Data publikacji: 2019-05-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Martini ze statuetką Superbrands 2019
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Podczas Gali finałowej XIII edycji projektu Superbrands Polska, wśród 30 laureatów znalazła się między innymi marka Martini.
Podczas Gali finałowej XIII edycji projektu Superbrands Polska, wśród 30 laureatów znalazła się między innymi marka Martini. Wyjątkowe wyróżnienie i tytułu Superbrands 2019 dla jednej z najbardziej ikonicznych marek alkoholowych na świecie odebrała Brand Managerka marki – Agata Ranachowska.
Marka Martini zostaÅ‚a jednym z laureatów XIII edycji projektu Organizacji Superbrands,która jako jedyna na Å›wiecie promuje ideÄ™ brandingu poprzez identyfikacjÄ™ nagradzanie i prezentacjÄ™ najsilniejszych marek, które osiÄ…gnęły rynkowy sukces.Â
Od ponad 150 lat wermuty Martini Bianco i Rosso produkowane sÄ… wedÅ‚ug Å›ciÅ›le strzeżonej receptury. Już ósme pokolenie mistrzów podąża Å›ladami swoich poprzedników, stojÄ…c na straży jakoÅ›ci i spójnoÅ›ci marki. Tylko trzy osoby na Å›wiecie znajÄ… oryginalnÄ… recepturÄ™ zaÅ‚ożycieli Martini.Â
Tegoroczne wyróżnienie jest dla Martini tym bardziej znaczące ze względu na wprowadzeniew tym roku nowości do portfolio wermutów – Martini Fiero. Poprzednio wprowadzony smak w portfolio – Martini Rosato – został opracowany prawie 40 lat temu.
Nowy smak, którego wyróżnikiem jest dodatek czerwonej pomaraÅ„czy, zostaÅ‚ stworzony z myÅ›lÄ… o aperitivo, czyli o celebracji wspólnych chwil z przyjaciółmi, przy przekÄ…skach i rozmowach. Wermut najlepiej smakuje podany jako koktajl Martini Fiero & Tonic, kiedy nuty pomaraÅ„czy i mandarynki oraz delikatna gorycz pioÅ‚unu łączÄ… siÄ™ z bÄ…belkami toniku, idealnie zaostrzajÄ…c apetyt.Â
O wyborze laureatów decyduje Badanie Superbrands, które jest najwiÄ™kszym w Polsce konsumenckim badaniem siÅ‚y i wizerunku marki. ÅÄ…czna próba badawcza obejmuje ponad 10 tys.respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 tysiÄ…ce marek zgrupowanych w 100 kategoriach.Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – staÅ‚e grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzÄ… osoby z wieloletnim doÅ›wiadczeniem w dziedzinie marketingu, badaÅ„, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpÅ‚ywajÄ… na koÅ„cowÄ… ocenÄ™ marek konsumenckich.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE