Moda

OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017

Materialy prasowe, 28.02.2017 r.

OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017

Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, kt?ra marka stworzyla minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odziezy lekkiej i akcesori?w, a w duecie ze sk?ra po raz kolejny swietnie odnajduja sie tekstylia. Wszystko razem calosc, kt?ra ujmuje swiezoscia, klasa i elegancja.

Wyrazisty charakter kolekcji odzwierciedla najnowsza kampania marki. Wiosenne stylizacje odpowiadaja czterem inspirujacym liniom i zostaly w calosci stworzone w oparciu
o produkty OCHNIK.

Aranzujac plan sesji zdjeciowej, zadbano o to, aby scenografia nawiazywala do wzor?w
i kolor?w zastosowanych w kolekcji. Na planie toczy sie wiec zabawna gra powt?rzen wzmocniona retro-stylem poszczeg?lnych element?w wystroju. Tematem, kt?ry laczy wszystkie zdjecia, sa przygotowania do podr?zy, wyjscia na letni spacer czy wyjazdu na wakacje. – Grupa dobrych znajomych, moze nawet rodzina, robi sobie zabawne zdjecia, zanim opusci dom i pozwoli sie poniesc przygodzie. Wszyscy swietnie sie przy tym bawia. Mamy nadzieje, ze naszym Klientom takze udzieli sie ten pogodny nastr?j – m?wi Agata Zwolinska, projektant marki OCHNIK.

Wykonanie zdjec ponownie powierzono uznanej fotograf Aldonie Karczmarczyk, a bohaterami kampanii uczyniono postacie w r?znym wieku. – Tak jak w poprzednim sezonie staralismy sie zwr?cic uwage na “wielopokoleniowosc” naszej kolekcji, dlatego do zdjec zaprosilismy modeli i modelki w r?znym wieku. W ten spos?b pokazujemy, ze nasza marka laczy pokolenia i, tak jak sama moda, w istocie nie ma wieku – dodaje Agata Zwolinska.

Kolekcja OCHNIK na sezon wiosna/lato 2017 trafi do sprzedazy juz 1 marca.

***
OCHNIK to polska firma z ponad 25-letnia tradycja posiadajaca siec 89 Salon?w Firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestizowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaz za posrednictwem Internetu (www.sklep.ochnik.com) oraz Dzialu Sprzedazy B2B, oferujacego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
OCHNIK to r?wniez ceniony pracodawca. W 2015 roku zostal liderem rankingu “Najlepsze Miejsca Pracy” przygotowywanego w oparciu o badanie prowadzone przez Instytut Great Place to WorkŽ.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #Ceny   #Nie   #bardziej   #bogatych   #czy   #dla   #dla dzieci   #dosta   #dym   #dzi   #jak