Data publikacji: 2014-02-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejne 105 000 dzieci ma kota na punkcie mleka
Kategoria: BIZNES, Konsument
Znakomitym wynikiem zakoÅ„czyÅ‚a siÄ™ tegoroczna rekrutacja uczestników programu „Mam kota na punkcie mlekaâ€. Jak informujÄ… jego organizatorzy, na zaproszenie do projektu odpowiedziaÅ‚o blisko 1000 nowych szkół i aż 105 000 dzieci.
Znakomitym wynikiem zakoÅ„czyÅ‚a siÄ™ tegoroczna rekrutacja uczestników programu „Mam kota na punkcie mlekaâ€. Jak informujÄ… jego organizatorzy, na zaproszenie do projektu odpowiedziaÅ‚o blisko 1000 nowych szkół i aż 105 000 dzieci. To kolejny sukces ogólnopolskiej kampanii promujÄ…cej spożywanie mleka i jego przetworów, prowadzonej przez PolskÄ… IzbÄ™ Mleka oraz PolskÄ… FederacjÄ™ Hodowców BydÅ‚a i Producentów Mleka.
W wyniku ubiegłorocznej rekrutacji w programie „Mam kota na punkcie mleka†zarejestrowało się niemal 700 szkół i 70 000 uczniów. Organizatorzy kampanii, zachęceni tym sukcesem, w bieżącym roku obrali sobie za cel dotarcie do jeszcze większej liczby szkół, uczniów, ich rodziców oraz nauczycieli. W efekcie działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych w ciągu ostatnich kilku miesięcy, liczba uczestników programu zwiększyła się ponad dwukrotnie. Tym sposobem drużyna mlecznych entuzjastów liczy już sobie 175 000 dzieci
− to prawie tyle, ilu mieszkańców ma Olsztyn!
Kolejny sukces
Kampania już drugi rok z rzędu cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku tegorocznej rekrutacji, w efekcie której liczba dzieci objętych programem zwiększyła się o 105 000 − mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka. − Od początku kampanii udało się nam zaprosić do współpracy aż 1700 szkół. Niezwykle cieszy nas fakt, że z tak wielką ochotą przystąpiły kolejne szkoły, a za nimi dzieci, które będziemy uczyć, jak ważne w ich życiu są prawidłowe nawyki żywieniowe  − dodaje.
Dla każdego coś… mlecznego
Wkrótce do wszystkich szkół, które zgÅ‚osiÅ‚y chęć uczestnictwa w programie „Mam kota na punkcie mlekaâ€, trafiÄ… bezpÅ‚atne pakiety materiałów edukacyjnych. ZnajdÄ… siÄ™ wÅ›ród nich broszury dla uczniów, ich rodziców oraz konspekty lekcji dla nauczycieli. MateriaÅ‚y te zawierajÄ… nie tylko zadania przeznaczone do realizacji w trakcie zajęć lekcyjnych, zwiÄ…zane z mlekiem oraz jego przetworami, ale także praktyczne porady dotyczÄ…ce korzyÅ›ci pÅ‚ynÄ…cych z włączenia produktów mlecznych do codziennej diety caÅ‚ej rodziny.
Ponadto na uczniów czekajÄ… dwie gry edukacyjne. Zarówno gra karciana „Mleczna Farmaâ€, przeznaczona dla mÅ‚odszych dzieci, jak i dedykowana starszym dzieciom internetowa gra „Mleczna Krainaâ€, to porcja wyÅ›mienitej rozrywki, która pozwala Å‚atwo przyswoić wiedzÄ™ o mleku i przetworach mlecznych.
Tak nowi, jak i dotychczasowi uczestnicy programu mogą spotkać się na interaktywnej platformie www.mamkotanapunciemleka.pl. Na stronie programu nauczyciele znajdą jeszcze więcej edukacyjnych materiałów, rodzice − garść eksperckich porad, dzieci zaś − pomysły na kreatywne zabawy związane z tematyką kampanii oraz niezwykłe mleczne ciekawostki.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument