Biznes Konsument

Polska na najważniejszych targach obsługi klienta w Europie

Polska na najważniejszych targach obsługi klienta w Europie
Polski sektor obsługi klienta, nowoczesnej komunikacji oraz usług w tym zakresie należy do jednych z najbardziej innowacyjnych i profesjonalnych nie tylko w Europie, ale i na całym Świecie. Polska na najważniejszych europejskich targach obsługi klienta CCW 2017 w

Data publikacji: 2017-02-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska na najważniejszych targach obsługi klienta w Europie
Kategoria: BIZNES, Konsument

Polski sektor obsługi klienta, nowoczesnej komunikacji oraz usług w tym zakresie należy do jednych z najbardziej innowacyjnych i profesjonalnych nie tylko w Europie, ale i na całym Świecie. Polska na najważniejszych europejskich targach obsługi klienta CCW 2017 w Berlinie.

Polska na najważniejszych targach obsługi klienta w Europie BIZNES, Konsument - Polski sektor obsługi klienta, nowoczesnej komunikacji oraz usług w tym zakresie należy do jednych z najbardziej innowacyjnych i profesjonalnych nie tylko w Europie, ale i na całym Świecie. Polska na najważniejszych europejskich targach obsługi klienta CCW 2017 w Berlinie.

Po raz pierwszy w niemal dwudziestoletniej historii miÄ™dzynarodowych targów CCW w Berlinie polski sektor obsÅ‚ugi i nowoczesnej komunikacji z klientem pokaże potencjaÅ‚ naszego kraju oraz innowacyjne rozwiÄ…zania  na oficjalnym narodowym stoisku. „In the heart innovation Europe – 10 trends in customer services” – to przesÅ‚anie polskiej misji na CCW2017. Targi odbÄ™dÄ… siÄ™ w dniach 21-23.02.2017 w Berlinie.

Polski sektor obsÅ‚ugi klienta, nowoczesnej komunikacji oraz usÅ‚ug w tym zakresie należy do jednych z najbardziej innowacyjnych i profesjonalnych nie tylko w Europie, ale i na caÅ‚ym Åšwiecie. W Polsce powstajÄ… i sÄ… rozwijane technologie, które rewolucjonizujÄ… sposób obsÅ‚ugi klienta – klienta cyfrowego. Mimo, że nasz rodzimy sektor rozpoczÄ…Å‚ swojÄ… dziaÅ‚alność ze sporym opóźnieniem do liderów jakimi sÄ… w Europie Niemcy czy Wielka Brytania dzisiaj Å›miaÅ‚o możemy postawić siÄ™ na conajmniej równym poziomie, a czÄ™sto wyższym niż oni. GdaÅ„sk, Kraków, Warszawa to miasta gdzie powstaÅ‚y technologie czyniÄ…ce obsÅ‚ugÄ™ klienta prostszÄ… dla firm i budujÄ…cÄ… pozytywne doÅ›wiadczenie u klientów. Omnichannel, sztuczna inteligencja, optymalizacja procesowa, inteligentne aplikacje mobilne, robotyzacja, big data, social media a także dopasowanie kulturowe, odniesienie do zasadniczych wartoÅ›ci, koncentracja na czÅ‚owieku to trendy, które sÄ… rozwijane w Polsce i które bÄ™dzie można zobaczyć na oficjalnym polskim stoisku.

BerliÅ„skie targi CCW (do 2012 roku nazywaÅ‚y siÄ™ Call Center World) to najwiÄ™ksze wydarzenie branżowe w Europie. Rok rocznie gromadzi ponad 220 wystawców, a odwiedza je niemal 8 tys goÅ›ci z caÅ‚ego Åšwiata. Ostatni tydzieÅ„ lutego to tradycyjnie już szansa zobaczenia w jednym miejscu rozwiÄ…zaÅ„ technologicznych oraz operacyjnych wspierajÄ…cych obsÅ‚ugÄ™ klienta. To miejsce, w którym goÅ‚ym okiem widać, w którym kierunku zmierza sektor obsÅ‚ugi i nowoczesnej komunikacji. „CCW to swoisty papierek lakmusowy trendów branżowych. Nie wyobrażam sobie, żeby osoby, które na poważnie zajmujÄ… siÄ™ zarzÄ…dzaniem obsÅ‚ugÄ… klienta, call center, procesami wsparcia nie uczestniczyÅ‚y w tym wydarzeniu. SpoÅ›ród wielu imprez branżowych i okoÅ‚obranżowych ta jest pozycjÄ… obowiÄ…zkową” – mówi Maciej BuÅ› prezes Polskiego Forum Call Center.

A to już wiesz?  MichaÅ‚ Jesionowski w Empik Silesia

Polska misja na CCW 2017 to wydarzenie warte wyjątkowej uwagi zarówno z perspektywy naszego kraju jak i całej Europy. W kontekście bezsprzecznie największego i najbardziej opiniotwórczego wydarzenia jakim są berlińskie targi zaplanowanych zostało szereg działań edukacyjnych oraz promujących potencjał Polski jako innowacyjnego o rzetelnego dostawcy usług. Punkt kulminacyjny całego projektu przypada na dni 21-23 luty 2017 roku czyli targi CCW 2017 w Berlinie. To szansa na spotkania, rozmowy z ekspertami polskiej misji. To również międzynarodowe party organizowane na krajowym stoisku. 21.03.2017 roku w Warszawie zaplanowana została specjalna konferencja podsumowująca polską misję CCW2017. 

Przedsięwzięcie nie byłby możliwe do zrealizowania gdyby nie wsparcie partnerów. Ich rola, a także dobór to efekt przemyślanej i zaplanowanej strategii. Swoimi usługami, produktami oraz osiągnięciami reprezentują oni 10 trendów, które stanowią oś innowacyjności rozwiązań komunikacji i obsługi klienta. Są więc godną reprezentacją polskiego sektora. Tą niewątpliwą odpowiedzialność wzięli na siebie: Alfavox sp. z o.o., Altar sp. z o.o., Algotech Polska sp. z. o.o., Arteria S.A., Customer Heroes sp. z o.o., Tivron sp. z o.o., Missing link sp. z o.o., Voicetel Communications S.A., Great Interactive sp. z o.o. oraz Grupa Nowy Styl.

Organizatorem polskiej misji jest Polskie Forum Call Center – organizacja branżowa powoÅ‚ana do życia w 2012 roku dla rozwoju sektora komunikacji obsÅ‚ugowej, call / contact center oraz nowoczesnych technologii. Forum jest aktywne na arenie miÄ™dzynarodowej promujÄ…c PolskÄ™ jako dostawcÄ™ nowoczesnych usÅ‚ug oraz lokalizacjÄ™ dla inwestycji zagranicznych. Zespół Forum jest silnie zaangażowany w wymianÄ™ wiedzy i najlepszych praktyk z organizacjami i ekspertami w innych krajach. 

Informacje o Targach CCW 2017

Termin: 21-23.02.2016

Miejsce: Estrel Convention Center) Sonnenallee 225, Berlin

Polskie Stoisko: 2B15 (hala nr 2 / strefa International Plaza)

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Polska na najważniejszych targach obsługi klienta w Europie BIZNES, Konsument - Polski sektor obsługi klienta, nowoczesnej komunikacji oraz usług w tym zakresie należy do jednych z najbardziej innowacyjnych i profesjonalnych nie tylko w Europie, ale i na całym Świecie. Polska na najważniejszych europejskich targach obsługi klienta CCW 2017 w Berlinie.
Hashtagi: #BIZNES #Konsument

A to już wiesz?  Jakie sÄ… pasje Polaków? Wyniki badaÅ„ Empiku

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy