Aktualności LIFESTYLE Muzyka

#PlayYourWay – rusza kampania PLAY na Pol’and’Rock Festival

#PlayYourWay – rusza kampania PLAY na Pol’and’Rock Festival
Wystartowała kampania PLAY promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018. Agencja Plej odpowiada za ideę kreatywną (wraz z Melting Pot), obsługę strefy PLAY na festiwalu, koncept i produkcję filmów (wraz z Film Fiction) oraz kampanię w social mediach i

Data publikacji: 2018-07-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #PlayYourWay – rusza kampania PLAY na Pol’and’Rock Festival
Kategoria: Muzyka, LIFESTYLE

Wystartowała kampania PLAY promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018. Agencja Plej odpowiada za ideę kreatywną (wraz z Melting Pot), obsługę strefy PLAY na festiwalu, koncept i produkcję filmów (wraz z Film Fiction) oraz kampanię w social mediach i display.

#PlayYourWay – rusza kampania PLAY na Pol’and’Rock Festival Muzyka, LIFESTYLE - Wystartowała kampania PLAY promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018. Agencja Plej odpowiada za ideę kreatywną (wraz z Melting Pot), obsługę strefy PLAY na festiwalu, koncept i produkcję filmów (wraz z Film Fiction) oraz kampanię w social mediach i display.

Wystartowała kampania PLAY promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018. W tym roku PLAY przygotował dla uczestników festiwalu szansę na to, aby każdy bawił się tak, jak lubi – w wersji letniej lub zimowej – #PlayYourWay! Bez limitów! Agencja Plej odpowiada za ideę kreatywną (przy wsparciu strategicznym Melting Pot), realizację eventu i obsługę strefy PLAY na festiwalu, a także koncept i produkcję filmów (wraz z domem produkcyjnym Film Fiction) oraz kampanię w social mediach i display.

Na festiwal Pol’and’Rock (dawny Woodstock) agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot przygotowaÅ‚a koncept kreatywny łączÄ…cy dziaÅ‚ania digitalowe z eventowymi, prowadzonymi w strefie PLAY na festiwalu. KampaniÄ™ zatytuÅ‚owano #PlayYourWay, bo z PLAY bawisz siÄ™ tak jak lubisz! Pod koniec lat 80-tych Jurek Owsiak zorganizowaÅ‚ w warszawskiej Stodole koncert pod nazwÄ… „Letnia Zadyma w Åšrodku Zimy”. ZaskakujÄ…ca forma łączÄ…ca happening z muzykÄ… i sukces imprezy byÅ‚y przepustkÄ… do organizacji kolejnych imprez, w tym Przystanku Woodstock. Od tej pory pozytywne zaskakiwanie jest domenÄ… Jurka Owsiaka, podobnie jak marki PLAY. Dlatego w swojej strefie na Pol’and’Rock Festival 2018 PLAY zrobi wszystko, żeby uczestnicy festiwalu poczuli zabawÄ™ bez limitów! BÄ™dzie tam można poczuć zarówno letnie atrakcje, jak również zimowÄ… zadymÄ™ w Å›rodku lata! Co wybierasz? Åšnieg czy sÅ‚oÅ„ce, lód czy woda? Może wszystko na raz? W strefie PLAY bawisz siÄ™, jak lubisz – #PlayYourWay!

A to już wiesz?  Jak przechowywać żywność w lodówce [infografika]

W strefie PLAY bawić się, tak jak lubią, będą również gwiazdy YouTube’a na stałe związane z PLAY. Uczestnikom festiwalu towarzyszyć będą m.in. RedLipstickMonster, ReZi, Izak i Człowiek Warga. Zobaczycie ich także w filmie promującym strefę na stworzonej przez Plej stronie internetowej www.PlayYourWay.play.pl

Użytkownik sam wybiera, którÄ… wersjÄ™ video promujÄ…cego strefÄ™ PLAY chce oglÄ…dać – #PlayYourWay! PrzytrzymujÄ…c spacjÄ™, z materiaÅ‚u krÄ™conego latem przeniesiemy siÄ™ w taki sam obraz, tylko w scenerii zimowej. Filmy zrealizowaÅ‚a agencja Plej wraz z domem produkcyjnym Film Fiction (postprodukcja: LocoMotive). Za reżyseriÄ™ odpowiada Tomasz Knittel, a operatorem jest Filip ZaÅ‚uska. Dodatkowo w filmach ukryto 4 elementy, za których odnalezienie użytkownik otrzyma kody do wykorzystania w: HBO, Tidal, Nawigacji Play lub dogry.pl.

– ZaskakujÄ…cy koncept na event jest najlepszym pretekstem do stworzenia Å›wietnego contentu. To jest wÅ‚aÅ›nie brand experience, które proponujemy naszym klientom, a oni swoim konsumentom. Bardzo cenimy współprace, w których klient – tak jak PLAY – jest otwarty, a nawet domaga siÄ™ łączenia różnych kompetencji i wielu zintegrowanych dziaÅ‚aÅ„ marketingowych, tworzÄ…c kampaniÄ™ 360, integrujÄ…cÄ… event, digital, influencer marketing, ATL i BTL. Takie interakcje z markÄ…, chcemy tworzyć – przekonuje Bart BiaÅ‚y, cretive director w Plej.

Zobacz film na www.PlayYourWay.play.pl. 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
#PlayYourWay – rusza kampania PLAY na Pol’and’Rock Festival Muzyka, LIFESTYLE - Wystartowała kampania PLAY promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018. Agencja Plej odpowiada za ideę kreatywną (wraz z Melting Pot), obsługę strefy PLAY na festiwalu, koncept i produkcję filmów (wraz z Film Fiction) oraz kampanię w social mediach i display.
Hashtagi: #Muzyka #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy