Data publikacji: 2020-06-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Porzucili finansowe bezpieczeństwo i wybrali pasje
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Sztuka ma wpływ na wiele dziedzin naszego życia, przedmioty które nas otaczają, modę, czy architekturę.
Sztuka ma wpÅ‚yw na wiele dziedzin naszego życia, przedmioty które nas otaczajÄ…, modÄ™, czy architekturÄ™. ArtyÅ›ci czÄ™sto sÄ… wizjonerami przyszÅ‚oÅ›ci, a ich prace nie zawsze doceniane za życia, stajÄ… siÄ™ bezcennymi dzieÅ‚ami w przyszÅ‚oÅ›ci. Ich życiowy wybór nie jest Å‚atwy, prócz talentu i determinacji potrzebujÄ… cierpliwoÅ›ci i odwagi.Â
Jak wygląda życie młodych artystów w naszym kraju?
Czy sztuka to dobry sposób na życie?
Kto kolekcjonuje i wspiera artystów?
Segment mÅ‚odej sztuki jest, obok sztuki współczesnej, jednym z najdynamiczniej rozwijajÄ…cych siÄ™ na polskim rynku aukcyjnym. DESA Unicum jako pierwszy dom aukcyjny w Polsce zorganizowaÅ‚ 11 lat temu aukcjÄ™, na której zaprezentowano prace wyłącznie mÅ‚odych, debiutujÄ…cych twórców. Od tego czasu przeprowadziliÅ›my już ponad 100 takich wydarzeÅ„, a zainteresowanie nimi roÅ›nie dynamicznie z roku na rok. Skuteczność sprzedaży na takich aukcjach jest blisko 100 procentowa. Jako najwiÄ™kszy dom aukcyjny w Polsce chcemy ten segment rozwijać jeszcze mocniej. Chcemy promować kolekcjonerstwo, ponieważ to nie tylko dobra inwestycja, ale otaczanie siÄ™ sztukÄ… to również wyjÄ…tkowy sposób na życie – mówi prezes DESA Unicum, Juliusz Windorbski, kolekcjoner sztuki, najbardziej rozpoznawalny aukcjoner w Polsce.
Zamiast kariery w korporacjach wybrali życie artystów
Artyści muszą zaufać swoim instynktom i umiejętnościom, ale też umieć zarządzać karierą i posiadać wiele cech biznesowych, a to nie jest łatwe. Najlepiej też porównywać się tylko z dawnym sobą, bo presja zewnętrzna nie służy rozwojowi i kreatywności twórczej. Przyjrzyjmy się bliżej sylwetkom kilku współczesnych utalentowanych artystów młodego pokolenia, którzy zamiast pracy w korporacjach czy budowaniu biznesu, wybrali wolny zawód artysty.
Mieć czy być?
Całość materiału podgląd w pliku pdf:
https://drive.google.com/file/d/1ZVtuNktGeuTuYnPCwgZpsw5sl3pOfvcR/view?usp=sharing
Otwarte pliki do pobrania po weryfikacji pod e-mailem: [email protected]Â
Autor: Adam Białas – dziennikarz / manager w Core PR. Od ponad dwóch dekad skutecznie działa w obszarze PR i e-marketingu. Publicysta, ekspert rynku i autor wielu autorskich projektów PR, e-marketing. Posiada wieloletnie globalne doświadczenie korporacyjne w kampaniach i budowaniu wizerunku brandu B2B i B2C. CORE PR w ostatnich dwóch dekadach działalności obsłużyła ponad 600 kampanii.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE