Data publikacji: 2019-07-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klienci Designer Outlet Warszawa wydają na zakupy więcej niż przed rokiem
Kategoria: BIZNES, Konsument
O 13,6% wzrosła sprzedaż w I półroczu 2019 r. w Designer Outlet Warszawa w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Centrum odnotowało 3% wzrost odwiedzalności pomimo ponad dwukrotnie mniejszej, wynikającej z ustawy, liczby niedziel handlowych.

O 13,6% wzrosła sprzedaż w I półroczu 2019 r. w Designer Outlet Warszawa w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzednim. Centrum odnotowało 3% wzrost odwiedzalności pomimo ponad dwukrotnie mniejszej, wynikającej z ustawy, liczby niedziel handlowych.
Â
W pierwszym półroczu 2019 r. centra handlowe musiały zmierzyć się z zaostrzeniem przepisów o zakazie handlu w niedziele. W wyniku kolejnych obostrzeń sklepy miały do dyspozycji aż o 8 niedziel handlowych mniej niż w tym samym okresie w roku poprzednim. Czy w tej nowej rzeczywistości odnalazło się jedno z największych centrów outletowych w województwie mazowieckim?
Â
– PodejmowaliÅ›my wiele dziaÅ‚aÅ„ majÄ…cych na celu ograniczenie negatywnego wpÅ‚ywu zakazu handlu w niedziele na nasze centrum, najemców oraz klientów. AnalizujÄ…c dane finansowe możemy przyznać, że nam siÄ™ to udaÅ‚o. Designer Outlet Warszawa zakoÅ„czyÅ‚ pierwsze półrocze ze wzrostem sprzedaży aż o 13,6% w porównaniu z tym samym okresem w 2018 r. To bardzo dobry wynik zważywszy na wczeÅ›niejsze prognozy zakÅ‚adajÄ…ce, że na zakazie handlu w niedziele najbardziej stracÄ… wÅ‚aÅ›nie outlety – mówi Katarzyna CiemiÅ„ska, Center Manager Designer Outlet Warszawa.
Â
Coraz większe znaczenie marek premium
Nie bez znaczenia dla dobrych wyników finansowych jest oferta marek premium. Ich obecność w Designer Outlet Warszawa, gdzie ceny są zawsze o 30-70% niższe od cen regularnych sprawia, że moda „z wyższej półki†jest dostępna dla szerokiego grona klientów.
Â
– NaszÄ… przewagÄ… na rynku jest przede wszystkim duża różnorodność oferty. Znane miÄ™dzynarodowe firmy modowe, takie jak Armani, Calvin Klein, Furla, Pinko, Tommy Hilfiger, Trussardi oraz wiele innych wybierajÄ… nasze centrum na lokalizacjÄ™ swoich salonów. Warto podkreÅ›lić, że część z nich to jedyne sklepy outletowe w Polsce. Klienci doceniajÄ… ich dostÄ™pność oraz bogatÄ… ofertÄ™, co przekÅ‚ada siÄ™ na wzrost sprzedaży – dodaje Katarzyna CiemiÅ„ska.
Â
Outlet przyjazny obcokrajowcom
Designer Outlet w Piasecznie pod Warszawą to także jedyne centrum handlowe w Polsce, które umożliwia klientom spoza Unii Europejskiej natychmiastową refundację podatku VAT w kantorze znajdującym się na terenie outletu. Nie ma więc potrzeby wywożenia produktów poza granicę, aby uzyskać zwrot. Turyści otrzymują pieniądze jeszcze tego samego dnia i mogą kontynuować zakupy.
Â
– Nasze centrum odwiedzane jest przez klientów z wielu krajów. LicznÄ… grupÄ™ stanowiÄ… podróżni spoza Unii Europejskiej, np. z Izraela, Ukrainy, BiaÅ‚orusi, Norwegii czy nawet Chin. To wÅ‚aÅ›nie dla nich przygotowaliÅ›my uÅ‚atwienie w postaci możliwoÅ›ci uzyskania natychmiastowego zwrotu podatku za zakupy. Analizowanie potrzeb wszystkich klientów jest naszym kluczowym zadaniem i przynosi zamierzone efekty, co odwzorowujÄ… wyniki uzyskane przez Designer Outlet Warszawa w I poÅ‚owie 2019 roku – mówi Katarzyna CiemiÅ„ska.
Â
Â
Â
Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych,
w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć: Armani Outlet, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Liu Jo, Mango, Nike, Pandora, Pinko, Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje
do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów.
Â
PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management jest operatorem Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec oraz Fashion Outlet Kraków w Polsce. ROS Retail Outlet Shopping zarządza outletami w Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Chorwacji, na Węgrzech i we Francji.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument