Data publikacji: 2017-04-07
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: PIWO SPECJAL ROZPOCZYNA KAMPANIĘ „LEGENDA PÓÅNOCYâ€
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Najsilniejsza akcja w historii marki
Piwo Specjal rozpoczyna kampaniÄ™ “Legenda Północyâ€. Jedna z najwiÄ™kszych marek regionalnych Europy, która przez lata obecnoÅ›ci na rynku staÅ‚a siÄ™ autentycznym symbolem polskiej Północy, w nowej kampanii siÄ™ga do historii i przypomina niemal 30 lokalnych legend. Jest to pierwsza w historii Specjala kampania o tak szerokim zasiÄ™gu.
Specjal Jasny Pełny powstał w 1978 roku. Jest to marka piwa pochodząca z Browaru z Elblągu i sprzedawana jako marka regionalna na północy Polski. Jej receptura nawiązuje do elbląskich tradycji piwowarskich, które sięgają początków XIV wieku. Znakomity i zawsze rozpoznawalny smak Specjala jest efektem zaangażowania i profesjonalizmu elbląskich piwowarów, którzy kontynuują tradycje browarnicze browaru założonego w 1872 r.
Legendy opowiedziane w formie komiksów nabraÅ‚y atrakcyjnej i angażujÄ…cej formy. PrzywoÅ‚ujÄ…c lokalne dziedzictwo, Specjal podkreÅ›la swoje zwiÄ…zki z tradycjami, regionem i jej mieszkaÅ„cami. Kampania “Legenda Północy†kierowana jest przede wszystkim do mÅ‚odych dorosÅ‚ych odbiorców – mieszkaÅ„ców Pomorza, Kujaw i Mazur. DziÄ™ki legendom mogÄ… przypomnieć sobie o historii miejsca, z którego pochodzÄ… i poczuć dumÄ™ z lokalnych korzeni i swojej ulubionej marki.
– NowÄ… kampaniÄ… chcemy zainteresować nowych konsumentów, ale i potwierdzić więź z dotychczasowymi – wyjaÅ›nia Katarzyna Wierzchowska Brand Managerka marki Specjal w G.Å».
– Siłą nowej platformy jest zejÅ›cie do poziomu lokalnego poprzez pokazywanie konsumentom historii zwiÄ…zanych z ich regionem, ale też miastem i najbliższÄ… okolicÄ…. To ukÅ‚on marki w stronÄ™ tego, co sobie ceniÄ…: poczucia tożsamoÅ›ci z miejscem urodzenia i zamieszkania – dodaje Igor Zajda Brand Manager.
Â
„Legenda Specjala†to pierwsza w historii marki kampania o tak szerokim zasiÄ™gu. Komiksy z legendami pojawiÅ‚y siÄ™ na zewnÄ™trznych noÅ›nikach w 49 miastach (m.in. na przystankach i ogrodzeniach i billboardach) oraz na drogach dojazdowych do regionu; w prasie, radio – w formie spotów i radiowych sÅ‚uchowisk, a także w kinach (Multikino, Helios, Cinema City). OpowieÅ›ci Specjala w komiksowej formie znajdÄ… siÄ™ na kilkunastu muralach w głównych miastach regionu. Marka zaplanowaÅ‚a również silnÄ… obecność w kanaÅ‚ach mobile i digital, szczególnie w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. PowstaÅ‚a również nowa strona www.legendapolnocy.pl.
Dodatkową atrakcją, którą docenią kolekcjonerzy, jest specjalna edycja puszek i butelek, do której wykorzystano 10 legend. Komiksy posłużą też jako materiały wspierające sprzedaż bezpośrednio w punktach sprzedaży.
Nową kreację Specjala stworzyła agencja GoldenSubmarine, która odpowiada również za działania online, media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest. Działania PR dla marki prowadzi agencja Roots PR. Projekt opakowań Wilk Studio.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE