Aktualności LIFESTYLE Styl życia

LIMITOWANA KOLEKCJA OPAKOWAŃ CARLSBERG VINTAGE LABEL SERIES

LIMITOWANA KOLEKCJA OPAKOWAŃ CARLSBERG VINTAGE LABEL SERIES
Marka Carlsberg przygotowała limitowaną edycję designerskich opakowań w stylu vintage. Opakowania inspirowane archiwalnymi projektami etykiet marki z przełomu XIX i XX wieku trafią do sklepów na początku marca 2015

Data publikacji: 2015-02-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LIMITOWANA KOLEKCJA OPAKOWAŃ CARLSBERG VINTAGE LABEL SERIES
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Marka Carlsberg przygotowała limitowaną edycję designerskich opakowań w stylu vintage. Opakowania inspirowane archiwalnymi projektami etykiet marki z przełomu XIX i XX wieku trafią do sklepów na początku marca 2015 r.

LIMITOWANA KOLEKCJA OPAKOWAŃ CARLSBERG VINTAGE LABEL SERIES Styl życia, LIFESTYLE - Marka Carlsberg przygotowała limitowaną edycję designerskich opakowań w stylu vintage. Opakowania inspirowane archiwalnymi projektami etykiet marki z przełomu XIX i XX wieku trafią do sklepów na początku marca 2015 r.

LIMITOWANA KOLEKCJA OPAKOWAŃ CARLSBERG VINTAGE LABEL SERIES WCHODZI NA POLSKI RYNEK!

RUSZA KAMPANIA TELEWIZYJNA MARKI

Marka Carlsberg przygotowała limitowaną edycję designerskich opakowań w stylu vintage. Opakowania inspirowane  archiwalnymi projektami etykiet marki z przełomu XIX i XX wieku trafią do sklepów na początku marca 2015 r. Ich wprowadzenie na rynek wesprze telewizyjna kampania wizerunkowa. Pojawi się w niej również, po raz pierwszy od 2011 roku, hasło „Carlsberg. Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie.”, do którego marka zdecydowała się powrócić.

Kolekcja czterech puszek Vintage Label Series jest przykładem tego, jak współczesne wzornictwo z dumą  czerpie inspirację z przeszłości, dawnych wzorów sztuki użytkowej. Vintage Label Series to nowoczesna, modna odsłona bazująca na dziedzictwie browaru i marki Carlsberg.

Unikalne opakowania skrywają w swoim wnętrzu piwo warzone od prawie 170 lat tylko z trzech składników: wody, słodu jęczmiennego i chmielu.

Na odwrocie każdej puszki z kolekcji Carlsberg Vintage Label Series widnieją krótkie informacje nawiązujące do dat powstawania pierwowzorów etykiet i anegdoty związane z historią marki Carlsberg i jej twórców.

Każda z puszek odnosi się do znaczących momentów w historii marki:

 Etykieta z 1871 roku upamiÄ™tnia moment gdy Carl Jacobsen, syn twórcy browaru Carlsberga – J.C. Jacobsena, otrzymaÅ‚ od ojca browar. 
Etykieta z 1882 r. jest sygnowana przez mistrza piwowarstwa J. Jensena, który swoim podpisem gwarantował najwyższą jakość piwa Carlsberg.
Opakowanie Grand Prix Paris z 1889 r.  zostało stworzone
z okazji zdobycia przez Carlsberg tytułu Najlepszego Piwa na Świecie na Wystawie Światowej w Paryżu w tym roku.
Opakowanie z etykietą z 1902 r.  przypominające  twórców
i artystów pracujących dla Carlsberga.

A to już wiesz?  MieszkaÅ„cy Jeleniej Góry pomogÄ… potrzebujÄ…cym

– Najwyższej jakoÅ›ci produkty zasÅ‚ugujÄ… na wyjÄ…tkowe opakowanie, któremu w procesie tworzenia poÅ›wiÄ™ca siÄ™ wiele uwagi, dopieszczajÄ…c detale. Kolekcja Vintage Label Series, którÄ… zaprezentujemy konsumentom jest przykÅ‚adem wysokiej jakoÅ›ci wzornictwa użytkowego. ByÅ‚o ono bardzo istotne dla Carlsberga od poczÄ…tku istnienia. Warto wspomnieć, że obecne logo marki Carlsberg zostaÅ‚o zaprojektowane w 1904 roku przez Thorvalda Bindesbolla, uznawanego za jednego z pierwszych duÅ„skich designerów – podkreÅ›la Maciej Pichlak, Marketing Manager marek miÄ™dzynarodowych w Carlsberg Polska.

WspółczesnÄ… interpretacjÄ™ dawnych etykiet Carlsberga stworzyÅ‚a agencja 72andSunny. Konsumenci zobaczÄ… po raz pierwszy limitowanÄ… kolekcjÄ™ puszek w 15-sekundowym spocie, który na bazie globalnych materiałów przygotowanych przez agencjÄ™ MacGuffin Films opracowaÅ‚ Lemon Sky JWT. Spot wykorzystuje muzykÄ™ The Glitch Mob – Warrior concerto. Media zostaÅ‚y zakupione przez PHD Media Direction.

15-sekundowy spot marki Carlsberg jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=QZZoADaGLas&feature=youtu.be

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
LIMITOWANA KOLEKCJA OPAKOWAŃ CARLSBERG VINTAGE LABEL SERIES Styl życia, LIFESTYLE - Marka Carlsberg przygotowała limitowaną edycję designerskich opakowań w stylu vintage. Opakowania inspirowane archiwalnymi projektami etykiet marki z przełomu XIX i XX wieku trafią do sklepów na początku marca 2015 r.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy