Aktualności LIFESTYLE Styl życia

Marka Martini ze statuetkÄ… Superbrands 2019

Marka Martini ze statuetkÄ… Superbrands 2019
Podczas Gali finałowej XIII edycji projektu Superbrands Polska, wśród 30 laureatów znalazła się między innymi marka

Data publikacji: 2019-05-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Martini ze statuetką Superbrands 2019
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Podczas Gali finałowej XIII edycji projektu Superbrands Polska, wśród 30 laureatów znalazła się między innymi marka Martini.

Marka Martini ze statuetką Superbrands 2019 Styl życia, LIFESTYLE - Podczas Gali finałowej XIII edycji projektu Superbrands Polska, wśród 30 laureatów znalazła się między innymi marka Martini.

Podczas Gali finałowej XIII edycji projektu Superbrands Polska, wśród 30 laureatów znalazła się między innymi marka Martini. Wyjątkowe wyróżnienie i tytułu Superbrands 2019 dla jednej z najbardziej ikonicznych marek alkoholowych na świecie odebrała Brand Managerka marki – Agata Ranachowska.

Marka Martini została jednym z laureatów XIII edycji projektu Organizacji Superbrands,która jako jedyna na świecie promuje ideę brandingu poprzez identyfikację nagradzanie i prezentację najsilniejszych marek, które osiągnęły rynkowy sukces. 

Od ponad 150 lat wermuty Martini Bianco i Rosso produkowane są według ściśle strzeżonej receptury. Już ósme pokolenie mistrzów podąża śladami swoich poprzedników, stojąc na straży jakości i spójności marki. Tylko trzy osoby na świecie znają oryginalną recepturę założycieli Martini. 

Tegoroczne wyróżnienie jest dla Martini tym bardziej znaczące ze względu na wprowadzeniew tym roku nowości do portfolio wermutów – Martini Fiero. Poprzednio wprowadzony smak w portfolio – Martini Rosato – został opracowany prawie 40 lat temu.

Nowy smak, którego wyróżnikiem jest dodatek czerwonej pomarańczy, został stworzony z myślą o aperitivo, czyli o celebracji wspólnych chwil z przyjaciółmi, przy przekąskach i rozmowach. Wermut najlepiej smakuje podany jako koktajl Martini Fiero & Tonic, kiedy nuty pomarańczy i mandarynki oraz delikatna gorycz piołunu łączą się z bąbelkami toniku, idealnie zaostrzając apetyt. 

O wyborze laureatów decyduje Badanie Superbrands, które jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 tys.respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 tysiące marek zgrupowanych w 100 kategoriach.Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich.

A to już wiesz?  Malownia – kreatywna przestrzeÅ„ w sercu Mazowsza

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Marka Martini ze statuetką Superbrands 2019 Styl życia, LIFESTYLE - Podczas Gali finałowej XIII edycji projektu Superbrands Polska, wśród 30 laureatów znalazła się między innymi marka Martini.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy