Data publikacji: 2016-11-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PORTA ponownie wśród laureatów Superbrands
Kategoria: BIZNES, Konsument
Polski producent drzwi – PORTA KMI POLAND – czwarty rok z rzÄ™du zostaÅ‚ wyróżniony tytuÅ‚em „Superbrands†oraz „Created in Poland Superbrandsâ€.

Polski producent drzwi – PORTA KMI POLAND – czwarty rok z rzÄ™du zostaÅ‚ wyróżniony tytuÅ‚em „Superbrands†oraz „Created in Poland Superbrandsâ€. PORTA byÅ‚a nominowana w kategorii „Remont i wykoÅ„czenie domuâ€. Wyróżnienie zostaÅ‚o przyznane spółce w oparciu o badanie konsumenckie oraz ocenÄ™ ekspertów Rady Marek.
– TytuÅ‚y „Superbrands†oraz „Created in Poland Superbrands†sÄ… dla nas bardzo cenne, ponieważ pokazujÄ…, jak postrzegajÄ… nas nasi klienci. Z ogromnym zaangażowaniem podejmujemy wyzwanie, by poprzez dziaÅ‚ania zaplanowane na najbliższe lata utrzymać w przyszÅ‚oÅ›ci tÄ™ wysokÄ… ocenÄ™ – mówi Artur PÄ™ksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.Â
Tegoroczne badanie „Superbrands 2016/17†objęło 2 tysiÄ…ce marek konsumenckich, na temat których opiniÄ… podzieliÅ‚o siÄ™ 50 ekspertów oraz ponad 15 tysiÄ™cy konsumentów. Spółka PORTA, która byÅ‚a oceniania w kategorii „Remont i wykoÅ„czenie domu – okna, drzwi, ogrodzenia, bramy, zamkiâ€, uzyskaÅ‚a dwa tytuÅ‚y – „Superbrands†oraz „Created in Poland Superbrandsâ€. Pierwszy z nich przyznawany jest najsilniejszym markom w Polsce na podstawie oceny ich wizerunku przez ekspertów oraz rekomendacji konsumentów. Drugim honorowane sÄ… wyłącznie polskie marki, a tytuÅ‚ odzwierciedla rekomendacjÄ™ i znajomość brandu przez konsumentów.
„Superbrands†to międzynarodowa organizacja, która działa od ponad 20 lat na całym świecie. Badanie konsumenckie „Superbrands†jest największym tego typu badaniem marek na rynku, a jego proces certyfikacji składa się z dwóch etapów. W ramach badania konsumenckiego na pierwszym etapie mierzony jest poziom rekomendacji oraz znajomość marki wśród konsumentów. W drugim etapie Rada Marek ocenia spójność komunikacji, przejrzystość oraz wyróżnialność marek. Tegoroczne badanie „Superbrands Polska†było XI edycją badania.
O PORTA KMI POLAND Sp. z o.o. Sp.k.
PORTA KMI POLAND Spółka z ograniczonÄ… odpowiedzialnoÅ›ciÄ… Sp.k. jest liderem w branży stolarki otworowej w kategorii drzwi wewnÄ™trznych, wejÅ›ciowych, zewnÄ™trznych i technicznych. Spółka powstaÅ‚a w 1992 roku w Bolszewie k. Wejherowa. PORTA KMI POLAND to obecnie pięć zakÅ‚adów produkcyjnych – cztery w Polsce i jeden w Rumunii: fabryka w Bolszewie produkujÄ…ca skrzydÅ‚a wewnÄ…trzlokalowe, techniczne, wejÅ›ciowe; dwie fabryki w EÅ‚ku – dedykowane produkcji skrzydeÅ‚ i oÅ›cieżnic wewnÄ…trzlokalowych oraz drzwi stalowych, fabryka w SuwaÅ‚kach – dedykowana produkcji skrzydeÅ‚ i oÅ›cieżnic fornirowanych i drzwi zewnÄ™trznych oraz fabryka PORTA KMI ROMANIA srl w rumuÅ„skim Aradzie. NajnowszÄ… inwestycjÄ… firmy jest fabryka PORTA STEEL w EÅ‚ku wyposażona w nowoczesny park maszynowy. ÅÄ…czna powierzchnia zakÅ‚adu to okoÅ‚o 15 tys. m², zaÅ› koszt inwestycji wyniósÅ‚ okoÅ‚o 70 mln zÅ‚otych. Spółka zatrudnia ponad 1900 pracowników. Sprzedaż produktów prowadzi poprzez sieć ponad 100 Autoryzowanych Dealerów, posiadajÄ…cych salony ekspozycyjne oraz magazyny w dużych miastach Polski, współpracujÄ…cych z ponad 1500 Autoryzowanymi Punktami Sprzedaży w caÅ‚ym kraju. MiesiÄ™cznie produkty PORTA wybierane sÄ… przez 20 000 Klientów w Polsce.
Więcej o PORTA KMI POLAND na www.porta.com.pl.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument