Akcje lojalnoÅ›ciowe cieszÄ… siÄ™ w Biedronce dużym zainteresowaniem. Z karty Moja Biedronka, która daje dostÄ™p do różnych promocji i rabatów, korzysta już 14 mln klientów. Co roku rekordy popularnoÅ›ci bije też akcja z maskotkami. Tak też byÅ‚o z zakoÅ„czonÄ… wÅ‚aÅ›nie kampaniÄ… Gangu Bystrzaków, trójki pluszowych bohaterów, którzy uczyli, jak walczyć z inflacjÄ… i oszczÄ™dzać pieniÄ…dze. DziÄ™ki towarzyszÄ…cym akcji promocjom klienci Biedronki oszczÄ™dzili ponad 0,5 mld zÅ‚.
– Akcje lojalnoÅ›ciowe sÄ… staÅ‚ym elementem dziaÅ‚aÅ„ sieci sklepów Biedronka, ponieważ pozwalajÄ… naszym klientom siÄ™gać po najlepsze oferty cenowe. Z karty Moja Biedronka korzysta już ponad 14 mln klientów, którzy podczas swoich codziennych zakupów i wybierajÄ…c najlepsze produkty, mogÄ… korzystać z promocji – mówi agencji Newseria Biznes Aleksandra Surdyk-Kaptur, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska. – Co roku klienci posiadajÄ…cy kartÄ™ Moja Biedronka oszczÄ™dzajÄ… ogóÅ‚em setki milionów zÅ‚otych. Tyle wiÄ™cej musieliby zapÅ‚acić za wybierane przez siebie produkty, gdyby nie możliwość zakupu ich w obniżonych cenach lub atrakcyjnych pakietach sprzedażowych.
Rekordy popularnoÅ›ci co roku bijÄ… akcje z maskotkami. Gang Åšwieżaków, Fajniaków, SÅ‚odziaków czy – tak jak ostatnio – Bystrzaków podbiÅ‚y serca szczególnie najmÅ‚odszych. Przez ponad dwa miesiÄ…ce, do 19 listopada klienci mogli zbierać naklejki, które uprawniajÄ… do odbioru książki lub maskotki – Psa Dżi-Pi-Esa, Åšwinki Skarbonity i JabÅ‚ka Newtona. Do tej pory klienci odebrali już ponad milion tych pluszaków, a ci, którzy zgromadzili wystarczajÄ…cÄ… liczbÄ™ naklejek, mogÄ… to zrobić jeszcze do 3 grudnia (lub do wyczerpania zapasów).
Aby otrzymać maskotkÄ™, konieczne byÅ‚o zebranie 50 naklejek. Za 15 do odebrania sÄ… książki o przygodach trójki bohaterów w walce z inflacjÄ…. To wydawnictwo również cieszy siÄ™ dużą popularnoÅ›ciÄ… – do klientów trafiÅ‚o już 650 tys. egzemplarzy.
– NajwiÄ™kszym powodzeniem dotychczas cieszyÅ‚ siÄ™ symbolizujÄ…cy bliskość Pies Dżi-Pi-Es, który zachÄ™ca do robienia zakupów blisko miejsca zamieszkania tak, aby oszczÄ™dzać czas i pieniÄ…dze na dojazd. Drugie miejsce ma Åšwinka Skarbonita, dbajÄ…ca o finanse gangu, a podium zamyka JabÅ‚ko Newton, które stawia na jakość – mówi Aleksandra Surdyk-Kaptur.
Zbieraniu naklejek towarzyszyÅ‚ szereg akcji i promocji, które – tak jak pluszowi bohaterowie – miaÅ‚y zachÄ™cać do oszczÄ™dzania. Tym razem to wÅ‚aÅ›nie inflacja byÅ‚a tematem przewodnim akcji. Równolegle z naklejkami sieć prowadziÅ‚a promocje na różne produkty, które nie tylko umożliwiaÅ‚y szybsze zbieranie naklejek, ale też pomagaÅ‚y oszczÄ™dzać na codziennych zakupach. To przyniosÅ‚o wymierne korzyÅ›ci – wynika z obliczeÅ„ sieci.
– DziÄ™ki tegorocznej akcji lojalnoÅ›ciowej klienci sklepów Biedronka zaoszczÄ™dzili ogóÅ‚em ponad 520 mln zÅ‚. W ramach akcji Gang Bystrzaków można byÅ‚o oszczÄ™dzać na dwa sposoby. Po pierwsze, korzystajÄ…c z ofert cenowych w ramach Tygodniowych Misji OszczÄ™dzania, a drugi, odkÅ‚adajÄ…c część wydanej kwoty w ramach Wirtualnego Portfela – mówi ekspertka Jeronimo Martins Polska.
Jak przypomina, środki z Wirtualnego Portfela można wykorzystać w soboty do 3 grudnia, a wysokość zaoszczędzonej kwoty na bieżąco można sprawdzać m.in. w aplikacji sklepu lub na stronie internetowej, po zarejestrowaniu karty.