Data publikacji: 2016-09-01
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NESCAFÉ® Dolce Gusto® i will.i.am łączą siły w nowej kampanii reklamowej
Kategoria: Gwiazdy, LIFESTYLE
Marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® ogÅ‚asza start nowej, ekscytujÄ…cej globalnej kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowoâ€, powstaÅ‚ej we współpracy ze znanym i nagradzanym twórcÄ… muzycznym will.i.am

Kampania ma na celu podkreślenie siły kreatywności, gwarantującej niezwykłą jakość w procesie tworzenia zarówno muzyki, jak i kawy.
Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowy i energetyczny film, stworzony przez dwóch utalentowanych twórców: Diego Contreras’a i Salomon Lightelm’a, w którym światowa gwiazda muzyki will.i.am występuje w studio muzycznym wraz z kawą NESCAFÉ® Dolce Gusto®.
W spocie reklamowym will.i.am odkrywa na nowo kultowy przebój „(Sittin' On) The Dock of the Bay†Otis Redding, podczas gdy NESCAFÉ® Dolce Gusto® przemienia klasyczną kawę w magiczne, twórcze doświadczenie.
Â
 „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo†– to słowa will.i.am, które stały się hasłem przewodnim całej kampanii.
Â
Oprócz reklamy, widzowie będą mogli obejrzeć również 4 inspirujące filmy, w których will.i.am i Ola Persson, barista NESCAFÉ® Dolce Gusto® występują razem w serii wywiadów. Podczas rozmowy twórcy wyjaśniają, jak dzięki odrobinie kreatywności skomponować klasykę na nowo w swoich dziedzinach.
Â
W dzisiejszych czasach miłośnicy kawy poszukują produktu najwyższej jakości, oferującego wyrafinowane doświadczenia. Dlatego właśnie kampania reklamowa „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo†pomaga uzmysłowić, jak marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® czuje się zobowiązana do oferowania wyjątkowych kawowych doświadczeń, które wykraczają poza schemat, wykorzystując kreatywność jako kluczowe źródło inspiracji.
„NESCAFÉ® Dolce Gusto® to marka, która od poczÄ…tku swojego istnienia wychodzi poza utarte schematy. Chcemy przesuwać granice i stawiać wyzwania w kategorii kawy poprzez odkrywanie nowych zasad jakoÅ›ci†– mówi Axel Touzet, Dyrektor Globalnego Biznesu NESCAFÉ® Dolce Gusto®. „Wierzymy, że jeÅ›li chodzi o najwyższÄ… jakość, kreatywność robi ogromnÄ… różnicÄ™. Wykraczamy poza klasyczne podstawy tradycyjnego przygotowania kawy, komponujÄ…c jÄ… na nowo tak, aby zapewnić niesamowite doÅ›wiadczenia zwiÄ…zane jej piciem.â€
Â
Dla will.i.am współpraca z markÄ… byÅ‚a czymÅ› naturalnym. „ZdecydowaÅ‚am siÄ™ na współpracÄ™ z markÄ… NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ponieważ podstawÄ… kampanii jest odkrywanie kreatywnoÅ›ci, która jest ogromnÄ… częściÄ… tego, kim jestem i czym siÄ™ zajmujÄ™. Tak jak marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® jest zobowiÄ…zana do tworzenia najwyżej jakoÅ›ci kawy, tak samo ja czujÄ™ siÄ™ zobowiÄ…zany tworzyć muzykÄ™ najwyższej jakoÅ›ci.â€
Światowa premiera kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo†ma miejsce  30 sierpnia 2016 r. w momencie przejęcia na 48 godzin przez will.i.am  Facebook’owych  fanpage’y NESCAFÉ® Dolce Gusto® oraz NESCAFÉ®. W tym czasie will.i.am będzie dzielić się z miłośnikami kawy ekskluzywnymi zdjęciami zza kulis kręcenia spotu reklamowego.
W Polsce spot reklamowy będzie miał swoją premierę na Facebook’u NESCAFÉ® oraz w innych kanałach społecznościowych dniu 1 września 2016 r. o godzinie 10 rano. W Polsce będzie wspierany szerokozasięgową kampanią m.in. na kanale YouTube, czy na portalach onet.pl, wp.pl, Grupy Agora czy TVN.
Aby dowiedzieć się więcej o nowej kampanii zapraszamy na stronę:
https://www.facebook.com/NescafePL
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Gwiazdy #LIFESTYLE