Biznes

Ponad 90 proc. konsumentów oczekuje personalizacji w kontaktach z markami

Aż 83 proc. konsumentów jest skłonnych udostępnić swoje dane, by otrzymać bardziej spersonalizowane usługi - wynika z badań firmy Accenture. Za najbardziej inwazyjne rozwiązanie uznawane jest wykorzystywanie lokalizacji klienta do oferowania spersonalizowanych

Data publikacji: 2018-07-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 90 proc. konsumentów oczekuje personalizacji w kontaktach z markami
Kategoria: BIZNES,

Aż 83 proc. konsumentów jest skÅ‚onnych udostÄ™pnić swoje dane, by otrzymać bardziej spersonalizowane usÅ‚ugi – wynika z badaÅ„ firmy Accenture. Za najbardziej inwazyjne rozwiÄ…zanie uznawane jest wykorzystywanie lokalizacji klienta do oferowania spersonalizowanych transakcji.

Ponad 90 proc. konsumentów oczekuje personalizacji w kontaktach z markami BIZNES, - Aż 83 proc. konsumentów jest skłonnych udostępnić swoje dane, by otrzymać bardziej spersonalizowane usługi - wynika z badań firmy Accenture. Za najbardziej inwazyjne rozwiązanie uznawane jest wykorzystywanie lokalizacji klienta do oferowania spersonalizowanych transakcji.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ponad 90 proc. konsumentów oczekuje personalizacji w kontaktach z markami BIZNES, - Aż 83 proc. konsumentów jest skłonnych udostępnić swoje dane, by otrzymać bardziej spersonalizowane usługi - wynika z badań firmy Accenture. Za najbardziej inwazyjne rozwiązanie uznawane jest wykorzystywanie lokalizacji klienta do oferowania spersonalizowanych transakcji.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  DzieÅ„ Chilijskiego Wina

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy