Aktualności LIFESTYLE Sztuka

LETNIE KINO Z KRÓLEWSKIM

LETNIE KINO Z KRÓLEWSKIM
Już po raz drugi marka Królewskie - najbardziej warszawskie piwo, którego korzenie wywodzą się z Warszawy - jest sponsorem pokazów filmowych w ramach akcji Filmowa Stolica

Data publikacji: 2016-07-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LETNIE KINO Z KRÓLEWSKIM
Kategoria: Sztuka, LIFESTYLE

Już po raz drugi marka Królewskie – najbardziej warszawskie piwo, którego korzenie wywodzÄ… siÄ™ z Warszawy – jest sponsorem pokazów filmowych w ramach akcji Filmowa Stolica Lata.

LETNIE KINO Z KRÓLEWSKIM Sztuka, LIFESTYLE - Już po raz drugi marka Królewskie - najbardziej warszawskie piwo, którego korzenie wywodzą się z Warszawy - jest sponsorem pokazów filmowych w ramach akcji Filmowa Stolica Lata.

Królewskie sponsoruje dwie serie pokazów w letnich kinach: nad jeziorem Balaton na Gocławiu oraz w Parku Szczęśliwickim na Ochocie.

Jedenasta edycja Filmowej Stolicy Lata miała swoją inaugurację 28. czerwca br. na Polu Mokotowskim. Pokazy potrwają od 28. czerwca do 7. września 2016 roku. Królewskie sponsoruje dwa cykle: środowe pokazy nad jeziorem Balaton pod hasłem: Jazda na Pragę! oraz czwartkową Ochotę na dreszcze w Parku Szczęśliwickim. Cykl praski wystartował 6.07.2016 r. (środa), a na Ochocie 7.07.2016 r. (czwartek).

W ramach cyklu Jazda na Pragę będzie można zobaczyć 9 słynnych i wielokrotnie nagradzanych filmów. Będą to zarówno klasyczne już filmy drogi, jak i najbardziej ekscytujące filmy akcji, w których samochody grają główne role. W programie: Taxi (1998), Znikający punkt (1971), Bonnie i Clyde (1967), Doskonały świat (1993), Thelma i Louise (1991), Transporter 2 (2005), Adrenalina (2006), Locke (2013), Wyścig z czasem. (2011).

Ochota na dreszcze to, zgodnie z tytuÅ‚em, selekcja znakomitych filmów trzymajÄ…cych w napiÄ™ciu, poczynajÄ…c od klasyki mistrza suspensu, Alfreda Hitchcocka – “Północ-Północny Zachód”, a koÅ„czÄ…c na znakomitym „Labiryncie”, o którym napisano, że “atmosfera jest tu tak ciężka, że można kroić jÄ… nożem”. W programie cyklu jest 8 filmów: Rzeka Tajemnic (2003), Zaginiona Dziewczyna (2014), Prestiż (2006), Północ –Północny Zachód (1959), Efekt Motyla (2004), LÅ›nienie (1980), John Wick (2014), Labirynt (2013).

Królewskie jako lokalna marka stara siÄ™ być zawsze blisko mieszkaÅ„ców miasta i towarzyszyć im w codziennym życiu. Dlatego już po raz drugi sponsorujemy akcjÄ™ Filmowa Stolica Lata, która pozwala nam wszystkim poczuć smak lata nawet w zwykÅ‚y dzieÅ„ w Å›rodku miasta – mówi Anna Paciejewska, brand manager marki Królewskie. Letnie pokazy filmów nad brzegiem jeziora czy w piÄ™knym parku to dla nas znakomita okazja, aby zaprosić konsumentów na bezpoÅ›rednie spotkanie z markÄ… i wspólnie cieszyć siÄ™ atmosferÄ… warszawskich wieczorów.

A to już wiesz?  Zimowy Wilanów - Lodowisko w Royal WIlanów czas-start

DziÄ™ki obecnoÅ›ci Królewskiego doroÅ›li widzowie bÄ™dÄ… mogli nie tylko obejrzeć za darmo 17 filmów w dwóch lokalizacjach, ale też kupić piwo Królewskie podczas caÅ‚ej akcji. Dla wielu miÅ‚oÅ›ników lokalnych warszawskich klimatów bÄ™dzie to też możliwość spróbowania nowego wariantu Królewskiego – Królewskie Niefiltrowane, którego receptura powstaÅ‚a z inspiracji klimatami dawnej Warszawy. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
LETNIE KINO Z KRÓLEWSKIM Sztuka, LIFESTYLE - Już po raz drugi marka Królewskie - najbardziej warszawskie piwo, którego korzenie wywodzą się z Warszawy - jest sponsorem pokazów filmowych w ramach akcji Filmowa Stolica Lata.
Hashtagi: #Sztuka #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy