroczu 2019 r. w Designer Outlet Warszawa w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Centrum odnotowało 3% wzrost odwiedzalności pomimo ponad dwukrotnie mniejszej, wynikającej z ustawy, liczby niedziel handlowych.
Hashtagi: #BIZNES #Konsument

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy